Skocz do zawartości

grzesiekkbc

użytkownik
  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

grzesiekkbc's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Wiatrak się załącza jak mu dasz zasilanie z aku? Może szczotki w nim padają. Ja ostatnio wymieniałem szczotki w wentylatorze i teraz mi chula. Weź na początek uderz w wentylator kilka razy czymś metalowym lekko i zobacz czy się załączy wtedy będziesz miał na 99% pewność że to szczotki. W razie czego szczotki powinny być 7x8x16, ja kupiłem 7x10x18 i papierem ściernym zrobiłem z nich w/w rozmiar.
  2. Kupię dystanse 5x112 kręcone do piasty, centa pod VW. Szerokość do 20mm. 788 795 144
  3. 1700zł za niego daliśmy (nie pieniądze nie auto ale do roboty jak znalazł na dojazd) - silnik na gaźniku - przełącznik jest bez pokazywania ile paliwa jest w zbiorniku I 0 II - nie ma silniczka krokowego czy coś takiego, jest tylko śruba do regulacji na wężu. - kiedyś kolega miał taką instalację w starej skodzie faworit i musiał gasić na Paliwie żeby później odpalić na Paliwie. - jutro podam nazwę instalacji bo auto jest brata a ja mieszkam w innej miejscowości i muszę to sam obadać.
  4. Witam. mam do was pytanie. Dzisiaj kupiłem vw polo 1.0 wersja coupe na gaźniku bodajże i ma gaz. Z tego co się orientuję to jest tam I generacja bo nie przełączy się na lpg podczas przegazowania. Moje pytanie jak to odpalać bo palił jako tako w zimie. Proszę o porady.
  5. Założyłem te wtryski i efekt hmmm czarno panie czarno za mną przy większym bucie. Ogólnie wiesza się silnik tak jak to miało miejsce przed wymianą, Ręce opadają
  6. Kolego a nie wiesz czasem gdzie znajduje się czujnik położenia wału w 1z? Może jakieś foto byś porzucił hmmm?
  7. Dzięki za info ja dla profilaktyki podepnę się w pod kompa i sprawdzę chociaż co się zmieniło. Ogólnie miałeś jakieś lepsze odczucia w czasie jazdy niż na serii? Ile Ci palił?
  8. > Miałem u siebie w AHU wtryski 0.216 i zrobiłem na nich prawie 10kkm bez żadnego kopcenia. Też mnie > straszyli, że bedzie dymił jak nie zrobie programu ale w końcu nie zrobiłem a i tak nie dymił. > Moje były na końcówkach Fratelli Bossio i mogę spokojnie polecić montaż 0.216 do 1Z zwłaszcza, > że już coś tam dłubałeś. Właśnie dzisiaj kupiłem kpl 216. Kolego ustawiałeś kąt wtryski i dawkę paliwa?
  9. Mam pytanie o wtryski tyle że potrzebuję końcówki z AFN mieć bo mam na dzień dzisiejszy problem. Sprawdzając wtryskiwacze okazało się ze leją 4szt i dodatkowo 3 z nich mają ciśnienia 150 a 1 ma 160 zamiast 190. Mam silnik 1z na pompie wtryskowej z AFN 110ps, stryski z AFN 110ps (lejące) i program pisany pod to. Myślę o wsadzeniu 0.216 tyle że boję się tego kopcenia bo ogólnie na jeszcze działających wtryskach samochód mi nie podkapcał prawie nic. Proszę o pomoc w doborze czy dalej dawać 0.205 czy 0.216.
  10. > nie > po 1. nie kazdy umie to robić profesjonalnie > po 2. szpachla na takie rzeczy jest lepsza W takim razie co po kolei zrobić by było miodzio Jak macie jakieś sposoby proszę o pomoc.
  11. > cynowanie to taki bajer żeby oszukac czujnik grubości lakieru > czyli zamiast szpachli cyna i element wykazuje jedną warstwę lakieru Tylko czy po czymś takim jest większa szansa że pęcherze nie wyjdą?
  12. Znalazłem na necie temat o cynowaniu. Co o tym sądzicie, jakie koszta żeby coś takiego zapodać?
  13. Witajcie. Koledzy może macie jakieś sposoby jak zlikwidować pęcherze pod lakierem na masce z dospawanym badem. Dwa lata temu malowałem maskę i widzę że po woli się pokazują w miejscu spawania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.