Skocz do zawartości

plebi

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

plebi's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Wskaznik temperatury w trybie serwisowym jest - 5s trzymania klawisza SETTINGS i potem BC zmieniamy ekrany - na jednym z nimch (chyba trzecim) jest temperature plynu chlodzacego - u mine po nagrzaniu 85-87C. Podpowiem tez ze mialem problem bo pojawial mi sie komunikat "check coolant level" - cos w tym stylu. I byl to uszkodzony czujnik w termostacie. Masakra przy wymianie....
  2. > a niemiec płakał jak sprzedawał Nie Niemiec - ale BELG. Poza tym sprawdzalem w Bazie OPLA (za kase) wpisy i rok wczesniej mial 64k Zeby nie bylo ze wielka okazja bo a takie nie wierze - byl po rozwalce. Chyba uderzony w jakis slup (nie drzewo - po szkodach jakie mial widac ze to cos zlamac sie musialo albo zgiac). > Komputer obliczył na podstawie twojej jazdy ( krótkie odcinki, większość na niedogrzanym silniku ) > że za 1000km trzeba wymienić olej po 5000km ???? - Jak pamietam z innych samochodow to tam wymiany sa po 30kkm. > masz jakiś problem z hamulcami Czyli INSP 1000 / hamulce / smrod nie maja nic wspolnego ? TO jest przypadek ze tego samego dnia ?
  3. WItam, Zafira B/ 2007 1.9CDTI Kupilem niedawno maszynke - wymienilem filtry, oleje, skasowana INSP (palila sie jak kupowalem) - przebieg miala 75k Zrobilem 5k i dziwne objawy prawie rownoczesnie: 1. Zapalilo INSP 1000 2. Dziwny zapach jakby spalin pojawil sie w kabinie - zwlaszcza gdy wolno jechalem. A moze to smrod od klockow hamulcowych - o czym ponizej ???? 3. Wszystkie tarcze hamulcowe gorace - przednie bardzo, tylne - cieple. Dlaczego tak szybko zapalila sie INSP 1000 ? Wydawalo mi sei ze to problem z hamulcem - zapieczony albo cos takiego - ale oba przednie tak samo i tylne tez podobnie (ale znacznie zimniejsze niz przednie) ??? Wyczytalem ze jak sie chce dopalic filtr DPF - to lepiej to robi przy duzym obciazeniu silnika. Dlatego zastanawiam sie czy uklad sam nie hamuje aby iezej mu bylo ? Zwlaszcza ze wydawalo mi sie ze jeszcze tylna szyba (ogrzewanie) sie zalaczyla...... Troche za duzo jednoczesnie dziwnych objawow... prosze znawcow o wsparcie.
  4. WItam, Astra G 1999r. 1.6 16V Pyrkalo jakis czas w kabinie po czym siadlo kompletnie ogrzewanie. Wyczytalem juz na forum ze to prawdopodobnie elektrozawor przy nagrzewnicy. Pytania do tych co to juz przerabiali: 1. Jak zabrac sie za te naprawe - skad sie dostac do tego aby to wymienic ? Czy trzeba rozbierac pol samochodu od srodka ? 2. CO dokladnie wymienic ? Sam elektrozawor ? Czy sa jakies zamienniki, czy to sie naprawia i ile to kosztuje ? Moze jakies linki do tego co kupic ? 3. Czytalem ze stosuje sie 'bez elektrozaworu' - tylko nie wiem co i dlaczego i jak to dziala bez elektrozaworu ? 4. Ile czasu taka naprawa powinna zaja ? Wielkie dzieki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.