Skocz do zawartości

kris19901

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

kris19901's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. > łuszczenie się pomp wysokiego ciśnienia w JTD, to wręcz jednostkowe przypadki. Zmienić stację > benzynową, filtr paliwa i obserwować. czyli narazie nie panikować? tylko zdarza mi się że auto zgaśnie podczas jazdy, przekręcę stacyjkę poczekam z 10 s i auto zapala mi normalnie
  2. witam, zanotowałem ostatnio błąd 1671 (błąd regulatora ciśnienia paliwa na szynie CR) po odkręceniu regulatora zauważyłem opiłki metalu na sitku tegoż regulatora. I teraz moje pytanie jest następujące: oznacza to kończącą swój żywot pompę wysokiego ciśnienia? czy może umierająca pompę paliwa w zbiorniku? czy może coś innego? Moje auto to stilo 1.9 JTD 59kW rok 2002
  3. kris19901

    Katalizator

    hej, nie pchaj się w koszty, jak masz laptopa i interfejs podjedź na szrot pogadaj z obsługą i wymień przepływke podepnij pod kompa sprawdzisz sobie ja tak zrobiłem, wymieniłem chyba z 5 i nic to nie dało i nadal nie wiem czemu brakuje mu tej masy powietrza ale bynajmniej nie wyrzuciłem ponad 300 pln w błoto
  4. > no to ciężko stwierdzić co dolega - przy padniętej przepływce taki zabieg jak ci doradziłem działa > - wiadomo nie jest to co na sprawnej ale od ok 1800 obr/min czuć że auto chce jechać, a wiązkę > od przepływki sprawdzałeś? skoro kilka szt. podmieniałeś i nie było efektu, tak sprawdziłem wiązkę i jest ok, podmienianie przepływek nic nie pomogło, nawet z innymi nr próbowałem i nic, no to już nie wiem co szukać, chyba będę musiał złożyć broń, a może być tak że np. mapsensor przekłamuje?
  5. tak, odpiąłem i nie poczułem znaczącej różnicy, zmierzona masa powietrza po odpięciu była dokładnie 6528,4 mg/w
  6. przed i po zaślepieniu EGR-a wartość nie zmieniła się, mapsensor był oblepiony sadzą, wyczyściłem i niestety nic to nie pomogło dymienie ustało pewnie był to efekt zabrudzonego EGR-a chyba że mapsensor przekłamuje, bo przepływek podpiąłem z 5 i bez zmian
  7. EGR mam NIE zaślepiony, odkręciłem i okazało się że się zacinał bo był delikatnie mówiąc zawalony sadzą, wyczyściłem i zamontowałem przy okazji sprawdziłem rury od turbiny do silnika i są ok. Wymieniłem również przepływomierz. Niestety to nic nie pomogło i nadal masa zmierzonego powietrza jest taka niska.
  8. dziękuję za szybkie odpowiedzi przepraszam za brak podstawowych informacji o silniku, już uzupełniam: 1.9 jtd, 59kW rok produkcji 2002 Maciek61 faktycznie może to być to, sprawdziłem i jest nieznaczna ilość oleju na przewodach a jak czyszczenie przewodów i uszczelnienie nie pomoże biorę się za wymienię przepływomierza. O wyniku pracy poinformuję. Pozdrawiam
  9. Witam forumowiczów, mam takie problem ostatnio zauważyłem w moim stilo kopcenie i taki dołek na niższych obrotach np. przy ruszaniu. Podpiąłem go pod komputer i błędów nie ma, lecz zauważyłem różnicę w zmierzonej a oczekiwanej masie powietrza (niskie obroty- oczekiwana 280 zmierzona 28, wyższe obroty- 1200 do 200 mg/w) i teraz moje pytanie, co może być zatkane lub uszkodzone? Filtr powietrza wymieniony 3 miesiące wstecz, i nie ma jakiegoś wielkiego spadku mocy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.