Jump to content

lipa19922

użytkownik
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

    Never

About lipa19922

  • Rank
    nauka jazdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Malbork
  1. Na sprzedaż cewka NGK do omegi 2.5 v6. Była tylko raz podłączona do auta [zabezpieczona folią] w celu sprawdzenia. W 100 % sprawna. Udzielam 30 dniowej gwarancji rozruchowej. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ed4d23378b2e24a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87e68cd691732185.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5abd6993839d35d.html cena 220 do negocjacji, Dla zdecydowanego klienta przesyłka gratis Posiadam także inne części do omegi, astry i nie tylko Więcej info na priv
  2. Może inaczej. jak dalej postępować po podłączeniu "czystego kompa" ?? co z centralką immo ? czy może jej nie być lub w jaki sposób ją zastąpić (sposób połączenia przewodów od kostki z centralki) ?? proszę o pomoc
  3. Witam ponownie. ledwo uporałem się z 1 problemem a już mam następny. Po wymianie komputera który mial immo na inny bez immo, z auta zaczęło wydobywać się "cykanie"... sprawdziłem przerywacz i ogólnie wszystkie przewody w poszukiwaniu przyczyny. Okazało się że w cienkim jest zamontowany alarm marki space 3 i to on jest także przyczyną problemów z uruchomieniem. mianowicie prosił bym o jakieś wskazówki jak go usunąć po czym jak połączyć ze sobą przewody które tam pozostaną bo troszkę ich tam jest. Następnie nasuwa mi się pytanie co zrobić z pozostałościami po immo a dokładniej mówiąc z kostkami "wtyczkami" to sterownika immo. czy mogą zostać czy trzeba usunąć i odpowiednio połączyć przewody ? Proszę o pomoc bo już nie mam siły na tego żółtego kajtka ; / Z góry dzięki za wyrozumiałość, ponieważ w temacie elektroniki a autach mam małe pojęcie (Zapomniałem dodać że posiadam pilot od tego alarmu- a nigdy nie wiedziałem po co mi on bo nawet bym nie pomyślał ze mam autoalarm)
  4. Witam Szukałem tematu ale nie moglem znalezc. Chodzi o to ze kluczyki z mojego cc 1.1 uległy spaleniu. Garaż spłonął razem z kluczykami. Chciał bym wiedziec czy jest mozliwość ominięcia w jakiś sposób immo bo mam kluczyk zapasowy ale ten zwykly czarny. Proszę o pomoc ponieważ potrzebuje go aby dojeżdżać do pracy
  5. Witam. problem wygląda w ten sposob ze zalewa paliwem cala przepustnice i dopiero kiedy skonczy sie paliwo i zostanie resztka to zalapie na kilka sekund. jak temu zaradzic zeby wstrzymac mu te paliwo...
  6. > RHF to jest chyba nowsza generacja, znacząco lepsza, nie wiem tylko co oznacza dopisek h. Ale tak > czy owak pewnie warto się za Garrettem odpowiednim zakręcić albo KKK. to turbina z astry silnik isuzu.tylko nie wiem czy ona jest chlodzona ciecza.ma taki dziwny kanal i nie wiem od czego.zrobie fotke i pokaze
  7. Prosil bym o parametry tej turbinki.czy jest ona chlodzona cieczą??moze ktos ma taką u siebie?? jak sie sprawuje??
  8. > Mozesz sprobowac, ale czego chciec od turbo z 90 konnego diesla. Wg mnie nie warto. a to jest ta wersja chlodzona ciecza od 1.6 td.ale szkoda jej bo ma zero luzów i dostalem ją praktycznie za darmo.
  9. > Bedzie za mała. ale da rade dmuchnac z niej te 0.8-1.0??
  10. Posiadam turbine kkk k14 z passata .czy to nie bedzie za duza ??
  11. Czy moze byc IC od passata 1.6tdi??bo on taki dosyć wysoki
  12. > a czemu tam? no bo podobno im blizej przepustnicy tym szybciej schodzi cisnienie tak??
  13. Czy blow-off moze byc zamontowany w kopułce od przepustnicy??
  14. > Będzie działać jak bedzie to bardzo sie z tego ciesze
  15. > Tak, ale jak kupujesz graty osobno to trzeba potem to mądrze poskładać, najlepiej szlifnąć itp - > koszt rośnie. > Kupujesz cały słupek - odprężasz i składasz tak jak było. Na początek zrobie 1.1 z głowicą od 1.2 mpi.splanuje blok , glowice i odpreze engine.zobaczymy jak bedzie dzialać
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.