Jump to content

lysyrally

użytkownik
  • Content Count

    338
  • Joined

  • Last visited

About lysyrally

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 12/11/1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała
  • Zainteresowania
    rajdy samochodowe, silniki spalinowe
  1. Mam pytanie - czy dostanę gdzieś (bo nie mogę nigdzie znaleźć) gumkę do korektora siły hamowania z vana - tego mocowanego z tyłu z płynną regulacją sprężyną do belki w zależności od obciążenia). Wymienialiśmy wszystkie przewody hamulcowe i korektory udało nam sie rozruszać, ale niestety jedna gumka jest uszkodzona...
  2. Denso irydowe - drogie ale nie do zajechania
  3. Zobacz czy pancerz jednej z linek od biegów nie jest zblokowany np o maglownice - jak tak i do tego masz wyruchana którąś poduszkę skrzyni/silnika to może Ci w trakcie szarpnięcia całym zespołem napędowym wbijać automatycznie bieg bo linka może być zblokowana i wysuwa ją przez co zmienia bieg
  4. Sprawdź czy tłoczek w zacisku hamulcowym da się cofnąć do końca - może się przypiekły
  5. Jak potraktowałeś takie gorące wodą to bardzo bystrze... Zeby Ci tarcz nie pokrzywiło
  6. lysyrally

    Problemy z SC

    sprawdź orginalne odpowietrzenie z baku czy jest drożne, a kosz przykręc normalnie, tam gdzie są śruby ukręcone (tzn tam chyba szpilki z baku wystają i się nakręca nakrętki 4 jak dobrze pamiętam) to krótkimi blachowkrętami przykręć i będzie szczelne (chyba że uszczelka już niedomaga).
  7. Wężyk do przepustnicy tj smarowanie ośki przepustnicy poprzez opary oleju z odmy
  8. Wycinasz okienko w podłodze pod nogami (kwadrat mniej więcej 3cm x 3 cm) tak żeby trafić na starą wyrobioną wspawaną nakrętkę w podłużnicy, odginasz blachę spawasz nakrętkę na starą (najpierw starą rozwiercasz)i zamykasz okienko, zaspawujesz i po sprawie
  9. Nie rozumiecie dalej pytania... W CC/SC nie ma możliwości regulacji zbieżności kół tylnej osi i nie chcemy wiedzieć czy jest rozbieżny (co by nam zbieżność 3D pokazała) tylko wiedząc że jest rozbieżny dowiedzieć się jak sprawdzić które koło (prawe, lewe czy oba) odbiegają od osi auta - jakieś punkty pomiarowe których można się trzymać np
  10. Chodzi o to że sam tył jest rozbieżny o 7 [mm] a tuleje napewno nie są wybite bo są założone poliuretany, prawdopodobnie belka albo któryś wahacz jest krzywy. Pytanie jak sprawdzić która strona jest nieprawidłowa względem całości samochodu czy może obie.
  11. Lobro do punto I 1.2 8v - pasuje do CC/SC i są nie do zajechania
  12. Trzeba mieć czas żeby do tego ASO jechać, a "zamiennik" w tym przypadku bardzo mnie rozśmieszył - oring to oring, a to czy będzie z ASO czy z jakiejkolwiek innej firmy nie ma najmniejszego znaczenia - ważne żeby wymiary miał takie jak trzeba. Chyba że ktoś jak nie ma "orginalnego" to nie będzie mógł spać po nocach
  13. Ok, będę wdzięczny - to wezmę sobie kilka (odpowiedniej średnicy) o różnych grubościach
  14. No to ma ktoś wymiary tego oringa? Bo bardzo by mi się to przydało - wiem że grosze w sklepie kosztuje ale nie mam czasu tam jechać a w pracy znajdę sobie taki jaki potrezbuję
  15. W SC jest plastikowy - w CC jest aluminiowy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.