Skocz do zawartości

piotr86rze

użytkownik
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Żeszuf

piotr86rze's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Witam, Posiadam Citroena berlingo 1.1 w wersji van z 2002r.. Nosze się z zamiarem założenia haka, żebym mógł pociągnąć sobie przyczepę lekką. Problem polega na tym, że w dowodzie rejestracyjnym tegoż samochodu w pozycji Q1 jest max 506kg a w pozycji Q2, czyli tej która mnie interesuje nie ma żadnej wartości są tylko kreseczki... Pytanie jest teraz czy to oznacza ze nie mogę ciągnąć tym wozem niehamowanej przyczepy? Może to błąd w dowodzie rej. .. Jak to w końcu jest bo jakoś mam wątpliwości, że to auto się nie nadaje pod przyczepke... byłbym wdzięczny za wytłumaczenie. Zależy mi na takiej możliwości ponieważ przyczepka już jest i ciągnę ją drugim autem... pozdrawiam.
  2. Witam, dziś pojawił się mały problem w moim Punto. Przez chwile autko nie mogło odpalić (kręcił i nic), po chwili jednak odpalił ale cały czas teraz mruga kontrolka silnika. Orientujecie się może jaką awarię to może oznaczać ?
  3. > Masz dwa wyjścia: > - tak jak Kolega powyżej podpowiedział - odłącz radio lub > - drugie podłącz radio poprawnie, zgodnie z instrukcją (nie podałeś żadnych danych czyli dalej nic > nie wiemy o radiu oprócz producenta) > Elektryk moim zdaniem postawił dobrą diagnozę > Poszukaj po moich postach jak sprawdzić ładowanie w PII ( są zdjęcia z opisami, dane itd) swego > czasu zrobiłem mini manuala. > EDIT: W dużym uproszczeniu z akumulatora o pojemności 40 Ah możesz "ciągnąć" prąd 1 A przez 40 > godz., prąd 0,1 A przez 400 godz. itd. Całkiem możliwe jest, że akumulator padnie Ci po > tygodniu z tego względu, że jego pojemność silnie zależy od temperatury - im zimniej tym > szybciej go rozładujesz (poszukaj w necie odpowiednich charakterystyk a wszystko będziesz > wiedział). A jak jest niedoładowany to jeszcze szybciej "padnie". Radyjko podłączone jest do oryginalnej kostki iso, która była podłączana przez fabrykę. nic nie było przy tym nigdy kombinowane, więc zakładam, że zgodnie z instrukcją hehe . Dokładnie tak samo przeliczał mi elektryk po jakim czasie aku się wyładuje. Puki co odłączyłem radyjko ( z kostek) i wszystko jak dotąd wszystko jest ok. Ale nie wiem jak długo się tym pocieszę bo puki co puściły mrozy ale dzięki wam za odpowiedzi.
  4. No więc tak : radyjko to PEIYING. Okazuje się, że kiedy jest wyłączone pobór prądu wynosi 0.11A . Byłem dzisiaj u znajomego elektryka, który sprawdził ładowanie i pobór. Uznał, że wina leży po stronie radia i krótkich odcinków jazdy (przeważnie ok 5 km ). Bez radia pobór prądu utrzymuje się na stałym poziomie 0.02A . Czy to jest główna przyczyna, trudno powiedzieć. 0.11A to aż tak dużo, żeby rozładować baterie w ciągu powiedzmy tygodnia mimo, że auto (na krótkich odcinkach ale jednak) jest eksploatowane ?
  5. Witam, Znowu zima, znowu problem. Zacznę od tego, że zdechł akumulator, nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że kupiłem ten aku w lutym (centra plus 44Ah). Rano obróciło dwa razy wałem i zdechł. Poprzedniej zimy, z poprzednim aku, też miałem ten problem. Gdy tylko przyjdzie lekki mróz rozładowują się aku w moim Fiaciku. Prąd ładowania dobry. Problem występuje tylko przy ujemnych temp. Macie może jakieś pomysły co może być przyczyną ? Kupowanie następnego akumulatora odpada bo ten jest nowy i co najlepsze został wymieniony w miejsce topli, która też miała ok. roku ( myślałem, że wina była aku). Samochodzik to Punto mk2 1.2 8v
  6. witam, Jaki olej polecacie do silniczka 1.2 8v w punto mk2? Do tej pory była lana selenia 20k . Autko ma 79 000 przebiegu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.