Jump to content

partyzantpl

użytkownik
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Lokalizacja
    Opole

partyzantpl's Achievements

rowerzysta

rowerzysta (3/20)

0

Reputation

  1. Ale zbiornik puchnie i przecieka tylko jak jest zatankowany do pełna, poza tym jest dobrze. Jakieś sugestie?
  2. Jak gazy mają iść w atmosferę jak zalany jest po sam czubek cieczą? (w przypadku zatankowania do pełna). Poza tym to zdanie nie ma sensu: "Gdybys nie mial tego zaworu a bys zaliczyl wywrotke to by sie paliwo przez to wylewalo " Ktoś inny ma jakieś teorie?
  3. No ale jak odpowietrzający jak wężyk się niczym nie kończy, a jak zatankuję do pełna to nic się nie odpowietrzy, bo przeciez jest wtedy zalany?. A co ma wywrotka do tego, skoro paliwo tak czy siak przez to nie wychodzi?
  4. Witam, Jestem tu gościnnie, problem dotyczy Uno turbo mk1, ale widzę, że identyczny zawór jest w CC700. Problem polega na tym, ze jak zatankuję do pełna to zbiornik puchnie i przecieka na łączeniu pływaka i zbiornika, zmieniłem już wszystkie uszczelki na nowe z CC i dalej to samo. Nie znam funkcji tego zaworka którego pokazałem na zdjęciu: Czy ktoś wie co to za zaworek? Myślalem, że to odpowietrznik, bo wężyk nie jest niczym zakończony a nie leci z niego paliwo. Przeglądając zbiorniki z CC natknąłem się na dwa podobne zaworki, ale chyba pełnią różne funkcje, bo jeden jest opisany w eperze jako powrót paliwa. Jeśli to faktycznie odpowietrznik, to może mój nie działa? Proszę o opinię.
  5. > A grubość jest taka sama? Z tego co miałem w rękach to chyba te z mk1 są nieco cieńsze w stosunku do mk2, ale skoro masz obydwa modele to możesz sobie porównać. Jak tam moje sznurki do tylnej półki?
  6. Wyglądają dosyć podobnie, to moze się udać ; ) (moja nakładka z mk2 jest ułamana) http://oi62.tinypic.com/2vv87t5.jpg http://oi57.tinypic.com/2e3zvw6.jpg http://oi62.tinypic.com/wjzwoj.jpg http://oi57.tinypic.com/2regrcg.jpg
  7. A ja po moich doświadczeniach z przekaźnikiem najpierw pożyczyłbym przekaźnik na 1 dzień od kogoś i sprawdził jak się uniak wtedy zachowuje. pozdrawiam
  8. > Od tego zacznę Apropos nieszczelnosci to sprawdź tez ten wężyk który wchodzi do regulatora ciśnienia paliwa przy listwie. Ostatnio mialem tam problem. I tak jak pawel pisze, obroty na tym zaworze powinny spaść do 100 obr/min, ale i tak obstawiam nieszczelnosc.
  9. > F2 - to jest DMC ale pojazdu a nie zespołu pojazdów. > pozdr Faktycznie, sugerowałem się wpisem kolegi wyżej
  10. 1.3T mk1 G Masa własna-845 F1, F2 masa zespołu pojazdów 1280 O1 z hamulcem- 1100 O2 bez hamulca 350 nacisk osi 6,6kN
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.