Jump to content

dwaoczka

użytkownik
  • Content Count

    420
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3h 47m 1s

Community Reputation

19 Normalny

About dwaoczka

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Cz-wa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli chodzi o wybrzeże to Bulgaria to ostatni kraj jaki wybrałbym do zwiedzania - tam nic nie ma.
  2. Dziekuje uzytkownikom za opinie. Focus z tego rocznika jest z 20-30 procent tanszy, ale w praktyce nie znajdzie sie takiego z podobnym wyposażeniem i silnikiem. A jak znajdzie to bedzie to ulepiec z zachodu. Benzyniak i niski przebieg dużo łatwiej mi ustrzelić własnie w V40, przynajmniej w mojej okolicy. Poza tym wygląd bez porównania. Takze wole dać 45tyś za V40 niż 30k za foke z wieloma brakami.
  3. z tyłu bedą jedzic dzieci kilkuletnie więc miejsca im raczej starczy ale zrobimy przymiarkę z podkładką.
  4. Eh, ja nie kupuje bagażnika tylko auto. Jakbym chcial wozić klamoty a nie siebie to bym kupił kombi. Skonczmy już ten temat nadmuchanych aut z segmentu B, ja szukam kompakta z komfortowym prowadzeniem i lepszej jakości niz moj obecny i30. Prosilem o opinie o V40.
  5. Polo wielkościowo podobne do V40? Really? Pomijam już wszystkie inne aspekty na których mi zależy.
  6. Nie no, prosze Cię... prównujesz Polo i Ibize do V40.... Jechałem kiedyś tym autem ? To inna bajka. Poza tym w standardzie dostajesz cos za co w segmencie B musisz doplacic 20k. To jest właśnie polski internet- pytasz o garczek a proponują ci patelnie. No ale ile ma kosztować takie auto jesli nowe kosztuje 130tyś? Bez 100k nie ma co kupić dzis nowego z tego segmentu a ja na pewno nie wydam 100k na auto na ktorym bede co rok tracil 10k o ile bedzie bezwarayjne i bezwypadkowe.
  7. Od paru miesięcy myślę o zmianie auta - znudził mi się obecny i30 I gen., który jest po prostu taki nijaki. Nie stoi u mechanika co miesiąc ani go ruda nie bierze, ale ma pare wad typu niski komfort prowadzenia, archaiczny powoli wygląd i biedne wyposażenie. Poza tym pojawiła sie 2-jka na początku przebiegu i chyba najwyższa sie rozstać. W sumie nie miałem pomysłu co teraz kupić - chciałbym troche wieksze auto ale tez kompakta w HB. Ostatnio jechałem (jako pasażer) V40 i bardzo przyjemne wrażenia, właściciel także chwalił swoje -ale być może tylko dlatego że przesiadł sie niedawno z taczki typu Fabia. Mało jest na necie obiektywnych opinii więc może ktoś z forum doda swoje 2 grosze. Interesuje mnie tylko i wyłącznie benzyniak, manual. Coś dla referencji: https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v40-volvo-v40-sumum-serwis-krajowy-start-stop-asystent-parkowania-ID6CFSSL.html#4e2d90b486 ale w okolicy mam przynamniej z 4 poodobne z niskim przebiegiem. Wydając 50k nie chce auta które będzie miało przejechane niewiele mniej niż moj i30 po 9latach i wartości ponizej20k.
  8. a co dzis mozna kupic nowego za 30k, baaaa nawet za 35k ?
  9. W ciągu ostatnich 2 lat ceny starych diesli spadły, niedużo, ale patrząc na to jak w tym czasie skoczyly ceny benzyniakow to jest to poteżna różnica. Jako ciekawostka - 7 lat temu kupilem Fiata Pande żonie za 6700zl (specjalnie sprawdzalem umowę), niecały rok temu - juz w erze 500+ sprzedałem ją po sześciu latach użytkowania za 10tyś - mały przebieg, bogate wyposażenie i bezywpadek zrobiły swoje. Byla to najdroższa Panda z tego rocznika w okolicy ale szybko sie sprzedała. Mojego hultaja kupiłem z firmy po "lizingu " za 15tyś a teraz po 3 latach ich ceny zaczynają sie powyzej 20tyś. Benzyniaków, bo diesle są pare tyś tansze i nikt nie chce. To nie jest tylko wina diesel gate- w PL ludzie mają w d... ekologie. Diesle staniały na zachodzie i stare roczniki zalały rynek wtórny ktorego nie był w stanie nawet pomiescić najbardziej chłonny rynek na wschodzie czyli nasz. Poza tym ceny uslug ciagle rosną więc wszystkie oszczedności z mniejszego spalania ropy giną po jednej wizycie u mechanika. Wiekszosc ludzi w tym kraju umie liczyć.
  10. No wlasnie latem jezdzil na alu i tu pojedyncze sruby są z kolnierzem i spokojnie sie mieszczą.
  11. Można dokrecic oba rodzaje kół dowolną z tych śrub, nawet w dwoch kolach było jezdzone przez lato w dwoch kolach takim mixem - 4 sruby bez kolnierza i jedna z kolnierzem. Troche dziwne by było że oba rodzaje sie nadają bo po co ktoś dokupowal drugi komplet srob jesli nie musial? Chyba że sprzedawca alumow go naciągnął - auto poleasingowe.
  12. witam Dostalem dwa komplety srub (a wlasciwie nakretek) od porzedniego wlasciciela, z tym że facet nie byl pewny ktore są do ktorych kół i nawet sugerowal mi że obecnie do alumfelg chyba przykrecił niewlasciwe bo zapomnial że ma drugi komplet. W kazdym razie mam dwa komplety i dylemat. Wydaje mi sie że ta sruba z kolnierzem to chyba do stalowek a kolnierz jest żeby przytrzymywać kołpak tak? Głebokosc gwintu (mimo że na zdjeciu na to nie wygląda) jest bardzo podobna. Auto to Hyundai I30. Sruba z kolnierzem jest na klucz 21, a ta bez na 19tkę.
  13. Pewnie sporo jeźdzone w trasach a mniej po mieście, no i masz szczęście. Żywotność czujników rzadko przekracza 150tyś.
  14. W wersji poliftowej to praktycznie zawsze zużyty czujnik skręty, te nowsze wersje silniczków nie mają już przekaźników - silniczek jest halotronowy. Wymień czujnik (koniecznie na nowy a nie używkę) lub oddaj komus do naprawy. Koszt z robocizną około 500zł.
  15. Znajomy ma nauke jazdy i jako pomocnicze auta ma pandy 2, dojezdza wszystkie do okolo 400tys i potem sprzedaje. Nigdy nie robił silnika, wymienia sprzegła co 150-200tyś i czujniki we wspomaganiu elektrycznym co kilka lat. Auto bardzo trwałe, a przecież uzytkowane w najgorszy mozliwy sposob bo przez osoby które uczą sie jeździć.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.