Jump to content

Hose

użytkownik
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

About Hose

  • Rank
    zielony listek
  • Birthday 03/14/1993

Profile Information

  • Lokalizacja
    Swolszewice Duże
  1. strzalka ma byc zawsze w kierunku kabiny tzn tak jak powietrze wlatuje do kabiny
  2. dokładnie to samo miałem docisk się skończył tzn łożysko się zapadało w docisk
  3. > Witajcie. > Macie jakiś magiczny sposób na wyciągnięcie jednego pinu z wtyczki do kompa? ponoć wystarczy zdecydowanie lecz z wyczuciem pociągnąć
  4. Może po czasie ale może ma ktoś jakieś fotki dla "zielonego" którędy wiązki puścić? Tak łopatologicznie bym prosił
  5. kod silnika w P1 : 1.1 = 176B2.000 1.2 60 = 176B4.000 1.2 75 = 176A8.000 to na taki pierwszy rzut oka
  6. u mnie po wjechaniu w kałużę woda dostawała się na druga świecę, wystarczyło szmatką wybrać wodę i można jechać dalej. o dziwo za każdym razem była to druga świeca a pozostałe suchutkie
  7. ponoc do -40 seria amor sie nadaje
  8. roztoczyc otwory centralne pod fiata dac 4 sroby plywajace wywazyc felgi
  9. > Układ sprawdza się azotem. A ponadto podaje się czynnik do gazu i w razie wycieku widać miejsce > wycieku po naświetleniu. tylko azot i czynnik swoje kosztuje powietrze + mydliny sa tansze i tez daja pewnosc ale co warsztat to obyczaj
  10. > I za ile sprawdzacie czy szczelna, 2-3 dni? w przypadku powietrza bedzie widac odrazu a jesli prozni nie przejdzie pompujemy powietrze i szukamy dzior. A tak nawiasem bywaja przypadki ze proznia wychodzi oki czynnik sie wbije a po tyg uklad pusty - proznia 100% pewnosci nie daje
  11. I pytanie brzmi czy można na > próbę nabić jakimś innym tanim gazem żeby sprawdzić szczelność?? tam gdzie pracuje szczelność sprawdzamy napełniając układ powietrzem po prostu. Mamy taką złączkę jak przy maszynie do klimy na to gumowy wąż i i kołek do felg na to pistolet do pompowania kół dmuchasz 7 barów i wszystko jasne
  12. teflon + nowa miedziana podkladka i nie ma mowy by cieklo
  13. ja do tej pory odkręcałem i dokręcałem pneumatem w różnych autach i to nie jednokrotnie i nikt się nie skarżył tylko grunt to pneumat z porządnym momentem
  14. a podpowiesz jakich żarówek w sklepie szukać ?
  15. Dołączę się do pytania da radę jakoś to naprawić czy jedynie cale nowe światło? - u mnie wysiadła jedna żarówka / dioda. I zastanawiałem się czy to rozbierać czy szukać drugiego
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.