Skocz do zawartości

Hose

użytkownik
  • Liczba zawartości

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Hose

  • Urodziny 14.03.1993

Profile Information

  • Lokalizacja
    Swolszewice Duże

Hose's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. strzalka ma byc zawsze w kierunku kabiny tzn tak jak powietrze wlatuje do kabiny
  2. dokładnie to samo miałem docisk się skończył tzn łożysko się zapadało w docisk
  3. sorki zle doczytałem to jak górę to nie było by lepiej od dolnej krawędzi szyby żeby to miało ręce i nogi? i takie malowanie połowy auta w tym przypadku na czarno nie będzie wyglądać może ktoś VT zrobi ale radził bym przy serii zostać
  4. bez vt Ci powiem ze dół na czarno to będzie tragedia
  5. > Witajcie. > Macie jakiś magiczny sposób na wyciągnięcie jednego pinu z wtyczki do kompa? ponoć wystarczy zdecydowanie lecz z wyczuciem pociągnąć
  6. Może po czasie ale może ma ktoś jakieś fotki dla "zielonego" którędy wiązki puścić? Tak łopatologicznie bym prosił
  7. kod silnika w P1 : 1.1 = 176B2.000 1.2 60 = 176B4.000 1.2 75 = 176A8.000 to na taki pierwszy rzut oka
  8. u mnie po wjechaniu w kałużę woda dostawała się na druga świecę, wystarczyło szmatką wybrać wodę i można jechać dalej. o dziwo za każdym razem była to druga świeca a pozostałe suchutkie
  9. ponoc do -40 seria amor sie nadaje
  10. roztoczyc otwory centralne pod fiata dac 4 sroby plywajace wywazyc felgi
  11. a może nie kombinuj tylko zrób tak jak być powinno? klik 1 klik 2 klik 3 moim zdaniem najlepsza opcja. pozdrawiam
  12. > Układ sprawdza się azotem. A ponadto podaje się czynnik do gazu i w razie wycieku widać miejsce > wycieku po naświetleniu. tylko azot i czynnik swoje kosztuje powietrze + mydliny sa tansze i tez daja pewnosc ale co warsztat to obyczaj
  13. > I za ile sprawdzacie czy szczelna, 2-3 dni? w przypadku powietrza bedzie widac odrazu a jesli prozni nie przejdzie pompujemy powietrze i szukamy dzior. A tak nawiasem bywaja przypadki ze proznia wychodzi oki czynnik sie wbije a po tyg uklad pusty - proznia 100% pewnosci nie daje
  14. I pytanie brzmi czy można na > próbę nabić jakimś innym tanim gazem żeby sprawdzić szczelność?? tam gdzie pracuje szczelność sprawdzamy napełniając układ powietrzem po prostu. Mamy taką złączkę jak przy maszynie do klimy na to gumowy wąż i i kołek do felg na to pistolet do pompowania kół dmuchasz 7 barów i wszystko jasne
  15. teflon + nowa miedziana podkladka i nie ma mowy by cieklo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.