Jump to content

przemo564

użytkownik
  • Content Count

    230
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4h 21m 58s

2 Followers

About przemo564

  • Rank
    zielony listek

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    brak
  • iMessage
    brak

Profile Information

  • Name
    Przemysław
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    motoryzacja:)
  • Car
    golf v
  • Motorcycle
    brak

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. SPRZEDAM Filtr powietrza PIPERCROSS PX1818 VW golf 1.6 102 km zestaw czyszczący Szczegóły i to do czego pasuje w linku: https://www.olx.pl/oferta/filtr-powietrza-pipercross-px1818-vw-golf-1-6-102-km-zestaw-czyszczacy-CID5-IDvzyt5.html CENA 50 zł + KW
  2. No napisał że w mieście Piła. Ale i tak dobre spalanie jak na paska. Ja osobiście ma V z 1.6 i po Łodzi najmniej jak zszedłem to 6.8/100 a normalnie to 8-12/100 jak są korki i zima. Średnie wychodzi 8,5
  3. taaa😎🤣 chyba na trasie i do 100km/h A nie w mieście
  4. Sprzedam komplet sprężyn do VW Golfa przód/tył. Sprężyny w stanie BDB pochodzą VW Golf V 1.6 hatchback po przebiegu 75 tyś. Oryginał - fabryczne, nie siedzą i nie są wytłuczone. Z mojego prywatnego auta. Info PW lub 608202166
  5. Jezdzi ktos moze V na tym gwincie? Jestem ciekaw opini jak z jakością i komfortem?
  6. KUPIE. Lampy tylne w błotnik valeo led do golf plus, passat b6. Moga być popękane i pourywane mocowania. Warunek konieczny by wszystkie diody swieciły. Potrzebuje 2 szt obijetnie z jakiej strony
  7. Z tego co mnie wiadomo to automat byl tylko w dislu 3L. Ale to podobno straszny wynalazek wiec omijac szerokim łukiem. Kiedys jak przymierzalem sie pod lupo to chyba jedyny rozsadny silnik to w benzynie 1.4 bo to juz jezdzi galancie
  8. Pytanie do was. Radio nowe po jakimś tam tuningu - poprawione filtry tylko podłączone do sprawdzenia jak działa. Antena na magnesie z kablem 5m użyta 3 razy na trasie ok 300km. Ponieważ mało jeżdze trasy poza miasto pojawiła się myśl o sprzedaży i tu to pytanie ile można wołać za taki zestaw?
  9. radio ALPINE CDE -178BT Na sprzedaż radio ALPINE CDE-178BT Cena 500 zł Wszystko w ogłoszeniu http://olx.pl/oferta/radio-alpine-cde-178bt-CID5-IDfJW99.html
  10. Półkę bagażnika tył golf v Jak w temacie półka z mojgo golfa w idealnym stanie jak nowa. Bez wad, plam, przetarć czy rys. Cena 100 zł Wysyłka KURIER 20 zł Info PW
  11. Będa pasowac w standardzie jest chyba 44-45 Wiec bez problemu zalożysz
  12. U mnie ten sam silnik i tez troche telepie na wolnych. Tak było od nowosci bo trzyma obroty 650 i wynika to z normy euro4 i innych ekologicznych pierdół Co do podniesienie tych obrotów probowaliśmy w aso i powiedzieli że się nie da. Teraz jak mam swój VCDS też próbowałem to ruszyć bo chciałem chociaż o 50 podnieść ale nic nie da rady zrobić wyświetla się informacja że jeśli trzyma miedzy 650-750 to trzyma norme. Możesz tak jak wyżej piszą wlączyć klime wtedy wolne wchodzą chyba na 800 i już jest spokój
  13. Musisz zmienic ta czesc pilota z klawiszami bo pewnie tam plytka juz powycierana skoro 2 mniej uzywany pewnie lapie tak jak powinie tylko wtedy trzeba zakodowac kluczyk
  14. jeszcze wszystko zalezy od et fegi 7 cali na naciagu przy odpowiednim et chyba tez da rade ale wtedy raczej opona 175 to takie dywagacje na sucho
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.