Skocz do zawartości

C77

użytkownik
  • Liczba zawartości

    610
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • iMessage
    https://www.drive2.ru/users/c77/
  • WWW
    http://www.chevi.webd.pl/forum/index.php
  • Gadu-Gadu
    http://www.drive2.ru/r/chevrolet/487166/
  • Yahoo
    http://www.chevroletcruzeforum.com/

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Zainteresowania
    Afganistan
  • Samochód
    CC77, C5, CK77
  • Motocykl
    YZF750

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

C77's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

11

Reputacja

  1. Różniła się. Były dwa rodzaje miski olejowej. Dla MY2010 czyli faktycznie Cruzaków 1.8 z lat 2009-2010 miska olejowa była inna niż dla późniejszych.
  2. Kolego następnym razem do swojego Cruzaka załóż wycieraczki hybrydowe Denso i całkowicie zapomnisz o jakichkolwiek problemach z wycieraczkami w tym aucie.
  3. łączeniem urwanych przewodów w wiązce drzwi
  4. To już chyba kolejny urwany zaczep? Krzepka babka!
  5. Wszystko w temacie spryskiwaczy i zaworków w Cruze http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=2241&start=0
  6. Dzięki za trzymanie ręki na pulsie
  7. W CD300 się niestety nie da podłączyć USB, w CD400 owszem.
  8. Na 100% uszczelki chłodniczki oleju do wymiany - to bolączka tego silnika zestaw potrzebnych uszczelek + objawy http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=4982&start=0 występowanie usterki 40 tyś - 200 tyś km
  9. Jest, polerka ale zderzak idzie weg.
  10. Truskawki ze śmietaną!

  11. > Było espero - nubira 2 teraz kolejna nubira (lacetti) i naturalnym > wyborem jest cruze ale jeśli jest mniejszy to sprawa wymaga przemyślenia. Cruze to zupełnie inna filozofia samochodu w stosunku do wszystkich trzech poprzedników. Sztywniejszy od Espero, twardszy (zawieszenie) od NUII, ciaśniejszy od NUIII. Za to prowadzi się lepiej niż wszystkie trzy razem wzięte (przynajmniej sedan) i to jest w nim chyba najlepsze.
  12. >więc pytani o > miejsce - jak to wygląda w cruze? W NU jest więcej miejsca.
  13. C77

    Zapytanie o Cruze

    > Nubirą 1,6 też > mi się dobrze jeździło i miała całkiem znośnego kopa na wyższych obrotach mimo 106KM, więc mam > nadzieję że przy 141KM i nieco cięższym aucie będzie równie dobrze (może ktoś jeździł i ma > porównanie z obu aut?). Ja mam wciąż NUII 1.6 więc takie porównanie ciągle od prawie 5 lat Krótko mówiąc silnik w Nubie jest bardziej uniwersalny w zakresie dysponowania swoją mocą i przebiegiem momentu obrotowego w porównaniu do cruzakowego 1.8. Dzięki temu Nuba swobodniej przyspiesza ze startu z miejsca. Wciśniecie gazu w dechę w czasie stałej jazdy z 2000 RPM daje odczucie ladnego przyspieszania. W Cruzaku 1.8 coś podobnego zaczyna sie dopiero od ok 4000 RPM. 1.8 to silnik wysokoobrotowy, więc trzeba wysoko kreci aby uzyskać takie efekty i łączy się to od razu z większym zużyciem paliwa, hałasem i prędkościami przelotowymi auta - trzeba często patrzeć na prędkościomierz na II biegu można latać 90 km/h, niektórzy pod setkę próbują dobić, ale się nie da dlatego w testach 0-100km/h 1.4T wychodzi na szybszy bo 1.8 na II wciąż przyspiesza ale nie osiąga 100 km/h lecz jakieś 97 km/h, a więc trzeba koniecznie wrzucić III co zabiera cenny czas. W każdym razie dobrze rozbujany 1.8 fajnie lata na trasach i dość trudno go zgubić. Z tego co pamiętam to nawet 2.0 po czipie ma z tym kłopoty pomimo wielu prób
  14. C77

    Zapytanie o Cruze

    > Wiem właśnie, taka 5 minutowa jazda próbna to mało i nie było gdzie wypróbować. Trafiłeś na jakiegoś zamulonego Cruzaka więc i dłuższa jazda próbna też by niczego nie zmieniła. To auto, a w zasadzie komp sterujący silnikiem uczy się i dostosowuje się do nawyków kierowcy, więc jeśli ktoś np zmieniał biegi zgodnie z SHIFTEM to sorry, ale nawet ze dwa zbiorniki musisz wypalić wdrażając swój styl jazdy aby to się zmieniło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.