-
Liczba zawartości
610 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Contact Methods
-
iMessage
https://www.drive2.ru/users/c77/
-
WWW
http://www.chevi.webd.pl/forum/index.php
-
Gadu-Gadu
http://www.drive2.ru/r/chevrolet/487166/
-
Yahoo
http://www.chevroletcruzeforum.com/
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Poznań
-
Zainteresowania
Afganistan
-
Samochód
CC77, C5, CK77
-
Motocykl
YZF750
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
C77's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
11
Reputacja
-
Różniła się. Były dwa rodzaje miski olejowej. Dla MY2010 czyli faktycznie Cruzaków 1.8 z lat 2009-2010 miska olejowa była inna niż dla późniejszych.
-
Nie ma za co Wypróbowałeś?
-
Kolego następnym razem do swojego Cruzaka załóż wycieraczki hybrydowe Denso i całkowicie zapomnisz o jakichkolwiek problemach z wycieraczkami w tym aucie.
-
łączeniem urwanych przewodów w wiązce drzwi
-
To już chyba kolejny urwany zaczep? Krzepka babka!
-
Wszystko w temacie spryskiwaczy i zaworków w Cruze http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=2241&start=0
-
Dzięki za trzymanie ręki na pulsie
-
W CD300 się niestety nie da podłączyć USB, w CD400 owszem.
-
Na 100% uszczelki chłodniczki oleju do wymiany - to bolączka tego silnika zestaw potrzebnych uszczelek + objawy http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=4982&start=0 występowanie usterki 40 tyś - 200 tyś km
-
Jest, polerka ale zderzak idzie weg.
-
> Było espero - nubira 2 teraz kolejna nubira (lacetti) i naturalnym > wyborem jest cruze ale jeśli jest mniejszy to sprawa wymaga przemyślenia. Cruze to zupełnie inna filozofia samochodu w stosunku do wszystkich trzech poprzedników. Sztywniejszy od Espero, twardszy (zawieszenie) od NUII, ciaśniejszy od NUIII. Za to prowadzi się lepiej niż wszystkie trzy razem wzięte (przynajmniej sedan) i to jest w nim chyba najlepsze.
-
>więc pytani o > miejsce - jak to wygląda w cruze? W NU jest więcej miejsca.
-
> Nubirą 1,6 też > mi się dobrze jeździło i miała całkiem znośnego kopa na wyższych obrotach mimo 106KM, więc mam > nadzieję że przy 141KM i nieco cięższym aucie będzie równie dobrze (może ktoś jeździł i ma > porównanie z obu aut?). Ja mam wciąż NUII 1.6 więc takie porównanie ciągle od prawie 5 lat Krótko mówiąc silnik w Nubie jest bardziej uniwersalny w zakresie dysponowania swoją mocą i przebiegiem momentu obrotowego w porównaniu do cruzakowego 1.8. Dzięki temu Nuba swobodniej przyspiesza ze startu z miejsca. Wciśniecie gazu w dechę w czasie stałej jazdy z 2000 RPM daje odczucie ladnego przyspieszania. W Cruzaku 1.8 coś podobnego zaczyna sie dopiero od ok 4000 RPM. 1.8 to silnik wysokoobrotowy, więc trzeba wysoko kreci aby uzyskać takie efekty i łączy się to od razu z większym zużyciem paliwa, hałasem i prędkościami przelotowymi auta - trzeba często patrzeć na prędkościomierz na II biegu można latać 90 km/h, niektórzy pod setkę próbują dobić, ale się nie da dlatego w testach 0-100km/h 1.4T wychodzi na szybszy bo 1.8 na II wciąż przyspiesza ale nie osiąga 100 km/h lecz jakieś 97 km/h, a więc trzeba koniecznie wrzucić III co zabiera cenny czas. W każdym razie dobrze rozbujany 1.8 fajnie lata na trasach i dość trudno go zgubić. Z tego co pamiętam to nawet 2.0 po czipie ma z tym kłopoty pomimo wielu prób
-
> Wiem właśnie, taka 5 minutowa jazda próbna to mało i nie było gdzie wypróbować. Trafiłeś na jakiegoś zamulonego Cruzaka więc i dłuższa jazda próbna też by niczego nie zmieniła. To auto, a w zasadzie komp sterujący silnikiem uczy się i dostosowuje się do nawyków kierowcy, więc jeśli ktoś np zmieniał biegi zgodnie z SHIFTEM to sorry, ale nawet ze dwa zbiorniki musisz wypalić wdrażając swój styl jazdy aby to się zmieniło.