Jump to content

yabadabas

użytkownik
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

1 Follower

About yabadabas

  • Rank
    zielony listek
  • Birthday 03/19/1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Żeglarstwo
  • Car
    Peugeot 308 SW 1.6 HDI
  1. > W Oplach już takie płytkie gniazda są > W AG jest to samo: problem wypadających wtyczek. > Dobrym sposobem na to jest zakup przewodu z rozgałęzieniem na kilka gniazdek, ale z wtyczką z > mocnymi bocznymi sprężynami i słabą sprężynką tego centralnego bolca, wtedy nie będzie > wypadać. > W mojej nawigacji mam akurat mocne, w zasilaczu do laptopa również, ale inne tanie testowane > urządzenia czasami wypadają, np. ładowarki do Nokii... > Jest jeszcze MÓJ patent z przeróbką wtyku (ale nie każdy się da przerobić wg tego pomysłu), ale to > już m
  2. > Z zasilaczem do pięcioletniej nawigacji LARKA (wtyczka standartowa) nie mam problemów. Może jakieś > wybrakowane wtyczki? To standardowe gniazdo zapalniczki wydaje się bardzo krótkie, stąd moje pytanie, ale może się coś wygięło w nim.
  3. Cześć, Może problem wydaje się prozaiczny, ale jest dość uciążliwy. Posiadam Opla Astrę F z roku 94 z orginalną zapalniczką. Zapalniczka działa, ale niestety kiedy chce użyć 4 różnych rodzai ładowarek to wogóle nie wchodzą. Wejście jest za płytkie. Orientujecie się może czy do tego typu gniazda potrzebny jest specjalny model ładowarki ? Niedługo podróż na Mazury a bez nawigacji, jak bez oka
  4. Witam wszystkich Zostałem szczęśliwym posiadaczem Opla Astry I rok 1994 1.6 hatchback Poprzedni samochód - Matiz , niestety dokumentnie się rozkraczył. Mam nadzieje że Opelek mi dłużej posłuży
  5. > tak, tylko te po lewej są z cokołem a te po prawej bez cokołu > ale może warto zamiast zarówek wsadzić LED-y? > ja już jeźdzę non-stop na ledach pewnie z 4 lub 5 rok A te żarówki które były - czyli ledowe nie sa punktowe ? Nie wyglądało by to ładnie chyba z punktowym podświetleniem. Czyli reasumując : LED T5 R5 licznik kokpit zegary 12V 1,2W DL takie będą dobre do podświetlenia zegarka w konsoli ?
  6. > powoli > do zegarów i wyświetlacza idą te po lewej > do konsoli srodkowej i podswietlenia lampki podgrzewnia szyby ida te po prawej A to mnie dzisiaj facet wprowadził w błąd jak byłem zamek do klapy wymienić. Powiedział że pasuje do konsoli ta lewa. To by sie zgadzało że ta prawa. Model taki jak napisałeś - R5/T5?
  7. > żarówka R5/T5 (jak na zdjęciu po lewej - tylko zamiast LED-a ma być żarówka) Dzięki wielkie Widzisz ja sie sugerowałem stopą żarówki że musi być z cienkim cokołem, a takiej nie mogłem znaleźć. Jeżeli pasuje żarówka z grubym cokołem to już kupuje Dzięki jeszcze raz.
  8. Orientujecie się może jakie powinny być żarówki do podświetlenia zegara i termometru w konsoli w Astrze I rok 1994? Jak kupiłem mojego Opelka już były wymontowane : A nie mogę znaleźć podobnych Czy znacie może model żarówek nieledowych które pasują do podświetlenia konsoli ?
  9. No i wyrok Problem z pierścieniami i z uszczelką pod głowicą. Niestety ostatnia podróż czeka Matiziaka
  10. > nie trzeba podłączać wystarczy zwykły spinacz wpięty w piny i sam Ci wymruga co mu dolega z bagneta śmierdzi benzyną , a z rury sika olejem. Chyba jego ostatnie dni
  11. > Dymi jak szalony - a nie ubywa płynu z chłodnicy ? > W moim przypadku spadek mocy był spowodowany dziurą w kolektorze wylotowym Torchę ubywa, być może to to. hmm Dzisiaj oddaje do speca, zobaczymy ile wyliczy
  12. > jakieś blędy wypluł? Świeci się check engine, nie podłączałem go i nie sprawdzałem błędów.
  13. No i stało się . Z dnia na dzień coraz więcej kłopotów sprawia Niestety parę dni temu został unieruchomiony, dymi jak szalony a nie niestety nie śmiga jak szalony. Chyba nadszedł jego czas Chociaż chyba ostatni raz oddam go do speca, ale to już ostateńki Update: Obroty są , niestety nie ma ciągu. Dymi spalinami jak szalony i śmierdzi benzyną. Macie jakieś przypuszczenia co może być przyczyną ? Edit: korzystaj z opcji "edytuj" - nie odpowiadaj sam sobie
  14. Bardzo polecam tego mechanika : WIELGUS AUTO SERWIS Adres: Bartycka 116 , Mokotów 00-715 Warszawa Długo szukałem dobrego mechanika w Warszawie, zanim znalazłem tego właściwego. Trzykrotnie oddawałem samochód do poważnych napraw. Ceny były niepoważne, czas i podejście do klienta. Szybko sprawnie i tanio. Stały kontakt z właścicielem warsztatu. Na pewno nie polecam warsztatu: Wacar 02-601 Warszawa (Mokotów), Racławicka 9 Chcieli wymieniać sprawne części i naciągnąć na kase.
  15. Miałem problem z biegami nieparzystymi , jedynka wypadała, trójka nie wchodziła a piątka w ogóle nie działała. Po zdjęciu mieszka i obudowy okazało się, że nie do końca wchodzą biegi przez system multilock na lewarku po standardowym zużyciu sie linek. Miał ktoś taki problem ? Dramat projektować zastosowania zamków, gdzie nie biorą pod uwagę naturalnego zużycia sprzetu. Na szczęście okazało sie że to nie skrzynia
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.