Skocz do zawartości

matikfm

użytkownik
  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    KWA/ ST

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

matikfm's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. matikfm

    Doprężanie 16V

    Miałem u siebie coś podobnego; głowica zjechana do rozsądnego minimum i uszczelka metalowa taka jak do kanapek przy odprężaniu pod turbo, frezowane nie było.
  2. moim zdaniem dól do remontu- tuleje cylindrów do honowania bo pewnie się z koła owal zrobił i pije olej. a kompresja strasznie kiepska jak na silnik "po remoncie"
  3. Problem możesz mieć w dole silnika, Broki (zaslepki bloku od kanałów wody) mogą dawać takie objawy, poogladaj silnik czy nie ma rdzy na nim. Myśl druga że może gdzieś być głowica nie szczelna/ peknieta. Przy okazji proponuje przepatrzyc cały silnik.
  4. Tego nie byłem pewien do końca, dzięki.
  5. Podam dane które dotychczas znalazłem: Dla 16v Średnica cylindra: 70.8 mm Średnica tłoka: ok 70.7 mm Skok tłoka: 78.86 mm Komora spalania głowicy: 32340 mm3 Objętość wyżłobienia tłoka: ok 610 mm2 + wyżłobienia na zawory, 3 i 2 mm głębokości Brakuje mi wysokości cylindra gdy tłok jest w gmp
  6. Możesz coś podpowiedzieć jak z rozrządem? obliczyłem wg danych które znalazłem że CR przy uszczelce metalowej będzie 11,22 czyli dość wysoko, czy będzie stukać? będzie to jakoś jeździć? A przy zwykłej seryjnej uszczelce wyjdzie z tego CR= 9,8 czyli jak w 1.2 8v 75. Jakieś porady? Auto do co dnia.
  7. A jak sytuacja wygląda z rozrzadem i kołem od walka?
  8. Wiem że post pod postem, ale... do obliczenia CR brakuje mi objętości dna tłoka z 1.2 16v bo jest wklęsły i objętości cylindra gdy tłok jest w GMP, bo że mix jest niezły i inny niż wszystkie ale powód jest taki ze mam zdrowy dół z 16v i zdrową głowę z 1.1. złożyć żeby jako jeździło i tyle, tylko czy poziom kompresji będzie na tyle niski że będzie się jeździć jak CC700
  9. Mam takie graty w garażu, kupować nic nie chcę
  10. Witam, Czy jest opcja żeby zrobić setup z dołem od 1.2 16v i górą od 1.1 SPI? Prawdopodobnie głowa P&P pasuje do bloku, lecz problem z stopniem sprężania czy w ogóle będzie działać (nie znalazłem info ile cm3 ma wgłębienie w tłoku z 1.2 16v). I jak z ustawieniem rozrządu w takim zestawie? koło pasowe z 16v czy będzie pasować P&P? Czy Odpalać na kompie z MPI czy SPI ? Podrzućcie jakieś info
  11. Jak odepnę mapa to silnik u mnie też gaśnie, więc raczej normalne. Żadnej szmatki nie dawaj przy przepustnicy bo Ci wciągnie do środka, lepiej sprawdź zatykając szczelinę od krokowego ręką. Sposób 2gi psikać plakiem (tym do plastików) po dolocie i okolicy jak jest nieszczelność obroty podskoczą. Wymień świece i sprawdzaj bo ja u siebie mam identyczne objawy, po wymianie kabli WN i świec było lepiej lecz problem pozostał nierozwiązany.
  12. Dzięki za info. Jakie są oznaczenia takiej skrzynki lub w czym występowało?
  13. Czy ma ktoś foto jak uzbroić skrzynkę z 899 do 1.2 bo wiem ze ktoś miał tak zrobione a nie wiem czy trzeba jakieś specjalne flansze.
  14. wiem ze z przodu pomagało naciągnięcie czegoś gumowego na springa co by nie było kontaktu metal o metal. Dobrze sprawdzał się wąż ogrodowy, może warto spróbować.
  15. Witaj, wczoraj miałem podobny problem, mianowicie brak stopu i zasilania pompy paliwa. Stalo się to po podłączeniu wtyczki do czujnika cofania powodem było odwrotne podpięcie kabli do czujnika cofania, było zawarcie na masie. Odepnij wtyczkę od czujnika wstecznego skrzyni i sprawdź czy problem rozwiązany, jeśli nie to kostka łącząca wiazke tylna przy drzwiach kierowcy lub żarówka od światła cofania. Czekamy na info jak zrobisz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.