Skocz do zawartości

karol923

użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O karol923

  • Urodziny 22.09.1992

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kielce

karol923's Achievements

rowerzysta

rowerzysta (3/20)

0

Reputacja

  1. Bo za głośno jak dla mnie i przeglądu nie chciał podbić
  2. Witam, Jaki tłumik polecacie do seicento 1.1 turbo tak, żeby było w miarę cicho? Narazie jest przelot 55mm od turbiny do końca bez żadnego tłumika i jak wracałem 200km ze strojenia to jednak trochę daje po uszach... Przydała by się szybka podpowiedź bo przeglądu nie mam
  3. Podłączę się pod temat żeby nowego nie zakładać. Mam 1.1 turbo (jeszcze nie wystrojone) ale układ wydechowy jest zrobiony i jest bez żadnego tłumika, i jest trochę za głośno. Czy taki tłumik przelotowy coś wyciszy? i czy to przetłoczenie cos daje? bo zastanawiam się czy zrobić na jednym czy dwóch tłumikach przelotowych
  4. Problem w tym ze jak na stronie vemo znalazłem wkład do punto GT to całkiem inaczej wygląda i ma inny numer kat. A znowu w sklepie nie mają vemo o takim numerze xD
  5. Witam, Czy ma ktoś numery katalogowe różnych producentów pompy paliwa do punto GT? Dzisiaj w sklepie z częściami dawali mi jakąś vemo 40-09-0004 ze niby do punto gt pasuje a na opakowaniu pisało ze do Zafiry, Vectry itp. Byłbym wdzięczny za pomoc.
  6. http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Number=285015727 tu masz temat który Cię interesuje. Może coś z cięgnami pomieszałeś? Ja u siebie źle przykręciłem jedną blachę trzymającą cięgno i mi biegi nie wchodziły
  7. Dzięki za uprzedzenie. Pompę jak musiałbym zmienić to szukalbym na miejscu w Kielcach.
  8. A czy jak zastosuje zwężkę przy turbinie to będzie dobrze? Bo żeby zrobić przy pompie musiałbym chłodnice chyba zdejmować A taka pompka od punto GT dałaby radę? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4795889509
  9. > ps. fajny kolektor wydechowy, ale kanaly wydechowe z 2 i 3 cylindra powinny byc dluzsze, podobnej > dlugosci i srednicy jak te z 1 i 4 cylindra Dobrze wiedzieć na przyszłość A restryktor masz przy turbinie czy pompie? Czyli pompka paliwa z mpi z wtryskami od 1.8T starczy mi do ok 110-120km? żadnego dodatkowego regulatora nie muszę zakładać przed listwą? Jak się domyślam to przy strojeniu będzie kręcony do wysokich obrotów, to nic mu nie będzie jak nie jest do końca dotarty?
  10. Ok, więc nie wiem jak rozwiązać sprawę z paliwem tzn. mam wtryski od audi 1.8T i od punto 1.2 73KM i nie wiem które założyć. do ilu KM starczą te od 1.2? Czy oryginalna pompka z 1.1 mpi wystarczy mi do ok. 120km? Chciałem też sprawdzić czy będzię jeździł jak turbo będzie dmuchało w atmosfere, a silnik zeby chodził sobie tak jak w serii czyli wtryski 1.2 i stożek na dolocie, bo myślałem zeby go najpierw dotrzeć bez przeciążania, ale jest bardzo mułowaty i czasami przerywa i gaśnie. Może to być od tego że jest trochę odprężony? zestaw mam taki: dół od 1.1 mpi góra 1.2 73km (powrót na listwie paliwowej zaślepiony) dwie metalowe upg z 1.4 8v grande punto i przekładka 1.5 albo 2.0 mm nie pamiętam dokładnie CR wyszło mi w okolicach 9.0:1 turbo ihi rhb4 z oryginalnym restryktorem, o ile dobrze pamiętam to 2mm (nie za duży będzie?) pompka paliwa od 1.1 mpi 3 bary IC omega kolektor wydechowy taki jak w załączniku
  11. Witam, czy znajdzie się ktoś chętny żeby odpowiedzieć mi na kilka pytań na PW? Pytania dotyczące 1.1 turbo z górą od 1.2. Samochód juz prawie przygotowany do strojenia ale jeszcze nie wiem paru rzeczy jak zrobić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.