karol923
użytkownik-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O karol923
- Urodziny 22.09.1992
Profile Information
-
Lokalizacja
Kielce
karol923's Achievements
rowerzysta (3/20)
0
Reputacja
-
Bo za głośno jak dla mnie i przeglądu nie chciał podbić
-
Witam, Jaki tłumik polecacie do seicento 1.1 turbo tak, żeby było w miarę cicho? Narazie jest przelot 55mm od turbiny do końca bez żadnego tłumika i jak wracałem 200km ze strojenia to jednak trochę daje po uszach... Przydała by się szybka podpowiedź bo przeglądu nie mam
-
Podłączę się pod temat żeby nowego nie zakładać. Mam 1.1 turbo (jeszcze nie wystrojone) ale układ wydechowy jest zrobiony i jest bez żadnego tłumika, i jest trochę za głośno. Czy taki tłumik przelotowy coś wyciszy? i czy to przetłoczenie cos daje? bo zastanawiam się czy zrobić na jednym czy dwóch tłumikach przelotowych
-
Problem w tym ze jak na stronie vemo znalazłem wkład do punto GT to całkiem inaczej wygląda i ma inny numer kat. A znowu w sklepie nie mają vemo o takim numerze xD
-
Witam, Czy ma ktoś numery katalogowe różnych producentów pompy paliwa do punto GT? Dzisiaj w sklepie z częściami dawali mi jakąś vemo 40-09-0004 ze niby do punto gt pasuje a na opakowaniu pisało ze do Zafiry, Vectry itp. Byłbym wdzięczny za pomoc.
-
http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Number=285015727 tu masz temat który Cię interesuje. Może coś z cięgnami pomieszałeś? Ja u siebie źle przykręciłem jedną blachę trzymającą cięgno i mi biegi nie wchodziły
-
Dzięki za uprzedzenie. Pompę jak musiałbym zmienić to szukalbym na miejscu w Kielcach.
-
A czy jak zastosuje zwężkę przy turbinie to będzie dobrze? Bo żeby zrobić przy pompie musiałbym chłodnice chyba zdejmować A taka pompka od punto GT dałaby radę? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4795889509
-
> ps. fajny kolektor wydechowy, ale kanaly wydechowe z 2 i 3 cylindra powinny byc dluzsze, podobnej > dlugosci i srednicy jak te z 1 i 4 cylindra Dobrze wiedzieć na przyszłość A restryktor masz przy turbinie czy pompie? Czyli pompka paliwa z mpi z wtryskami od 1.8T starczy mi do ok 110-120km? żadnego dodatkowego regulatora nie muszę zakładać przed listwą? Jak się domyślam to przy strojeniu będzie kręcony do wysokich obrotów, to nic mu nie będzie jak nie jest do końca dotarty?
-
Ok, więc nie wiem jak rozwiązać sprawę z paliwem tzn. mam wtryski od audi 1.8T i od punto 1.2 73KM i nie wiem które założyć. do ilu KM starczą te od 1.2? Czy oryginalna pompka z 1.1 mpi wystarczy mi do ok. 120km? Chciałem też sprawdzić czy będzię jeździł jak turbo będzie dmuchało w atmosfere, a silnik zeby chodził sobie tak jak w serii czyli wtryski 1.2 i stożek na dolocie, bo myślałem zeby go najpierw dotrzeć bez przeciążania, ale jest bardzo mułowaty i czasami przerywa i gaśnie. Może to być od tego że jest trochę odprężony? zestaw mam taki: dół od 1.1 mpi góra 1.2 73km (powrót na listwie paliwowej zaślepiony) dwie metalowe upg z 1.4 8v grande punto i przekładka 1.5 albo 2.0 mm nie pamiętam dokładnie CR wyszło mi w okolicach 9.0:1 turbo ihi rhb4 z oryginalnym restryktorem, o ile dobrze pamiętam to 2mm (nie za duży będzie?) pompka paliwa od 1.1 mpi 3 bary IC omega kolektor wydechowy taki jak w załączniku
-
Witam, czy znajdzie się ktoś chętny żeby odpowiedzieć mi na kilka pytań na PW? Pytania dotyczące 1.1 turbo z górą od 1.2. Samochód juz prawie przygotowany do strojenia ale jeszcze nie wiem paru rzeczy jak zrobić