Skocz do zawartości

k4k7u5

użytkownik
  • Liczba zawartości

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

k4k7u5's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. układ hamulcowy sprawdzałeś?
  2. > Zapewne, tylko z wymianą nie jest już tak wesoło, w szczególności w warunkach parkingowych. Skleić > łatwiej. w sumie racja, nie wziąłem pod uwagę aury panującej za oknem .
  3. przecież takie zbiorniczki są tak tanie, że nie opłaca się babrać klejem . za 15 zł + wysyłka sprzedam ci taki ;P.
  4. ja kupowałem swego czasu ręcznie robione bodajże od kolegi rzel i było ok.
  5. > Warto wpisac kwote w umowie ponizej 1000PLN np 999 wtedy unikniesz jakichkolwiek oplat no i nie > trzeba isc do skarbowki.. kupowałem niedawno bmw e32: wartość na umowie 999 zł, z adnotacją, że uszkodzona skrzynia biegów i auto do poprawek blacharskich - wszystko zgodnie z prawdą. dla pewności poszedłem do US zapytać czy muszę coś płacić i urzędniczka sprawdzała przy mnie w taryfikatorze i na allegro wartość samochodu i na podstawie tych dwóch rzeczy wyceniła go na 4000 zł, a uwzględniając adnotację o uszkodzeniach poleciła odprowadzić podatek od wartości 3000 zł. albo mieć faktury na naprawy usterek opisanych na umowie. dała jakiś druk do wypełnienia i powiedziała, że auto można normalnie zarejestrować, a podatek odprowadzić do dwóch tygodni. ogólnie sprawiała wrażenie niezorientowanej w temacie i raczej mało przekonywująca była, więc olałem temat, zarejestrowałem i póki co jeżdżę.
  6. k4k7u5

    TURBO zrób Se sam

    w załączniku masz taki arkusik stworzony przez taquito .
  7. moje brocki mają takie samo ET i z przodu wywaliłem oryginalny sportingowy dystansik 3 mm i wsadziłem 15 mm z centrowaniem (a i tak musiałem liznąć troszkę amora w miejscu łączenia ze zwrotnicą bo ciężarki miałem naklejone przy wewnętrznej krawędzi felgi i przeszkadzały). z tyłu był delikatny szlif wahacza. w takiej konfiguracji przód jest szeroko i wystaje trochę, a tył jest schowany. jak coś, to możesz na tył dać też po 15mm i będzie w miarę równo i obejdzie się bez szlifowania wahaczy .
  8. k4k7u5

    TURBO zrób Se sam

    Panowie, doradźcie - dobrze sobie to wyknułem? /edit: target power obrany zgodnie z zasadą 'aby trafić do celu, celuj nieco wyżej' . /edit2: oczywiście wyliczenia pochodzą stąd: http://www.squirrelpf.com/turbocalc/
  9. Panowie i Panie, ja tak po sąsiedzku. Kolega ma do opchnięcia felunek taki jak w tytule. Wklejam bo a nuż ktoś poszukuje. Licytacja od złotówki, szczegóły w aukcji. algiero
  10. k4k7u5

    TURBO zrób Se sam

    > No, ale rozumiem, że komputer od punto HGT i do tego zewnętrzny EBC? To już się bardzo zbliżasz > cenowo do EMU, bo EBC to ponad 1000zł, a masz 2 urządzenia. Znając prawo Murphiego - dokładasz > sobie kolejne ogniwa do łańcucha, który może zawieźć. > Oczywiście nie twierdzę, że to nie będzie działać, bo działa, ale... Nie widzę sensu. nie nie pinin, nie mówię, że skłaniam się ku temu rozwiązaniu, tylko chciałem poznać waszą opinię na temat tego sposobu zaproponowanego przez innych zawodowych tjunerów . to już bardziej byłem skłonny ku oryginalnemu sterownikowi zdłubanemu przez wojtka i hubę + mbc, ale teraz gdy poczytałem o emu, sprawa chyba już jest przesądzona .
  11. k4k7u5

    TURBO zrób Se sam

    > Ale, co elektroniczny Boost Control? Jest to jeden z powodów, dla którego poszedł bym w SA, bo mój > MBC mimo wielu starań nie daje stabilnego doładowania. > Z kompem od HGT będzie na bank dużo srania. Nasz kolega Italianiec tutaj zrobił turbo na jakimś > starym kompie od Lancii turbo, dość szybko silnik wysadził, twierdzi, że przez mechanikę, ale > kto to wie Czyli mówisz Wojtku, że nie trzeba się bać EBC? Pamiętam, że faktycznie miałeś jakieś lekkie falowanie boosta w górnym zakresie, ale aż tak to było odczuwalne/uciążliwe? Co do kompa HGT to tez mi się tak wydawało, ale chciałem poznać Wasze zdanie, bo tamci goście to niby zawodowcy.
  12. k4k7u5

    TURBO zrób Se sam

    > Powiem Ci tak: > Jeśli weźmiesz pod uwagę możliwości tego sprzętu, to okazuje się, że EMU jest mega konkurencyjne w > stosunku do innych komputerów. Choćby taki vems, który jest jaki jest, soft ma wiele > niedociągnięć, w opcji takiej jak EMU jest droższy o okolice 600zł. Dodatkowo, wyjścia > zapłonowe konfigurujesz na poziomie zamawiania urządzenia. W EMU zmieniasz je w sofcie - czyli > urządzenie jest kapitalne pod względem zastosowania. > Jak dla mnie, po raz kolejny Jadźwin pokazał, jak należy robić takie rzeczy. A to, że support jest > po polsku, cały czas urządzenie jest rozwijane i soft jest bardzo user-friendly tylko > potęguje to wrażenie o przewadze nad vemsem już czytałem jakiś czas temu na RF i nie sposób się z tym nie zgodzić. co do ewentualnej relacji ze składania T na emu, to strojenie planowalibyśmy na wiosnę 2013 (na razie jesteśmy na etapie przygotowywania budy do lakierowania a w skali każdego miesiąca jesteśmy ograniczeni zarówno budżetowo jak i czasowo), a do tego czasu pewnie ktoś inny już to zrobi. a tak na marginesie, w starym sączu powstała nowa hamownia, tjunernia, itp. byłem w pobliżu i tak z głupa podjechałem zapytać gości jak oni widzą taką dłubaninę. zasugerowali strojenie na komputerze z punto hgt i elektronicznie sterowany boost. bez regulacji boosta nawet się nie tykają tego. co powiecie na to? wydaje mi się, że nie jest to konieczne, a jest to tylko kolejna rzecz która może się wyjsrać.
  13. k4k7u5

    TURBO zrób Se sam

    > Tak ogólnie napiszę, że na stronie ECUMaster'a jest już dostępna instrukcja do EMU. Kilka osób z > tego forum kupiło już te urządzenia, więc będzie to pewna pomoc dla nich kurcze, właśnie kilka godzin temu przebrnąłem przez nią i tak się zastanawiam, czy jest sens abym nadal tak się upierał przy strojeniu na seryjnym kompie iaw 18f.b4. emu wydaje się być rozsądną alternatywą o tyle, że ma wszystko czego potrzeba do 1.2 8vT a ponadto spory zapas możliwości i kiedyś podczas przesiadki do większego auta, problem ecu poniekąd odpadnie. no i ten support.. poza tym dzięki prostocie obsługi interfejsu jeśli będę miał problem, to każdy stroiciel powinien to ogarnąć bez większych komplikacji. co o tym myślicie? wiem, że 2 kafle to niemało, ale biorąc pod uwagę, że jest to sprzęt uniwersalny o sporych możliwościach oraz że niejeden silnik będzie mógł na tym pojeździć, to ta cena wcale nie jest tak duża.
  14. k4k7u5

    TURBO zrób Se sam

    > W pierwszym 1.2 zbierałem blok i było ok. > W 1.4 nie zbierałem i było ok. > W drugim 1.2 też nie zbierałem, mimo że silnik był staaaary i ze 2 lata leżał na ziemi bez miski > olejowej no ale jak masz wszystko rozebrane to czemu nie... nie nie, nie żebym chciał zbierać na siłę. po prostu chciałbym wiedzieć ile mam zapasu na zbieranie jeśli będzie ono konieczne.
  15. k4k7u5

    TURBO zrób Se sam

    > A oglądałeś już w jakim stanie jest głowica? Bo ja zrobiłem ten sam błąd, najpierw policzyłem, > potem zamówiłem, potem rozebrałem silnik, dałem głowicę do roboty, jak wróciła, okazało się, > że łącznie z poprzednim planowaniem razem jej brakowało prawie 1mm, była zebrana akurat do > końca znaczników. W związku z czym w trybie pilnym zamawiałem przekładkę 2.5mm. > EDIT: zapomniałem, u mnie blok też był zbierany, ponoć 0.2mm, ale dalej nie jestem pewien, bo na > oko wyglądało, że więcej. głowicę dopiero będę kupował, wiec załóżmy, że mam wybór. jutro będę miał u siebie dół i okaże się czy blok trzeba zbierać. przekładki tak czy inaczej nie zamawiam jeszcze ze względów o których mówisz. a liczę także dlatego, żeby mieć rozeznanie ile czego mogę zebrać na potrzeby remontu .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.