Skocz do zawartości

AdriSt

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

AdriSt's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Pomogło? Bom ciekaw i mam taki sam przypadek:/ No sync wtrysk sika ok 5sek i przestaje. Ecumajster jest w FI. Silnik 16v na ITB, komp MM,
  2. Jak silnik do sportu powinieneś mieć kompresje ok 15. Musisz pomierzyć kilka rzeczy bo same pierscienie mogą nie pomóc, bez sprzętu raczej sobie nie poradzisz sam. Jeśli różnica pomiędzy poszczególnymi cylindrami nie przekacza 10% to nie jest źle, u Ciebie niestety jest źle i mniej niż zdrowa seria ma
  3. Było czy nie było to raczej bez znaczenia. Myślę ze właściciel wie co było zrobione, więc dość łatwo odtworzyć i sprawdzić. 105 na 1P to jak dla mnie świetny wynik. Mi z 1.2 8V udało się uzyskać maksymalnie 98KM mimo sporych modów i czuje tutaj spory niesmak że nie przekroczyłem 100KM. Ale że temat odległy i silnik zawsze będzie już wąchał powietrze przez 4P to pytanie co można zrobić jeszcze ? lub poprawić. Czy stosował ktoś koło lżejsze niż 3kg ?
  4. A może zamiast przekomarzać się w piaskownicy lepiej podać jakieś konkrety? Nie obchodzi mnie kto ile miał mocy... wątek może być dość ciekawy! tylko bez pajacowania bo inaczej nie wyjdzie. Mi nawet z 1.2 8v nie udało się wykrzesać 140km a nie ukrywam że zrobione jest sporo. Mimo wszystko zdecydowanie bardziej zależy mi na Nm
  5. Nie mam sondy od 3 lat i jestem z tego powodu bardzo zadowolony
  6. Odelżamy wyważamy i zakładamy. Wału nie ruszałeś więc co chcesz wyważać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.