Skocz do zawartości

adimali

użytkownik
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O adimali

  • Urodziny 24.08.1989

Profile Information

  • Imię
    Adam
  • Lokalizacja
    Cedry Wielkie
  • Samochód
    Fiat Stilo, 3D, 1,9JTD, 115KM

adimali's Achievements

starszy motorowerzysta

starszy motorowerzysta (6/20)

0

Reputacja

  1. Czy komuś w takim razie udało się definitywnie załatwić tą sprawę? Ciekło mi kiedyś, była próba naprawy - bez efektu długotrwałego. Turbo jakiś czas temu padło, bo właśnie lało olejem znów i się sypało. Majster naprawił, wymienił i było dobrze. Ale znowu zaczęło trochę brudzić. Czy nie można tego po prostu nie po Bożemu zakleić? Poxiliną albo czymś? Tylko jeśli to się poci, czy nie będzie mi się po zaklejeniu pocić gdzieś w środku - skoro coś się skrapla na zewnątrz, czy nie będzie źle działało w środku po uszczelnieniu? Tak jak mówię, intercooler, turbinka wszystko gra pięknie. Oprócz tego, przy obrotach powyżej 2 tyś było słychać świst, nawet po wymianie turbo. Jak prowizorycznie owinąłem końcówkę tej rury papierem, żeby się upewnić, że to ona się moczy, syczenie ustało....
  2. Mam lepsze zdjęcie. Czy to możliwe, żeby sadził z niej olej, lub inna płynna substancja? Jak widać na zdjęciu mam zabryzganą tą okolicę. Po przytkaniu rury dolotowej, i tej rurki która nad nią przebiega papier był suchy. I do czego w skrócie to służy:)?
  3. Witam. Mam pytanie, co to jest, widoczne na zdjęciu? Prawdopodobnie moczy mi to silnik, i to dosyć ostro bryzga. Na zdjęciu widoczne również prowizoryczne testery wycieku - papier:P Po wytarciu i umyciu wszystkiego, tylko ta część się moczy, co widać na zdjęciu. Jest to okolica rury dolotowej, po prawej stronie silnika (patrząc od przodu samochodu)
  4. Nie pamietam, ale to nie wazne:) Ciekawi mnie to tylko, ze one obie sie nie palily a kontrolka sie nie palila... Nagle cos sie odpalil i sie zapalila. Wymienilem i gra, tylko teraz lewa dwuwloknowa mi nie pali na pozycji... Jutro znowu krecenie:P
  5. No to jedno mi się wyjaśniło:P Bo generalnie mam taki problem, że od tygodnia świeci mi się kontrolka żarówki i wyskakuje "Check LHS tail light" czy coś takiego. Faktycznie nie działają mi pozycje z tyłu, po jednej z każdej strony (te dolne) - z tym, że nie działały one nigdy, a teraz błąd dopiero wyskoczył...
  6. Witam. Mam takie pytanie. Czy ktoś wie, co to jest za urządzenie znajdujące się na zdjęciu? I co to jest za kabelek? Wychodzi on z niego i nie jest nigdzie połączony. Zdjęcie (w załączniku) pochodzi z tylnego nadkola, po otwarciu tych bocznych klapek w bagażniku. Zauważyłem to przy okazji badania dojścia do tylnych reflektorów.... I tak na marginesie myślałem, że wymiana tylnych żarówek będzie lepsza, niż wymiana przednich
  7. To teraz mam problem-zagwozdke:) i rozumiem ze to nic, ze wszystko w kolo tez jest mokre? Nawet plastik na silniku czasem jest mokry:P a tak swoja droga to czy przez to moze byc problem z klapa gaszaca? Bo czasem dziwnie gasnie z takim dziwnym kle-kle i trzesieniem...
  8. Macałem to, wąchałem i generalnie nie jest oleiste, bardziej jak brudna woda. Ale fakt, chciałbym się tym zająć, bo mokry silnik - zły silnik:) Pojawia się to za każdym razem po jeździe, ale nie zauważyłem spadku poziomu oleju czy innego płynu. A co to jest ten "film olejowy z odmy"?
  9. Mam pytanie w sprawie tej rurki widocznej na zdjęciu:) Sądzę, że jest ona na pewno rozpoznawalna, chociaż ja nigdy nad tym sie nie zastanawiałem. Otóż od paru dni jest ona mokra. Co to może być? Uszczelka jakaś tylko? Czy coś grubszego?
  10. adimali

    Problimo z hamulcomi

    Dokladnie tak, samochod jest garazowany w kazdym mozliwym momencie - zima czy lato, dzien czy noc, to stoi na swoim podium w garazu:) Zdazylo sie to nagle... W zimie, przed poczatkiem tego roku kalendarzowego mialem grzana felge z lewej strony od tylu. Zalatiłem to w 5 minut. Myslalem ze zrobilo sie to samo teraz, tylko z drugiej strony... Wyczyszczone, zadowolone.. i nagle zaczelo cisnac na oba kola i dalej to co opisalem wyzej... Niech to juz bedzie ta linka od recznego i o to mam nadzieje ze to jej wina... Bo bardziej niz kosztow naprawy wiadomej sprawy, boje sie kosztow diagnostyki i naprawy spraw niewiadomych:)
  11. Pojawił mi się problem z hamulcami tylnymi. Grzała się felga prawa. Przeczyszczone i wysmarowane obie strony - bloczki itp. Teraz wyszedł problem jednak z ręcznym. Po zaciagnięciu ciężko odpuszcza i zgrzyta. Czy to wina zapieczonych linek? Jak wyglada tego naprawa/wymiana? Czy to wogole wina recznego? Czy przy czyms takim wymagana jest od razu wymiana linek czy tylko ich czyszczenie? Myslalem, ze to prosty mechanizm, a z tego co uslyszalem, to juz calkowicie oglupialem. Ogolnie halulce (jako nożny) dobrze dzialaja, klocki i tarcze w b. dobrym stanie (wymieniane dość niedawno). Może od razu za jednym tematem - czy mozna tego unikac w jakis wspanialy sposob?
  12. Oki to w takim razie to co podałem w pierwszym linku tyle ze na Bluetooth? Ten sprzedawca tez posiada takie:) A apki jakieś dobre są na Android Markecie czy szukać czegoś innego instalowanego z zewnatrz?
  13. Witam. Zastanawiam się nad kupnem interfejsu do Stilo a już przeszukałem forum nasze i innych i tak na prawdę nie doszedłem do wniosku żadnego. Mam tutaj dwie opcje: http://allegro.pl/elm-327-1-4-pl-ford-fiat-renault-opel-honda-elm327-i3322267231.html http://allegro.pl/interfejs-fiat-alfa-lancia-fiatecuscan-vag-usb-pl-i3319036744.html i chciałbym się dowiedzieć czy to jest jedno i to samo, czy zupełnie jakieś inne rzeczy. VAG/ELM? Ewentualnie co innego moglibyście polecić. Generalnie chciałbym żeby mi posłużył do prostej diagnostyki, kasowania błędów, czy raportowania... I przy okazji kolejne pytanie. Czy darmowy FES jest coś wart? Czy są jakieś inne dobre darmowe programy?
  14. Rozrząd był jakieś 20 tyś km temu wymieniany więc wątpie czy to on. To samo z alternatorem jego sprzęgiełkiem i paskiem - w styczniu robiony. Zobaczę klimę i wtedy powinno się okazać. No i to straszne gaszenie z klekotem, mam nadzieję że to jednak będzie klapa gasząca, chociaż jeszcze nie wiem co to jest i gdzie:) Pierwsze co słyszę o czymś takim:)
  15. Witam. Mam problem związany jak sądzę z kołem dwumasowym, jednak chciałbym zaczerpnąć rady:) Mam zestaw objawów: - samochód generalnie przy gaszeniu z wciśniętym pedałem sprzęgła, gaśnie ładnie i gładko, jednak czasem strasznie nim zatrzęsie i zrobi "kle-kle". Nie ma generalnie zasady kiedy się to pojawia, ale stosunkowo to tak z 5:1 gładkiego do klekoczącego - przy wciskaniu sprzęgła czasem pod koniec czuć pod nogą, że nie wchodzi ono gładko, tylko tak jakby było takie "chrup". Nie jest to żaden metaliczny dźwięk, tylko dyskretne małe chrupnięcie - na wolnych obrotach kiedy podejdzie się do silnika przy otwartej masce słychać dziwny dźwięk bardziej od strony pasażera. Oprócz zwykłego klekotu Diesla, jest on cichy, rytmiczny. Proszę o pomoc i jak najłatwiej to zdiagnozować. Czy ktoś poleca jakiegoś dobrego mechanika od tych albo innych spraw w okolicach Trójmiasta itp?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.