groszmen
nowicjusz-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Profile Information
-
Zainteresowania
Rally
groszmen's Achievements
pieszy (1/20)
0
Reputacja
-
Zrobiłem diagnozę - miałem parę błędów , aktualny był zawór recyrkulacji oparów, wpiałęm elektrozawór i skasowałem błąd. Przepustnica mi się otwierała az do 98 st., skorygowałem to. Przegazowałem go do końca i pojawił mi się błąd F3 pamięć ROM ( co to jest ???), z tym że motor nie wkręcał się wyżej niż 6800 ale to nie była typowa odcinka (jak wcześniej miałem) raczej jakby go coś muliło. Będę to jeszcze testował na drodze jak tylko zawias poskładam, bo narazie to był próby garażowe.
-
Sonda lambda podłączona i działa (mam podłączony woltomierz). Diagnozy ostatnio nie robiłem bo chwilowo nie mam czym, ale zamówiłem kable i jak tylko przyjdą to zaraz sprawdzę.
-
Silnik przeznaczony do rajdów wg. homologacji. grupa A , nie ma w nim żadnych cudów, wałek 866, powiększona przepustnica, zmieniony dolot oraz wydech, zwiększone ciśnienie paliwa, reszta silnika seria
-
Jakiś czas temu zaczałem bawić się programem TunerPro, ( dzięki poprzednim postom) i trenuje na wsadzie do CC 1,1. Mam problem z limiterem RPM , o ile zmiana parametru np. na wartość 4000 rpm to ładnie działa i odcina to podwyższenie powyżej seryjnej odcinki np. 7200 nic nie zmienia i nadal odcina przy 6800. Co go trzymie ? jest jeszcze jakiś parametr który go ogranicza ?