Skocz do zawartości

groszmen

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Zainteresowania
    Rally

groszmen's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. groszmen

    Tajemnice ECU

    Zrobiłem diagnozę - miałem parę błędów , aktualny był zawór recyrkulacji oparów, wpiałęm elektrozawór i skasowałem błąd. Przepustnica mi się otwierała az do 98 st., skorygowałem to. Przegazowałem go do końca i pojawił mi się błąd F3 pamięć ROM ( co to jest ???), z tym że motor nie wkręcał się wyżej niż 6800 ale to nie była typowa odcinka (jak wcześniej miałem) raczej jakby go coś muliło. Będę to jeszcze testował na drodze jak tylko zawias poskładam, bo narazie to był próby garażowe.
  2. groszmen

    Tajemnice ECU

    Sonda lambda podłączona i działa (mam podłączony woltomierz). Diagnozy ostatnio nie robiłem bo chwilowo nie mam czym, ale zamówiłem kable i jak tylko przyjdą to zaraz sprawdzę.
  3. groszmen

    Tajemnice ECU

    Silnik przeznaczony do rajdów wg. homologacji. grupa A , nie ma w nim żadnych cudów, wałek 866, powiększona przepustnica, zmieniony dolot oraz wydech, zwiększone ciśnienie paliwa, reszta silnika seria
  4. groszmen

    Tajemnice ECU

    Jakiś czas temu zaczałem bawić się programem TunerPro, ( dzięki poprzednim postom) i trenuje na wsadzie do CC 1,1. Mam problem z limiterem RPM , o ile zmiana parametru np. na wartość 4000 rpm to ładnie działa i odcina to podwyższenie powyżej seryjnej odcinki np. 7200 nic nie zmienia i nadal odcina przy 6800. Co go trzymie ? jest jeszcze jakiś parametr który go ogranicza ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.