darius456
użytkownik-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Bydgoszcz
darius456's Achievements
obsesyjny rowerzysta (4/20)
0
Reputacja
-
No i po problemie. Cena za lustro z ogrzewaniem i plastikiem montażowym 30zł. Sterowanie działa, nie sprawdzałem ogrzewania, ale też powinno działać. Wątek można zamknąć. Gdybym nie znalazł tylnej obudowy lusterka było by więcej roboty, a tak tylko wymiana szkła. Pozdrawiam i dziękuję z pomoc.
-
Pokręciłem się troszkę po trawniku koło parkingu i znalazłem tylną osłonę od lusterka. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, ale obudowa w ogóle nie uszkodzona, nawet wszystkie zaczepy całe. Teraz muszę tylko sprawdzić czy "wnętrzności" lampy działają, tzn. czy działa sterowanie i ogrzewanie. Nie mniej jednak muszę wymienić wkład. Czy ktoś już kupował coś takiego i jest w stanie coś polecić lub odradzić.
-
Witam serdecznie. Dzisiaj w nocy jakiś złośliwiec rozwalił mi lusterko w moim stilo. Lusterko prawe. Uszkodzeniu uległo lustro oraz tylna obudowa. Obudowę pewnie ukradł bo nigdzie nie mogę jej znaleźć. I czy lusterka 3D, 5D i MW są takie same? Moje pytanie jest takie... Czy mogę wymienić samą tylną obudowę lusterka czy muszę kupić całe lusterko? Oraz czy lusterka 3D, 5D i MW są takie same?
-
Nieważne... sorry.
-
Kolego k_o_w_a_l mógłbyś podać jakiś namiar na sklep gdzie kupiłeś te dysze?
-
> Wczoraj wreszcie poruszałem kostkami - aż chrupnęło i nagle moduł proxy zaskoczył. Udało się > trwale włączyć Cruise Control i teoretycznie PTC (był za ciepły silnik chyba i nie zadziałało) > ale chwilę później w czasie osiowania pojawiły się błędy i to było na tyle. W związku z tym > zakiełkowała mi myśl - ile pinów potrzeba do komunikacji z CANem? Trzy (obie linie i masa) czy > coś jeszcze? I czy włączenie funkcji PTC wymaga osiowania/programowania Marelli Climate > Control ECU? A co to jest PTC?
-
Reasumując. Kierownica od Bravo II pod względem mechanicznym będzie pasować do stilo, ale już elektronika od przycisków nie zagada ze stilo i trzeba wykorzystać przyciski w kierownicy jako ON/OFF, a elektronike przełożyć ze stilo. No i poduszeczka niestety musi byc od Bravo II... co powiększa znacząco koszt zabawy :D Nie rozumiem dlaczego należy wymienić slimaka? Ps. Teraz jestem na etapie wymiany kierownicy na stilowską z przyciskami, ale kolejnym etapem będzie Bravo II.
-
> nie chce mi się wierzyć, że radio można podłączyć, a sterowanie nie... No właśnie tym się sugerowałem wpadając na pomysł z kierownicą do Bravo II.
-
> BAS już kiedys o tym pisał- tu chyba nie zwrocił uwagi; żarowki mijania, drogowe i przeciwmgielne > nie będzie sygnalizacji awarii na desce bo one pobierają duży prąd. A przecież to widac że się > ktoras sfajczyła... No tak, ale dla postojówek już powinno się świecić. Nie wiem, nie sprawdzałem... bo jeszcze żadna mi się nie przepaliła. A jestem ciekaw czy będzie działać. Bo czujnika klocków hamulcowych nie udało mi się ożywić (poprzez zwarcie kabelka do tarczy) więc czeka mnie małe śledztwo.
-
Po zakupie pełnej wersji FES okazało się iż wszystkie lampki mam i nawet działają. Lampkę tempomatu sobie włączyłem. Teraz pozostaje kwestia niedziałania lampki od kontroli żarówek i od klocków, ale to posprawdzam jak będę mieć troszkę czasu. Ps. Jeśli ktoś z Bydgoszczy i okolic szuka kogoś z pełną wersją FES to pisać - mam V3.3
-
A ja zadam takie prowokacyjne pytanie. Czy próbował ktoś zamontować w stilo kierownicę od bravo II. Oczywiście chodzi o kierownice wielofunkcyjną. Zasadniczo zamontować powinno się dać tylko czy przyciski po CAN będą gadały z BC i czy FES sobie z tym poradzi. No i co z poduszką?
-
> Po dotknięciu do masy powinna świecić się kontrolka. > Powinna się włączać podczas testu wszystkich kontrolek. Ale chodzi o test podczas uruchamiania samochodu, a dokładniej jak przekręcę kluczyć w stacyjce? Czy jakiś test z FES? Jeśli o test podczas przekręcania kluczyka to, nie palą się: - dioda od kontroli żarówek - dioda od tempomatu - dioda od klocków hamulcowych Ps. Jakby ich w ogóle nie było, czy to możliwe?
-
No to tak... Zabawa z ASR odpada bo to zbyt wiele roboty. Co do lampki od uszkodzonych żarówek, ostatnio przepaliły mi się H7 i H1 (przeciwmgielne) od strony akumulatora i żadnej informacji na zegarach nie było. Wiec zacząłem się zastanawiać. Co do klocków hamulcowych to podczas wymiany żarówek zerknąłem na klocki i przewód był urwany. Wyjąłem wtyczkę wetknąłem w nią przewód i dotknąłem tarcz (kumpel dusił na pedał hamulca) i zero efektu. Może ja mam wybrakowany licznik jakiś? Co do lampki od tempomatu... na co trzeba by popatrzeć?, to ja z przyjemnością popatrzę.
-
Wiem, że temat był wałkowany z milion razy, ale pytanie i tak mam. Mam stilo 1,9JTD i dołożony tempomat. Byłem szczęśliwcem i miałem złącze pod kierownicą wiec wystarczyło tylko dorzucić manetkę i pięknie działa. Oczywiście bez FES lampka przy zegarach się nie świeci. Kupiłem sobie ELM327 od Viakena i bez problemowo łączę się ze stilo przy pomocy darmowej wersi FiatECUScan v3.3. Odczytuję ODOMETER i nawet się zgadza, testuję sobie różne lampki (F6 - Testy) i wszystko działa oprócz lampki od tempomatu. Czy jest możliwe ze ja jej po prostu nie mam wlutowanej w zegary? Dodam, iż w mojej wersji dioda ta powinna znajdować się pod wskaźnikiem temperatury nad wyświetlaczem. Mam tez pytanie z innej beczki. Mam stilo z ABS, ale bez ASR czy da się to jakoś włączyć? No i ostatnie pytanie, czy da się włączyć "sygnalizację" o uszkodzeniu żarówki? Kumpel ma punto i jak mu się przepaliła żarówka to na zegarach zaświeciła mu się żółta żarówka, ja tez taką mam, ale się nie świeci. Da rade coś z tym zrobić? PS. Tak samo jest z czujnikiem klocków hamulcowych... po prostu nie działa. Bardzo proszę o pomoc.