Skocz do zawartości

mruz12

użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    3Miasto

mruz12's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

0

Reputacja

  1. Witajcie Trafiła mi się dzisiaj jedna Astra i chciałbym się co nieco na jej temat dowiedzieć. VIN to: W0L0AHL4868103712. Auto jest w Irlandii i tu będzie używane. Widziałem, że była uderzona z przodu (niespasowany zderzak, wymieniona lewa lampa) i ma dość dużo uszkodzeń z zewnątrz ale za to środek, pomimo ponad 200000km, wygląda idealnie, żadnych przetarć, zarysowań itp. Trochę dziwne dlatego chciałbym poznać jakie powinna mieć wyposażenie i cokolwiek jeszcze da się z VIN wyczytać. A jak ktoś ma jakieś opinie na temat tego silnika (1.6 Twinport z Easytronic) to chętnie posłucham. Pozdrawiam
  2. Akurat jestem w temacie bo dosłownie tydzień temu wymieniałem u siebie w AF chłodnicę. Miałem problem z przegrzewaniem się silnika to postanowiłem zlać płyn i wlać ocet. Kilkadziesiąt km tak przejechałem i się okazało, że rozszczelniła mi się chłodnica (w 2 miejscach). No to zlałem ocet i, żeby go wypłukać wlałem wodę destylowaną. Przez ok miesiąc co chwilę ją zmieniałem bo momentalnie stawała się brązowa. Ocet musiał rozpuścić cały brud i mogłem go w nieskończoność płukać. W końcu wymieniłem chłodnicę i wyglądała tragicznie, w środku była masa brązowego mułu. Teraz zalałem płynem i jest w miarę ok, lekko się zabarwił ale jakoś mi to nie przeszkadza. Dlatego jak nie masz problemów z grzaniem się ani nie zauważasz żadnego brudu to odradzam płukanie czymkolwiek. Co do spuszczania płynu to ja odpinałem wąż od nagrzewnicy po stronie pasażera a jak wszystko spłynęło to przez zbiornik wyrównawczy wydmuchiwałem pozostałości (ok litra).
  3. mruz12

    LPG Niemcy

    Potwierdzam to co kolega wyżej mówi, zatankuj sobie trochę benzyny bo możesz się czasem przeliczyć. Co do dystrybutorów to się przypatrz dokładnie do zdarzają się takie co z jednej strony mają niemiecką końcówkę a z drugiej 'naszą'. Jednak dla świętego spokoju radzę kupić przejściówkę, to nie jest duży wydatek. A no i pamiętaj, żeby przez cały okres tankowania trzymać ten przycisk.
  4. W zeszłym roku się w ten sposób bawiłem na próbę z jedną felgą. Wygląda jak nowa. Nawet opon nie ściągałem.
  5. Ja jak miałem Mantę to dostawałem szału z godziną. Głównie słucham muzyki z USB/karty pamięci ale czasem się zdarzyło, że na chwilę przełączałem na radio a wtedy zaczynało żyć swoim życiem. Godzina się aktualizowała po kilku minutach ale zawsze niewłaściwie. Różnice od kilkunastu minut do kilkunastu godzin. Myślałem, że może część informacji nie zdążyła "dolecieć" ale nawet po dłuższym słuchaniu nie potrafiła się ustawić. Niby mogłem sam ją zmienić ale i tak się po czasie "aktualizowała". Teraz mam Blaupunkta i bez problemów sam ustawiam godzinę.
  6. Jesteś pewien? Szkoda, bo gdzieś wyczytałem, że wszystkie Blaupunkty zadziałają z TIDem. Dzięki za pomoc
  7. Witajcie Mam radio Blaupunkt Melbourne 120 i chciałbym je połączyć z TIDem w Astrze. Problem polega na tym, że w radiu jest złącze mini iso a w aucie iso. Kostki A i B połączyłem przez adapter i poszukuję podobnego na kostkę C. Niestety szukam już któryś dzień i nic. W ostateczności myślałem nad kupnem tego i po prostu od strony auta (po odcięciu wtyczki) mógłbym wcisnąć odpowiednie kable we wtyczkę. Ma ktoś jakieś pomysły? Ew. w przypadku drugiego pomysłu które kable połączyć w którymi? Pozdrawiam Mruz12
  8. Witajcie Kupiłem 2 takie kamerki i znalazłem kumpla który mi zbuduje układ z pierwszego postu. Z racji, że zakupy zostały na mojej głowie to chciałbym, żebyście spojrzeli czy wszystko dobrze wybrałem: Procek , gniado żeńskie i męski , przewód , rezystor i rezystor . No i kolejne pytanie czy zasilacz kupić gotowy np. do tel czy lepiej budować samemu? Pozdrawiam Mruz12
  9. > Chciałbym coś założyć co prawda do quada ale ... Co prawda quadem nigdy nie jeździłem ale czy miałbyś gdzie go schować? Po pierwsze, żeby nie było go widać, po drugie żeby nie odpadł za którymś skokiem, po trzecie żeby nie zagrzał się od silnika no i żeby nie zamókł w terenie lub podczas zwykłego deszczu. Pamiętaj, że złodzieje to bestie które Ci wszystko poniszczą jak nie dadzą rady go odpalić. Możesz kupić zwykły alarm samochodowy za 100 zł na pilot i odcinać nim dopływ paliwa. Zanim się wkurzą to z 2-3 razy spróbują odpalić i może to usłyszysz.
  10. Można próbować do jakiejś lokalnej TV lub prasy przesłać nagranie. A jak nie to dobrze otagować i na YT. A jak ktoś ma CB to polecam go użyć i nie zostawić na nich suchej nitki. W moim mieście w McDonaldzie są kilka-kilkanaście razy dziennie i prawie zawsze jadą pod prąd (nakaz skrętu w prawo a oni w lewo) a jeżeli zobaczą kogoś jadącego pod prąd to zawsze (!) wypisują mandat. Rozumiem pouczenie ale nie mandat za każdym razem.
  11. > Witam > Mam taki problem ze moj samochod po stluczce wogole nie kreci Skoro kompletnie nic nie kręci to może któreś kable przerwały. Zobaczy czy są styki na klemach i czy dochodzi prąd do rozrusznika. Nawet bez paliwa i tak powinien zakręcić.
  12. Próbował ktoś osobiście tego WYNN's? Po zimie będę u siebie musiał cały układ oczyścić. Nagrzewnica grzeje jak szalona ale autko się strasznie szybko grzeje. Termostat sprawny ale chłodnica nie nadąża się ochładzać, podejrzewam, że ma dodatkową osłonę termiczną w postaci kamienia.
  13. U mnie wygląda to tak (pomiar z kilku tankowań): Auchan 270km na baku BP 300km na baku Shell 330km na baku. Centralka Bingo S, parownik AT07 Asterik. Skoro cenowo wychodzi podobnie to wolę jednak Auchan omijać. Olej silnikowy też wolę kupić jeden ale dobry i markowy niż 2 tanie noname bo nikt nie wie co to mi z silnikiem zrobi.
  14. Pozwolę sobie odświeżyć ten temat. Otóż zamierzam sobie kupić kabel do ok. 200zł. Napaliłem się na OP-COMa ale w innym wątku trochę postraszyli, że oni mnie odwiedzą. Co polecacie zamiast tego? Poczytałem o tech2 ale podobno ma mało funkcji. Może Opel Scanner? On jest "legalny"? Chcę się podpiąć do Astry F, G i Corsy C. No i wchodzi w grę tylko USB.
  15. mruz12

    termostat poza głowicą

    Tą długą cienką w stronę silnika. Ja mam problem bo w lato wystarczy chwila jazdy w mieście i silnik zagrzany, wentylator działa ale pobiera tyle prądu, że jak wcisnę sprzęgło (jadąc na gazie) to spadają obroty i silnik gaśnie. Mam ten termostat na 86*C ale praktycznie nie schodzi mi poniżej 92*C. Coś pewnie blokuje przepływ płynu i chciałbym wyciągnąć stary termostat. Mam manual jak to zrobić bez ściągania paska rozrządu, ale jak duże jest niebezpieczeństwo że zrobię coś nie tak? Robił ktoś to już?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.