Skocz do zawartości

adago50

użytkownik
  • Liczba zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    szczecin
  • Zainteresowania
    motoryzacja

adago50's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. > Witam, mam w posiadaniu felgi alminiowe 16" ET 40 szerokość 7,5" i teraz mam pytanko czy dam radę > je upchnąć w punto 1, jaki dystans zastosować i jaką oponkę założyć żeby wszystko grało? Ej ! ludzie jest tu kto na tym forum? nikt nie miał do czynienia z takimi felgami?
  2. Witam, mam w posiadaniu felgi alminiowe 16" ET 40 szerokość 7,5" i teraz mam pytanko czy dam radę je upchnąć w punto 1, jaki dystans zastosować i jaką oponkę założyć żeby wszystko grało?
  3. > Miałem kiedyś podobny kłopot do Twojego.Też myślałem,że to tulejki.Po rozebraniu okazało się,że na > obrotową część wirnika zassało jakiś element ''izolacji'' czy jak to tam nazwać i dlatego > ciężko kręciło.Na Twoim miejscu zdemontuj najpierw rozrusznik i nic nie kupuj.Rozkręcisz to > będziesz wiedział co i jak. Właśnie, tak jak kolega wyżej pisze, dzisiaj rozrusznik zostal wyjety tulejki ku mojemu zdziwieniu okazały sie dobre zero luzu. Szczotki nie były za ciekawe ale zostaly wymienione dopilowalem z wiekszych które mialem w garażu, po zlożeniu rozrusznik na stole bardzo cięzko pracował gdzieś mial jakiś opór nie moglem dojsć co jest grane,chyba z pięć razy go rozebralem i składałem aż za ktorymś razem ruszył, znowu go rozebralem i szukalem przyczyny ale nic nie znalazlem zlożyłem go i teraz zasówa jak wariat, nie wiem co bylo ale teraz jest ok. Nie powiem syfu było w nim kupa, wszstko zostalo wyczyszczone i przesmarowane izolacja byla zerwana wewnatrz z tego miedzianego plaskowniczka wyczysciłem i zalozylem nową. Najlepsze jest to że zakupilem drugi rozrusznik ktory po świetach przyjdzie ale zostanie zregenerowany i bedzie jako zapasowy. Także dzięki Panowie za wszystkie cenne porady
  4. dzisiaj zjeździłem sie po tych sklepach i normalnie masakra z tymi tulejkami, połowa sklepów nie zajmuje się sprzedaża tych tulejek, w innych trafilem ale gościu nie umie dobrać bo musi mieć jakiś nr rozrusznika, mam pytanko czy ta tulejka z przodu i z tylu jest taka sama czy sie roznia, i czy nie lepiej kupić caly rozrusznik z alledrogo?
  5. Witam, usterkaz ciężkim kręceniem zaczela się od niedawna, myślalem na początku że to wina akumulatora, ponieważ byly duże mrozy i rano auto odpalało z takim oporem ale nie zawsze nie raz normalnie. Teraz dwa dni temu mialem problem z uruchomieniem ciepłego silnika rozrusznik bardzo ciezko kręcil jakby go coś trzymało, ale po ponownym przekreceniu kluczyka potrafil odpalić normalnie dzisiaj padł i wogole nie odpalił chciaż kreci ale tak powoli że nie da rady i zżera caly prąd z akumulatora, od czego dokladnie teraz zacząc szukać przyczyny.
  6. Witam, mam pytanko przerobilem filtr powietrza w punto założylem coś takiego,podaje wymiary dł. 350, srednice zew. 60 mm, srednica wew. 35 teraz ma pytanie czy ta średnica wewnetrzna nie jest zbyt za mała, jaka powinna być min średnica wlotu.
  7. > Zeby docisnąć pompę do dna zbiornika,tak abyś mógł wyjeździć bak do "zera" - inaczej pompa by nie > ssała,a pod nią miałbyś na dnie jeszcze paliwo. Ok. Dzieki kolego teraz już wszystko jasne
  8. Mam jeszcze jedno pytanko odnosnie pompy paliwa, sory ze pisze temat pod tematem, wymienilem wąż w pompie paliwa ten łączacy pompe z krućcem w środku, wczeniej byl zalożony taki spiro plastik ale byl już tak twardy ze nie trzymal na złączkach więc kupilem w sklepie czarny wąż gumowy do paliwa i go zalożylem teraz trzyma szczelnie ale jest mniej sprężysty niż tamten, chodzi mi o to że pompa umieszczona jest na dwóch prowadnicach ze spręzynami gdzie cala powinna sie przemiszczać w górę i wdól i teraz jak załozyłem taki twardszy to napewno sie nie przemieszcza tylko cały cas jest na dole, nie znam zasady dzialnie tego mechanizmu po co sa te sprezyny na tych prowadnicach.
  9. > pewnie koło 100, zależy od szrotu > znalazłem nową do fiata palio za 560 ceny faktycznie są zadawalające 100 jeszcze mozna poświecic ale 560 to już przesada. Dzieki koledzy za pomoc
  10. ok. dzięki a mniej więcej ile za nią mogą krzyknąc na szrocie
  11. Dzisiaj właśnie obejżałem dokładnie wlew paliwa i faktycznie bezpośrednio nad kołem bylo już wczesniej przetarte i poprzedni wlaściciel kleił to jakąś gumą ta guma już sparciała i rozlazła sie więc napewno tamtedy syf sie przedostawał do baku, dzisaj to zerwałem i wyczysciłem dokładnie w środek ktoś wstawił kawałek rury pcv dla usztywnienia tego miejsca, jest możliwosc naprawy tego czy tylko wymiana na nową, poradzcie panowie cos.
  12. > Czy aby czasem nie jeździsz non stop na rezerwie? Staram się nie jeździć, jak zapala mi się rezerwa zaraz dolewam 10 litrów.
  13. > może masz sito na wężu wlewowym baku, tym nad kołem i syf zbiera się w baku nie rozumiem gdzie to sito sie znajduje w tym wężu? czy chodzi że on jest przetarty, jeżeli chodzi o przetarcie to może i masz racje kiedys przy wymianie koł zwrocilem na niego uwagę i byl poklejony jakąs taśmą może i ona już póściła jutro sprawdzę. Dzięki
  14. > a pomyslałeś o tym że tankujesz dziadostwo? > zatankuj do kanistra i wlewaj przez lejek z sitkiem - zobacz czy to nie wina paliwa ze stacji. Tankuje na stacjach Bliska , sprobuje tak zrobić zobaczymy jaki bedzie efekt. Nie wiem jakie są opinie tych stacji, ale wydawało mi się że nie mają złego paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.