Jump to content

pionas

użytkownik
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    51m 15s

4 Followers

About pionas

  • Rank
    zielony listek
  • Birthday 01/16/1994

Profile Information

  • Lokalizacja
    Szczecin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprzedam: Vibe BlackDeath SPL 15 2500w rms - 300zł Sinuslive 1500w rms - 400zł Zestaw Vibe Space 6 3D - 500zł Zabudowe bagażnika (skóra bananowa) do cinquecento/seicento - 400zł Więcej tutaj: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1mXbb/
  2. > wahacze nowe, kpl > springi uzywane max -50mm Guttek nie ten dzial
  3. > dlatego pytam kolego czy szukac calego kolektora i rewszy wydechu od 1.1 Jak coś to mam na sell glowice z kolektorem ssacym i przepustnica z 1.2 8v spi,
  4. > Większość 1.4 ma kolektor z 1.2 więc ciężko określić > Taką głowice mam w 1.4 > I korek oleju nie wiem czy ma znaczenie ale takie zawsze widzę w 1.2 > Jak masz silnik pod ręką to sprawdź bagnet 1.2 ma sztywny 1.4 sprężysty > Generalnie wizualnie to tego nie sprawdzisz...najlepiej po numerach > Jak zaczyna się od 176 to kultowe 1.2 z Punto I > 188...też 1.2 > Stilo 95KM 843 A1.000 > Stilo 90HP 192 B2.000 Niby to jest 1.2 16v 80km (82km) ze stilo ale czy takie wychodzily?
  5. Jak w temacie, 1.2 czy 1.4? (16v) Silnik niby ze stilo
  6. pionas

    Altek dead?

    > Niby da sie cos zrobic ale nie warto. Lepiej kupic nowy najlepiej magnetti marelli i przelutowac. > Wymagana jest lutownica przynajmniej 150w. Przy okazji zobacz szczotki bo to moze one sie > skonczyly. szczotki raczej nie, bo altek byl regenerowany i przejechal moze z 1000km, na pasku normalnie kreci nie zastal sie.
  7. pionas

    Altek dead?

    > Mostek diodowy zdechł. Jak altki wyglądają tak samo to ten drugi będzie pasować A idzie cos z nim zrobic? Tzn ten mostek diodowy? Czy juz tylko regeneracja go czeka?
  8. pionas

    Altek dead?

    Witajcie pany po jakze dlugim czasie, mam lekki problem, altek mi chodzi na pasku lecz nie laduje, czy jest to mozliwe ze w srodku zdechl? auto nie bylo odpalane 4msc... i czy altek z punto II 8v 60 (MPI) podejdzie do punto I 8v 75 (MPI)?
  9. > Kiedys tak miałem ale wtedy woda kapała na wycieraczke a nie pod wykładzine więc raczej tak jak > pisałemod góry odpada to masz pewnie to samo co ja w pracowniczym, z podszybia od góry od wewnątrz gdzieś z boku Ci leci woda, zobacz czy uszczelka cała, albo nawal tam silikonu czarnego i nie będzie widać jak trafiłem
  10. > Witam > Po wczorajszych ulewach mam powódz pod wykładzina kierowcy gdzie szukac przyczyny macie jakies > miejsca którymi może laćsie woda ? > Napewno nie leci od góry przy nagrzewnicy itp bo wykładzina i wycieraczka sucha tylko gdzies od > spodu. > Dziur jako tako nie ma 2 korki na progu te plasikowe w okolicy otwierania bagażnika odpadaja bo > wklejone na stałe wiec tam odpada > Czy jest opcja że na postoju woda może leciec po szybie do srodka drzwi pod tapicerke i później do > kieszeni w drzwiach i na uszczelke a następnie przelewa sie pod plastikową osłone progu i na > podłogę? > Rozważam taka opcje bo w rowkach uszczelki dzis była woda tylko nie wiem czy nalało sie jej > wczoraj jak jeździłem w deszczu czy tak jak opisałem powyżej? Po szybie może spływa, przechodzi w otwory jak masz nagrzewnice na pod szybiu od zewnętrznej strony i wpływa przez małą dziurę do kabiny przy nadkolu.
  11. > czujnik położenia wału dzięki
  12. > sytuacja opanowana! dla potomności.. > wczoraj wymieniliśmy świece na nówki, co prawda jedna była wypalona, jedna była w wizualnie dobrym > stanie a pozostałe dwie miały jakiś dziwny nalot, coś jakby kamień (?) - jak się okazało - to > nie to, > podmieniliśmy kable z innym cento - to też nie to, > podmienione zostały cewki - to samo, > na samym końcu poszedł pod lupę CPW iii.. BINGO > co się okazało? śruba mocująca CPW była obluzowana i przez to auto zachowywało się w ten a nie inny > sposób.. > dla porównania: > wielkie dzięki dla magika Kedara, który poświęcił swój wczorajszy wolny wieczór, żeby wyniuchać > usterkę zadam jedno pytanie, tylko nie Co to jest CPW?
  13. Boluś ja gdzieś w garage miałem taką wtyczke bo sam szukałem kiedyś, jak znajde to dam znać, chyba że już masz
  14. > hej! > jak dobrze pamięcią sięgam to chyba przedwczoraj zaobserwowałem w swojm SC totalnie dziwny objaw! > problem polega na tym, że przy pełnym , gwałtownie zwiększając obciążenie silnik się dławi, zaczyna > przerywać, pojawia się efekt "kangura" aż w efekcie potrafi zgasnąć. > przykład: gwałtowny start z kreski czy spod świateł - wbita jedynka, ok. 3 tyś. obrotów, puszczam > sprzęgło w tym samym momencie dodając gazu a auto w sekundzie muli i szarpie, tak jakby go > zalewało. > inna sytuacja: toczę się na jedynce z nogą na gazie, nagle naciskam w podłogę , auto zrywa z > miejsca bez objawów szarpnięcia, kręcę go wysoko po czym sprzęgło, wbijam dwójkę, puszczam > sprzęgło a on łapie momentalnie zamułę i zaczyna przerywać i pojawia się "kangur". > przy normalnej, spokojnej miejskiej jeździe problem nie występuje. > WTF?! > nie spotkałem się z czymś takim, a od czasu swapa (będzie już z 8 miesięcy) do bodaj przedwczoraj > problem nigdy nie wystąpił! > w pierwszej kolejności stawiałem na chrzczone paliwo, chociaż prawie zawsze tankuje na tej samej > stacji i nigdy problemów nie miałem. Dla pewności pojechałem na Shella i zalałem 10l v-powera, > nic to nie zmieniło. > Co może być przyczyną takiego zachowania? Mam to samo, tylko że u mnie nie chce wbić się na obroty wyższe, kręci max do 4,5-5tysi
  15. > Panowie czy przy dystansie 10mm z tyłu trzeba szlifować wahacz czy nie? z tyłu nie, przod przy 10mm tak, drążek będzie tarł
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.