Jump to content

muszek92

użytkownik
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About muszek92

  • Rank
    zielony listek
  • Birthday 03/06/1992

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Promnice
  • Zainteresowania
    Turbo, Grafika, Broda
  1. Hejo ekipa po starej znajomości mam pytanko.. T-jetowy sej jak wiadomo zawno odszedł do historii i cieszy się nim ktoś inny. Ale po różnych przedbiegach stałem sie posiadaczem GP z 1.4 T-Jet. Wersja jakaś dziwna, tzn. dziobana przez włochów nie jedzie to jak 120km tylko znacznie lepiej (sterownik seryjny to jest bodajże ECU bosch-me7) i tu mam pytania: 1. Jak sprawdzić, co kto tam namieszał i co zostało zmienione - interfejs? jakiś znawca od map ? 2. Brak oddcinki na postoju, wygląda to jak jakaś amatorska procedura - jak to sprawdzić w kompie? (max 4k obrotów, dopiero jak rusze to idzie dalej) 3. Katalizator.. na razie jest, bo nikt go się nie pozbył, z tego co widzę sa 2 sondy przed i za, co zrobić aby po opróżnieniu katalizatora było tak jak być powinno , jakaś wycinka w progamie? Z góry bardzo dziękuj! Pozdrawiam
  2. Przewody nowe Dzieki za wszystkie rady rozbiore to na spokojnie, wymienie na jakieś lepsze klocki (coś poleciacie?) i zobaczymy ps.. Sorry za wprowadzenie w błąd, przejżałem listy zakupów.. i nie mam żadnych greenstufów (chyba marzyłem ze je kupie ) tylko zwykłe ebc standard takie: http://www.brakes.pl/product_info.php/kl...753_66769_66770 To chyba to będzie przyczyną...
  3. Kolego, masz dział Giełda
  4. Z tempry... całe odnowione, czyszczone, malowane, nowe zestawy naprawcze, tłoczki itd Co do przewodów co sugerujesz ? jak to sprawdzić, naprawić?
  5. Cześć, pytanie.. Co to może być nowy układ hamulcowy z przodu, zaciski tempra klocki greenstuff, tarcze bodajże mikoda nacinane i nawiercane. 257mm okropnie się grzeją.... sprint do 140, hamowanie do 50 i dym z hamulcy, auta przepchnać nie idzie, jak ostygnie wszystko to wraca do normy. Kilka hamowań w korku, i hamulce piszczą i słabo hamują
  6. muszek92

    1.4 t-jet

    Ja mam na decie, Craven ma na decie jeździ kilka takich
  7. a z Duty Cycles miedzy jakie wartosci celować? niestety na razie nikt nie pisze ;P
  8. Koledzy, jak poprawnie ustawić boost control w decie, na zaworek N75? Jakie poprawne wartości wpisać? z góry dziękuje
  9. Jak w temacie Gdzie dostane długie kierunki Schumacher ? Nie muszą być oryginały
  10. Lata potwierdzam na razie pod domem, ale odpalony i śmiga aż miło
  11. > znalazlem cos takiego w domu, odezwij sie na priv, podesle foto molo PW
  12. muszek92

    Turbo

    Przepraszam dippablo Na td05 16g kolo 4400-4500
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.