Skocz do zawartości

MimiGS

użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Słupsk|Koszalin

MimiGS's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Witam Zdaj sobie sprawę, że temat na forum był pewnie wałkowany kilka razy już, lecz mam taką pracę a nie inną i nie mogę przeszukiwać całego forum w poszukiwaniu odpowiedzi niestety Otóż niedawno zakupiłem i założyłem do Cromy Connect Nav+ wszystko działa bez problemu, radio, sterowanie z kierownicy itd. lecz wyskakuje błąd "Master Code request", na chwile udało mi się go jakoś pozbyć, a raczej sam zniknął co pozwoliło pobawić mi się radiem, lecz po zgaszeniu i ponownym odpaleniu samochodu błąd powrócił, wraz z mrugającym przebiegiem na licznikach. Macie może jakieś sprawdzone w 100% sposoby jak się tego nieszczęsnego błędu pozbyć ?
  2. > Ale wyłudzić odszkodowanie na Crome to chcieli. > Może to ktoś z AK. Mamy jakiegoś posiadacza Cromy z Słupska. > Nie dziwie się tym policjantom że coś zaczęli podejrzewać jak ktoś zgłasza kradzież Cromy Od razu mówię, to nikt ode mnie Nasza Croma póki co jeździ po Koszalinie i ma się wręcz rewelacyjnie
  3. Przerabialiśmy w Cromie światła do jazdy dziennej, były zwykłe paski za kratką obok halogenu, ale wywaliliśmy je i wstawiliśmy moduł pod halogeny, które i tak nigdy nie były użyte, wstawiliśmy ledową żarówkę i voila, oczywiście jak ktoś chce to może nie rezygnować z niczego i moduł podłączyć tak aby zachować i światła do jazdy dziennej i halogeny
  4. > ww. Narvy zastąpiłem ostatecznie TUNGSRAM MegaWhite +120% > pierwsza fotka to narvy, kolejne dwie to tungsram > Ostatnie dwie fotki trochę przekłamują i wygląda jakby świeciły dwie różne żarówki. Różnica? > Więcej światła, cieplejsza barwa, za dnia i w słońcu bardziej widoczne. Nie ma mowy aby > świeciło to tak jak ledowe DRL, ale miałem tego świadomość > Do wyboru miałem jeszcze Philips Premium +30% ale dawały światła na poziomie żarówek Narvy a > jednocześnie były bardziej żółte od Tungsram. Ale za radą kolegi Fox03 zostałem przy > Tungsram... Kolego jak podłączyłeś ten moduł u siebie ? Bo ja mam Rovera 75 i sobie sam dokładałem halogeny i nie było problemu z podłączeniem, ale rodzice mają Cromę z oryginalnymi halogenami i chcą wywalić ledy i podłączyć tak jak jak u Ciebie tylko w halogeny.
  5. > MimiGS chciałeś kolory porównać?? Kolor można porównać, ale jakość wykonania to już nie Vetta to sam plastik jest - tandetny do tego. Croma zwycięża ten pojedynek > ponoc ludki wiecej mesiow wciagaja niz Facioróf:) > Kuzyn ma C 6.2 AMG 500 KM, ładne toto i oszczedne nawet:) Cóż zaleta nowych silników, jak się postara to i ta Vetta w mieście tylko 12l/100km wciągnie
  6. > (poznałem po WC ) > parę kroków wcześniej, w kierunku portu stacjonowała beżowa Croma po FL, Ciągle tam stoi
  7. Na zdjęciu słabo to widać, ale w ruchu ulicznym nie ma problemu widać je z daleka nawet w słoneczny dzień
  8. > A co powiecie na zajzwyklejszy moduł do uruchamiania LED DRL, tylko zamiast podłączać to pod osobne > ledy, to dać do halogenów? Wszystko powinno działać OK. Włączam zapłon świecą halogeny, > włączam pozycje halogeny gasną. Klikam guzik na desce i halogeny działają jak powinny. Pojawia > się pytanie czy to nie będzie aby za mocne? Cóż ludzie włączają pozycje i przeciwmgłowe i tak jeżdżą, co jest nie do końca zgodne z prawem,a poza tym światło do jazdy dziennej musi mieć na kloszu wybitą homologację, a halogen takiej nie posiada, więc i policja może się czepiać. Quote: Światła powinny mieć naniesiony w sposób trwały znak homologacji E razem z numerem identyfikacyjnym kraju wystawiającego certyfikat (np. E04 Holandia, E11 Wielka Brytania, E1 Niemcy, E20 Polska), oznaczenie typu reflektora RL wraz z numerem wersji regulaminu na podstawie którego otrzymany został certyfikat (aktualnie RL00), numer certyfikatu oraz nazwę producenta. Oznaczenia nie mogą być zmywalne lub łatwo usuwalne i powinny być widoczne po zamontowaniu świateł.
  9. > A masz fotki jak swieca? Na chwilę obecną nie mam, ale później mogę zrobić zdjęcia i jeszcze dzisiaj wrzucę
  10. A u mnie takie coś: bez żadnego robienia dziur czy innego kaleczenia samochodu, ściśnięte na opaski zaciskowe (czarne), których nie widać a trzymają bardzo dobrze.
  11. > masz coś sypnięte z instalacją,samymi kostkami,masą. > Albo auto miało stłuczkę/wypadek i lampy są źle umocowane-wpadają w jakieś wibracje. Cóż auto kupione w salonie, jedyne co było robione z przodem to wymieniona lampa od strony pasażera, grill, plastiki i czujniki zaczęły świrować, bo gościu cofał i "nie zauważył" (tak bardzo nie zauważył, że od razu spierdzielił, i później cały dzień siedział w kościele i się modlił), wszystko było robione i sprawdzane w ASO. No ale cóż dziękuję za podpowiedzi, coś będę działał w związku z tym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.