Skocz do zawartości

MietekCCS

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

MietekCCS's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. 35 PLN. No i jeszcze jedno 0 na końcu...
  2. Biorąc pod uwagę Wasze sugestie oraz troskę o środowisko, zdecydowałem się na zakup kata: Teraz przeglądy mi niestraszne. Dzięki wszystkim za pomoc.
  3. Cześć! Mam pytanie do znawców tematu. Właśnie przerobiłem 700-kę na 1.1. Pozostała mi sprawa wydechu. Czy bez katalizatora jest szansa przejść przegląd techniczny bez żadnych kombinacji? (700 miała katalizator). Czy raczej jestem skazany na porażkę w starciu z analizatorem spalin? Pozdrawiam.
  4. > Te, które podlinkowałeś to też Polcar A jak wygląda ich montaż? Trzeba coś rzeźbić w budzie do > ich mocowania? Faktycznie, te jednak też są z Polcaru, ale są o wiele lepiej wykonane i spasowane niż np. te: http://moto.allegro.pl/nadkola-nadkole-przod-tyl-fiat-cinquecento-91-98r-i3083689896.html W budzie i zderzaku są otwory na wkręty, więc obejdzie się bez wiercenia. W nadkolach też są otwory na śruby, ale można zrobić to po swojemu. Oczywiście bazuję na Cinquecento. Nie wiem jak wygląda sytuacja w Seicento.
  5. Temat przerabiałem. Powiem szczerze, że te nadkola z Polcaru to lipa. Nie pasowały, tarły o koła i trzeba było rzeźbić. Następnie kupiłem takie jak te (z tymi wytłoczeniami): http://moto.allegro.pl/nadkole-fiat-cinquecento-i3083508211.html Wszystko OK, pasują.
  6. Sam jestem w trakcie takiego swapa. Potwierdzam, że do wymiany jest prawie wszystko: wiązka, silnik + cały osprzęt, bak paliwa z pompą itp, skrzynia, chłodzenie... i nie wiem, czy o czymś jeszcze nie zapomniałem. Pewnie łatwiej jest wymienić to, co możesz zostawić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.