Skocz do zawartości

sylwesterwo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Sieradz

sylwesterwo's Achievements

rowerzysta

rowerzysta (3/20)

0

Reputacja

  1. > Super, że odpowiedziałeś. Też będą próbował wyciągnąć skrzynię bez demontażu selespeeda, ...jeśli > trzeba będzie zdemontować pompę to ok - nie jest to wielkim problemem. Mam już sprzęgło i > wysprzęglik ..zastanawiam się, czy wysprzęglik trzeba zalać tutelą cs po zamontowaniu czy > liczyć na to, że procedura odpowietrzania w FES zadziała pozytywnie... Sorry za OT, ale mam drobne pytanko: ile Cię kosztował wysprzęglik?
  2. Witam, czy zmieniał ktoś może tłumik środkowy w 2,4? Rdzę mocną zauważyłem ostatnio i widać, że blacha zewnętrzna zaczyna puszczać, ale poszukiwania zamiennika w necie bezowocne. Spojrzałem w EPER-a i się przeraziłem lekko - tłumik jest razem z katalizatorem i cena jakieś 800 ... Euro Nie macie jakiegoś patentu?
  3. Pozwolę sobie odświeżyć wątek, bo problem bardzo podobny, jak u autora. Otóż po systematycznej batalii z selespeedem (wymiana gruszki, regeneracja pompy, dwukrotna wymiana Tuteli cs speed, wymiana oringów na elektrozaworach) jest już PRAWIE dobrze. Pojawił się niestety objaw, jak w tytule - stilo rusza dopiero przy obrotach rzędu 2 tysięcy i kolejne biegi zmienia z poślizgiem sprzęgła. Wykonałem odpowietrzanie sprzęgła kilkukrotnie (wynik 00), ale obliczanie degradacji ni diabła nie daje efektu, wynik degradacji cały czas ten sam. Kalibracja poprodukcyjna też przechodzi z wynikiem pozytywnym. Obliczanie degradacji wykonuję zgodnie z instrukcją: łączę się z FES-em, uruchamiam procedurę, odpalam silnik, rozpędzam auto wolno do 3 tys. obrotów, zatrzymuję, wyłączam silnik, czekam 10 sekund, łączę z FES-em i ... nic. Podpowiedzcie proszę, co robię nie tak?
  4. No toś nas pocieszył Nie włożę w dziada 5 tysi, wolę go chyba puścić tanio tak, jak jest.
  5. Dużo masz na LPG przelatane? Bo może któryś wtryskiwacz gazowy przepuszcza już? Gaz zbiera się w dolocie i po odpaleniu zbyt bogata mieszanka powoduje podobne objawy. Zakręć zawór gazu przy butli, wyjeździj resztę z przewodów, zgaś auto na benzynie i sprawdź następnego dnia, czy objawy się powtórzą. Poza tym oczywiście świece, szczelność dolotu i tak, jak pisał wyżej kolega przepustnica.
  6. > a co z szarpaniem,bo mam to samo i nie wiem w co uderzyć.. No niestety przyczyny szarpania nie udało mi się jak dotąd zdiagnozować. Czyściłem przepustnicę, sprawdzałem dolot, wymieniłem świece i dwie cewki, które czasem pokazywały błędy (wypadanie zapłonów), wymieniłem gruszkę i płyn w selespeedzie i niestety zero efektów. Muszę chyba wymienić jeszcze czujnik położenia wału, bo selespeed zachowuje się tak, jak by nie dostawał sygnału o prawidłowych obrotach - przeciąga na jedynce, po zmianie na wyższy bieg obroty spadają i występuje szarpanie. Ale czemu na ciepłym się poprawia?
  7. Problem loose connection rozwiązany po wypięciu na chwilę bezpiecznika od wtrysków:)
  8. I kolejny problem się pojawił: podłączyłem FES-a, odpowietrzyłem sprzęgło i przy próbie autokalibracji wyskoczył nieszczęsny Loose Connection. I auto unieruchomione:( Miał ktoś z Was taki zonk podczas połączenia z FES-em? Może jakiś pomysł, jak odzyskać łączność??
  9. > Tutela CS Speed to olej do układu sterowania, do samej skrzyni należy wlać Tutela ZC 75 lub Tutela > Technyx - rozumiem, ze tak to u kolegi wygląda? Tak, oczywiście tak jest - CS Speed w hydraulice, a w skrzyni Motul;)
  10. Błędów żadnych nie pokazuje, olej to Tutela CS Speed oczywiście. A lekki wyciek oleju faktycznie mam, ale to silnikowy, więc chyba nie ma wpływu na skrzynię? Jakie czujniki ewentualnie sprawdzać?
  11. Witam, wiem, że temat szarpania selespeeda wielokrotnie wałkowany i wiele jest opinii, że TTTM, ale u mnie coś za mocno szarpie i rusza "kangurkami". Problem występuje tylko do momentu rozgrzania silnika zwykle na 1 i 2 biegu. Słabo rusza na zimnym tak, jak by nie miał mocy, automat długo nie przerzuca na 2 bieg. Płyn wymieniany co roku, rok temu wymieniona gruszka (ciśnienie OK) odpowietrzanie nie pomaga. Po rozgrzaniu idealnie nie jest, ale szarpie znacznie rzadziej i słabiej to czuć. Ma ktoś pomysł, co sprawdzić?
  12. Jeżdżę na Castrol Edge Sport 10w60 i jest ok. Ale mam problem z odczytem poziomu oleju na bagnecie - czy olej jakoś mało widoczny, czy może ten typ tak ma? Macie jakieś patenty?
  13. sylwesterwo

    Fiat ECU Scanner

    Dzisiaj dotarł kabel ELM od Viakena. Połączyłem się ze skrzynią (selespeed) i ... narobiłem sobie kłopotu. Po kalibracji sprzęgła nagle pojawił się "loose connection", zaczął terkotać przekaźnik pompy selespeed-a. Rozłączyłem kabel, ale niestety przekaźnik szlag trafił! Samochód mam uziemiony, komunikat "gearbox failure" i brak możliwości zmiany biegów. Czy możliwe jest, żeby kabel powodował jakieś zwarcie, czy raczej jakiś problem w złączu? Przekaźnik wymienię, ale strach podłączać kabel. Czy miał może ktoś takie złe doświadczenie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.