Jump to content

vavoom

użytkownik
  • Content Count

    294
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    9h 32m 58s

Community Reputation

87 Normalny

About vavoom

  • Rank
    zielony listek

Contact Methods

  • WWW
    www.youtube.com/duszaniespokojna

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Car
    Suzuki Vitara S 4WD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie można określić, czy radzą sobie lepiej niż Benz, Bmw czy Audi. Trzeba przyjrzeć się poszczególnym modelom, bo różnie z tym jest...
  2. Mazda CX-5 2.5 SKYACTIV-G i-ACTIV AWD vs Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4motion. W Maździe pod przyciskiem TCS OFF kryje się dosyć skuteczny tryb offrad.
  3. Bardzo jestem ciekaw wyników. Poniżej przykładowe info o pomiarach w 4EAT (przed zmianą polaryzacji): Basically to the rear wheels: 12v = 0% power 0v = 100% power and its not linear, its exponential... so: 1v = ~4% 2v = ~10% BUT! 6v = 1/2 of 12v = so the solenoid is 50% open = roughly 50% power to the rear ... Basically now 66%front and 33% rear, ALOT better then 91%/9% After watching the signal from the TCU I found that it never sends less than ~ 2v when spinning all 4 tyres.... And @ 40-60mph It gives the solenoid a full 12volts, making the car entirely FWD .... Also, during engine braking the Solenoid is being fed the full 12v, FWD Co do Sportage - starsze wersje nie wypadną lepiej, otwarte dyfry z przodu i z tyłu.
  4. Subaru Forester S-Turbo (SF). MANUAL vs AUTO. VCD vs ACT-4. W sumie to nie wiem, jak to się stało, że Insigni tu nie ma... Przy czym trzeba sprecyzować - Insignia to nie taki zwykły haldex, a rozbudowany o elektronicznie sterowane lsd.
  5. 2020 Audi A6 Allroad vs Audi A4 Allroad:
  6. Porównanie trybów AUTO i LOCK w Suzuki S-Cross i Dacii Duster:
  7. Nie wie, dlatego w dziesiątkach przypadków domyślnie załącza tylne, aby przednie tej przyczepności nie straciły. Przyśpieszanie jest najprostszym przykładem, gaz w podłogę i ciągną cztery koła, nawet jeśli przyczepność jest bardzo dobra. @Koonrad, pamiętasz może, co pokazywała ikonka w trybie LOCK?
  8. Honda CR-V III Real Time AWD vs Mitsubishi Outlander All Wheel Control. Można by powiedzieć, że oba napędy są podobne, w testach na rolkach wypadają prawie tak samo. Istnieje jednak zasadnicza różnica między tymi układami. Real Time AWD to napęd re-aktywny, więc nie oferuje wsparcia dopóki nie nastąpi poślizg przednich kół. AWC to układ pro-aktywny, system załącza tylne koła zanim przednie stracą przyczepność.
  9. Subaru XV 2.0 CVT S-AWD vs Suzuki Vitara 1.4 Turbo AT All Grip Select:
  10. S-Cross jest większym i wygodniejszym samochodem od Vitary, ale ma też mniejsze zdolności "terenowe". Mam to samo. W Vitarze plastiki na drzwiach są niewielkie, a deska nie wylewa się na kierowcę i pasażera. W S-Cross podobnie, choć jest tego więcej niż w Vitarze. Do 60 km/h. Tu można zobaczyć "od kuchni" jak działa napęd All Grip Select:
  11. Klasa budżet vs klasa premium, czyli Dacia Duster 4WD vs Audi A4 Allroad Quattro:
  12. Co jest nie tak, to nie wiem. Tak wyszło w testach:
  13. Peugeot zaskakująco - jak na hybrydę z tylną osią napędzaną osobnym silnikiem elektrycznym. Póki co tego typu samochody miały ogromne problemy - dwie generacje Rav4, Outlandery PHEV z różnych lat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.