Jump to content

vavoom

użytkownik
  • Content Count

    304
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    9h 41m 31s

Community Reputation

97 Normalny

About vavoom

  • Rank
    leniwy kierowca

Contact Methods

  • WWW
    www.youtube.com/duszaniespokojna

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Car
    Suzuki Vitara S 4WD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Haldex 4 vs Haldex 5 - na przykładzie Volvo XC60:
  2. Suzuki Jimny vs Suzuki Ignis 4WD - All Grip PRO vs All Grip AUTO
  3. Trzy otwarte dyfry (bez żadnej elektroniki) vs jedna rolka:
  4. Coś zza oceanu: Dodge Durango 3.6 V6 AWD vs Toyota Highlander 3.5 V6 AWD
  5. Po raz pierwszy w testach samochód z trzema otwartymi dyframi: Lexus RX 300 AWD (vs Volvo XC90 AWD)
  6. Volvo XC60 2.4 D5 AWD vs Audi Q5 2.0 TDI Quattro:
  7. @hefi, abstrahując od wyniku to Subaru wprowadziło do swojej oferty auta z napędem na cztery koła wiele lat przed Audi.
  8. Audi A6 Allroad 3.0 TDI Quattro vs dwie wersje Subaru Outback S-AWD (2.5 benzyna i 2.0 diesel):
  9. Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X 6AT i-Activ AWD
  10. Volkswagen T6 California Beach 4Motion
  11. Nie można określić, czy radzą sobie lepiej niż Benz, Bmw czy Audi. Trzeba przyjrzeć się poszczególnym modelom, bo różnie z tym jest...
  12. Mazda CX-5 2.5 SKYACTIV-G i-ACTIV AWD vs Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4motion. W Maździe pod przyciskiem TCS OFF kryje się dosyć skuteczny tryb offrad.
  13. Bardzo jestem ciekaw wyników. Poniżej przykładowe info o pomiarach w 4EAT (przed zmianą polaryzacji): Basically to the rear wheels: 12v = 0% power 0v = 100% power and its not linear, its exponential... so: 1v = ~4% 2v = ~10% BUT! 6v = 1/2 of 12v = so the solenoid is 50% open = roughly 50% power to the rear ... Basically now 66%front and 33% rear, ALOT better then 91%/9% After watching the signal from the TCU I found that it never sends less than ~ 2v when spinning all 4 tyres.... And @ 40-60mph It gives the solenoid a full 12volts, making the car entirely FWD .... Also, during engine braking the Solenoid is being fed the full 12v, FWD Co do Sportage - starsze wersje nie wypadną lepiej, otwarte dyfry z przodu i z tyłu.
  14. Subaru Forester S-Turbo (SF). MANUAL vs AUTO. VCD vs ACT-4. W sumie to nie wiem, jak to się stało, że Insigni tu nie ma... Przy czym trzeba sprecyzować - Insignia to nie taki zwykły haldex, a rozbudowany o elektronicznie sterowane lsd.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.