Skocz do zawartości

Devilbiss

użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bojszowy
  • Zainteresowania
    Lakiernictwo samochodowe

Devilbiss's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. A ile pali ? Sondy juz mam jeszcze ich nie sprawdzałem bo nie mam kiedy.... Takie pytanie, sonda lambda zaczyna działać dopiero od jakiejś tam temperatury którą osiągnie, jak dobrze pamiętam było to 400 stopni ? Objaw który pokazany jest na filmie to tyrkolenie dziś pojawił się od razu po włączeniu silnika, auto stało pod robotą odpaliłem i po 2 sekundach juz sie zaczął telepać. Także czy to sonda jest winna, przeciez w tak krótkim czasie chyba nie złapie tych 400 stopni zeby zacząć mieszać.
  2. Sprawdzałem na początku na włączonym silniku, musze spróbować z samym zapołonem. Ale wątpie zeby ten błąd nie wyskoczył. Dziś jade po sondy mam miec cos 3-4 sztuki któraś musi być dobra. Taką mam nadzieje. Dam znać
  3. Silnik seria żadnych modów. Próbowałem zrobic reset tym programem którym diagnozowałem go juz wczesniej i wyskakuje mi błąd inicjalizacji. czy to przy resecie czy przy teście Druga sprawa musi byc do niego typowo sonda od 1.2 16v, moze byc od 8v ? Od 8 mam pare sond które moge miec na zaraz wiec bym to podmienił.
  4. Witam. Mam w SC od 2 lat silnik z Punta 1, 1.2 16v sterownik MM. Wszystko było cacy do niedawna, odkąd silnik zaczął się dusić gdy się jedzie ze stałą prędkością. Dzieje się to niezależnie od biegu i prędkości. Gdy przyspieszam nic się nie dzieje silnik wchodzi na obroty równo i zadnych przerywek. Problem jest wtedy gdy chce jechac cały czas z tą samą prędkością. Podczas postoju gdy silnik idzie na wolnych obrotach dzieje się również cos podobnego, czasem wejdzie w tryb konkretnego tyrkolenia, silnik sie telepie chocby chciał wyskoczyć spod maski. Po przegazowaniu problem znika. Nagrany mam z tego film : https://www.youtube.com/watch?v=AbkcGSsgafM Jakieś pomysły ?
  5. Osadzenie rozciete, i automatycznie przy wsadzaniu grubszej pompy rozszerza sie na tyle ile trzeba, z dołu opaska zaciskowa i trzyma pompe w najnizszym połozeniu. Powinno byc ok .
  6. No i niby pompa z 1.2 16v miała pasowac do koszyka z 1.1 spi i nie pasuje. Pompa z 1.2 16v p1 jest grubsza i nie miesci sie w osadzeniu ;[
  7. > cały kosz nie, ale sam wkład pompy można przełożyć i będzie pasować i będzie działał. Mi chodzi własnie o sam wkład, koszyk zostaje taki jaki mam czyli z spi.
  8. A jeszcze jedno pytanie czy pompa z 1.2 8v p1 mpi nie jest przypadkiem identyczna jak ta z z 16v ?
  9. A to ze 1.2 16v ma powrót paliwa nie bedzie kolidować z pompa która była w aucie w którym powrotu nie było ? Bo własnei w 1.1 mpi nie było powrotu. Koszyk bede mial z 1.1 spi wiec powrót bede miał gdzie wpiać.
  10. Witam, mam pytanie czy te oby dwie pompy paliwa czyli z seicento 1.1 mpi oraz P1 1.2 16v maja te same parametry ? Cisnienie i przelew ? Pytam bo potrzebuje pompy paliwa do swapa 1.2 16v i wziałbym z seicento 1.1 mpi, tylko pytanie czy to bedzie to samo. Pozdrawiam.
  11. > ja robiłem ostatnio u siebie i obyło się bez ściągacza, generalnie robota całkiem prosta i > przyjemna. > Miałem problem z wciśnięciem tłoczka, dla niewprawionego "młodego mechanika" idealnym rozwiązaniem > byłoby posiadanie "wciskacza" do tego przeznaczonego, ja pomogłem sobie jakimś kluczem płaskim > są też tacy z tytanowymi paluchami, którzy potrafią to zrobić przy pomocy kciuka jedynie, ja > niestety do takich nie należę Wystarczyło tak jak kolega napisał odkrecic odpowietrznik i spuscic płyn co jest w tloczku. Powinno sie stak robić za kazdym razem przy wciskaniu tłoczka, czy mamy klamory do tego czy sciskamy rekami. Płyn hamulcowy w tłoczku ma w sobie najwiecej wilgoci, bywaja przypadki ze po wcisnieciu toczka bez spuszczenia tego płynu w autach z abs szlak go trafia... > Wymieniłem już tarcze i klocki ale patrząc na stare tarcze i klocki troche sie przeraziłem . Starte > sa tylko w srodku jak to wygląda na zdjęciach . Czy przy nowym zestawie tez tak może się stac > ? Wazne jest zeby na nowym komplecie tarcz i klocków nie swirować, co to znaczy, zeby przez jakis czas zanim sie dotrą gwałtownie nie hamowac, bo i nowe tarcze moga sie zepsuć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.