Skocz do zawartości

nonet15

użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    woj.lodzkie
  • Zainteresowania
    sport,majsterkowanie,polityka itd.

nonet15's Achievements

starszy motorowerzysta

starszy motorowerzysta (6/20)

0

Reputacja

  1. > tu masz odpowiedz Autokacik Francowate Dzięki za odzew na hasło...Pomożemy?. Udało sie! Zamek klapy odblokowany! Skorzystałem z tej małej dziurki w zamku wkładając tam śrubokret i .....trzask, otwarte. Pozostało więc jeszcze jedno pytanie.....jaka była przyczyna zatrzaśnięcia się klapy? --------- ZANIM GRUBY SCHUDNIE TO CHUDY....PADNIE
  2. Witam> Co dalej zrobic z tym fantem? Otóż zatrzasnęła mi się klapa bagażnika w Xsaruni Picasoo 2000r, Pb. Cos słyszałem, że trzeba zewrzeć na krótko zamek i po....kłopocie?. Jeżeli tak, to jak to zrobić? Ponadto przestał działać centralny zamek. Po przekręceniu kluczyka w zamku drzwi od kierowcy słychać dwa, jeden za drugim,trzaśniecia jakby otwierał i jednocześnie zamykał drzwi, a nie....zamyka! Pomożecie?..... -------- ZANIM GRUBY SCHUDNIE TO CHUDY...PADNIE
  3. Wiatam. Już kiedyś to miałem, ale minęło, a teraz nie chce za bardzo. Otóż na wyświetlaczu pojawiła się pulsująca godzina - jak tą usterkę usunąć? Najprościej do mechanika, a może da się "samemu" z....Waszą pomocą?. Pozdrawiam. -Xsara Picasso 1,6, 2000r Pb, 90km ------ NAJWIĘCEJ EMOCJI DAJE NIE ZABIJANIE, A DAROWANIE ŻYCIA
  4. Witaj. Nic innego mi nie pozostaje jak serdecznie podziękować.O to właśnie szło. Krótko, jasno i do roboty. Pomyślę teraz jeszcze o zmianie koloru podświetlenia, ale najpierw muszę sprawdzić, jaki kolor będzie bardziej widoczny. Mam jeszcze jedno pytanie, które dotyczy gałki biegów. Ona się wyjmuje, wykręca?-bo ani jedno ani drugie u mnie nie chce zadziałać. Boję się, że coś spiep..ę. ----------- Jeżeli boisz się głośno mówić prawdę to już jesteś niewolnikiem
  5. > Wyjąć zegary i wymienić żarówki od podświetlenia >Mistrzu,dzięki, ale ja laik i żadnych zegarów nie widzę, może coś bliżej i wiecej, jak się do tego zabrać, od czego zacząć? te zegary/prędkość, stan licznika itp./stanowią jeden wyświetlacz? dobrze rozumuje?
  6. Włączam sie w temat. W mojej Xsaruni bardzo mnie denerwują Jej kaprysy przy zapalaniu. Jak chce to zapali, a jak sie uprze to koniec świata. Całkiem jak kobieta. Do tej pory pomagało: wysiąść z auta zamknąć na kluczyk, otworzyć, wejść i pyk OK! Wczoraj było gorzej. Musiałem odłączyć klemy od aku, ale to też nie pomogło i klops. Co mi doradzicie?
  7. Witam. Xsara Picasso 1,6 LPG,2000r. I w tym samochodziku na wyświetlaczu, w słoneczny dzień prawie nic nie widać, nie widzę nawet z jaką predkościa jadę, a co dopiero mówić o wskaznikach pisanych mniejszą czcionką. Zapłacilem już jeden mandat za prędkość i żeby nie płacic więcej proszę Was o poradę. W jaki sposób przywrócić jasność temu wyświetlaczowi. Wiem, że w blasku słońca zawsze jest trochę gorzej widać, ale jak nic nie widać! Pozdrawiam.
  8. > Do tego dobrze zrobić testy na trzepakach i koniecznie użyć łoma celem upenienia się. > Tak na prawdę nie ma 100% pewności, że dany element nie powodował stuków dopóki się go nie > pozbędziesz. > Moja XP od ponad roku pukała i trzaskała niemiłosiernie. Nowe wahacze, łączniki drążków. Dwa razy > przegląd na SKP. Podejrzenie padło na kolumnę amortyzatora. No nic trzeba kiedyś zrobić. > Dwa tygodnie temu wkurzyłem się i znowu pojechałem na SKP. Testy amotków( wstrząsy podobne do > kocich łbów - bo najbardziej w czasie jazdy to dokuczało)- cisza. Szarpaki- raczej ok > wszystko. Mówię do gości, że coś trzaska i nie można zlokalizować luzów. > Wlazł z łomem do kanału i trzepał i naciągał, aż znalazł luz na końcówce drążka kierowniczego i > zdiagnozował sworzeń do wymiany. Powiedział, żeby nie czepiać się kolumny amortyzatora bo jest > tam wszystko jak nowe. Tego samego dnia ze łzami w oczach wyciągnąłem 200 zł na części i > wymieniłem obie końcówki i wahacz. > No i niespodzianka ciągle coś puka i stuka. Kolejna wizyta i 15 min rozciągania przodu i zrywania > opon na płytach- i diagnoza , a jednak luz na mocowaniu kolumny amortyzatora. > Max do środy będę miał zmienioną poduchę i łożysko amortyzatora. Jak to nie pomoże to ja się > poddaję. > Masz Citroena XP- radzę ci kochaj i szanuj jak ukochana kobietę, za figlarną duszyczkę. > Ps. w twoim benzyniaku masz naprawialny wahacz. Czyli ewentualnie możesz wymienić sam sworzeń. > Diesle mają odlew. <Witam. Wracam ponownie na forum do w/w tematu.Informuje, że częściowo uporałem się z problemem po wymianie.......poduszki i łożyska amortyzatora. Z braku czasu narazie lewa strona jest zrobiona i.... tarcie ustąpiło w znacznym stopniu. Wszystko wskazuje na to, że po wymianie tego samego po prawej stronie powinno być ok. Pozostaje /wcześnie było słychać tarcie/ jakiś szum przy kręceniu kierownica na postoju. Mechanik twierdzi, że to wina pompy. Czy muszę wymienić pompę? Generalnie poczułem ulgę. A jak kolega uporał sie ze swoim problemem.? PS>Zapewniam, że Xsarunie kocham i to ze wzajemnością. ----- Smiej się do ludzi, ale nigdy z nich
  9. > Pod mieszkiem, przy drążku, na tym mechanizmie zmiany biegów jest sprężynka, która powinna > utrzymywać wajchę w sztywnym położeniu. Poza tym są tam też takie fikuśne oringi, które > powinny zapobiegać właśnie stukaniu przy przełączaniu biegów. Zapewne tych oringów w Twoim > aucie już nie ma, a i sprężynce warto się przyjrzeć czy aby nie pękła (a jeśli nikt nie > zaglądał tam od nowości, to na 99% pękła). Temat jest szeroko opisany na forum Cytrynki - ja > też swego czasu opisywałem tam swoje boje z mechanizmem zmiany biegów. <dzięki serdeczne, wejdę na forum Cytrynki
  10. Witam. W trakcie zmiany biegów słychać metaliczny, dość głośny brzęk. Czy wszystkie Panie Xsary tej wersji w ten sposób porozumiewają sie z kierowcą? A może przy drążkui powinno być jakieś wyciszenie? Po zdjęciu skórzanej osłony widać metalowa,suchutką/spawaną/ dzwignię. Proszę o jakieś rady.Pozdrawiam. ------ Smiej sie do ludzi, ale nigdy z nich ------
  11. > ale sworzeń może trzeszczeć no tak, próbuje to zrozumieć/ uczę się/ , ale czy są jakieś sposoby, które by potwierdziły...tak, to jest jego/sworzeń/ wina, a jak już się potwierdzi to czy lepiej kupować cały wahaczy czy tylko sworzęń się wymienia?pozdrowienia dla~~Rudobrodego ------ Smiej się do ludzi, ale nigdy z nich
  12. > Wahacz się u mnie podobnie zachowywał. > Czułem się jak na okręcie flagowym Marco Polo. > pozdr. > M. dzięki, w moim wahaczu gumy tak na łoko/ha,ha/ są ok! i nie widać niepokojących objawów
  13. > Łożysko MacPherson? >czyli mamy przybliżone podejrzenia, tylko martwi mnie ten Twój znak...? dlaczego? nie chciał bym wymieniać "połowy" samochodu, rozumiesz, może ktoś mi jeszcze coś doradzi, dzięki. --------- Smiej się do ludzi, ale nigdy z nich
  14. Witam. Moja Xsara Picasso 1,6, 90km, 2000r, 8V, benzyna zaczeła wydawać dziwne dzwięki. Przy jeżdzie po nierównej nawierzchni słychać pod maską i w środku auta jakby guma tarła o gumę i to dośc silnie. Takie same dzwięki słychać też wtedy, kiedy kręce kierownicą na postoju lub w czasie jazdy przy skręcaniu.Przypuszczam, że jest to wina poduszek amortyzatorów. Mam rację? Proszę Was o podjecie tematu. Dzieki. Pozdrawiam. ------- Smiej sie do ludzi, ale nigdy z nich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.