-
Liczba zawartości
90 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O ar2rek
- Urodziny 04.08.1983
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
WKZ / WWA
-
Samochód
Czarny Abarth
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
ar2rek's Achievements
nauka jazdy (7/20)
1
Reputacja
-
Zdemontuje pedał i wygnij tak żeby było dobrze. Chyba nic innego nie pozostaje
-
Trudno wróżyć Zwalaj skrzynię i sam zobaczysz co jest, może łożysko oporowe się posypało dlatego coś rzęzi
-
Mokro nie było więc jednak coś tam kleiło. Znajomy kiedyś miał podobny problem w Clio, ale w Cento nigdy nie słyszałem o tego typu sytuacjach Spawać potraficie to może na spód coś podobnego sobie wymodeluj, na pewno pomoże
-
Nawet ze skręcaną klatką buda CC gnie się jak plastelina, zwłaszcza jak opona trzyma Na dole wahacze masz spięte?
-
na pewno cięższe od 1.1
-
jesli ganiasz w kajtkach to sprawdz regulamin czy przez 1.4 nie wylądujesz w wyższej klasie 1.4 też ładnych kilka albo nawet kilkanaście kg extra
-
był hamowany? do ilu się kręci? jaki to może mieć teraz CR?
-
jesli narazie jezdzisz seria lub bedziesz zmienał czapkę na 1.2 zwykly kolektor od 1.2 8V w zupełnosci Ci wystarczy http://allegro.pl/fiat-punto-i-1-2-kolektor-wydechowy-i5305885876.html + dwururka oczywiscie zmiana głownego przelozenia to jeden ze sposobów ale w cenie nowego głównego zapewne upolujesz całą skrzynię
-
video tez nie jest najlepszej jakości i może stąd taka wątpliwość.....
-
na pewno to nie jest skrzynia 13/64 przy takim setupie jak u Ciebie wachlowałbyś biegami non-stop a obrotomierz byłby co chwilę domknięty
-
jaki wynik KM po takich zabiegach?
-
płyta to standard jesli ktoś gania po dziurach... tak małych kół nie planuję, no chyba że szuter z wysokim balonem
-
dobrze podaje, widać że ogarnięty kierownik pakuję 1.4 zobaczymy co bedzie się działo
-
niestety u nas cento ganią się ze Swiftami GTI i Hondami
-
Widać podziały klas ustalają chyba automobilkluby, u nas 2 lata temu 1klasa była do 1000, i 2 od 1001 do 1400 ale ludki ktorzy scigali się N-kowymi CC/SC marudzili mocno i wprowadzili chyba bardziej sprawiedliwy podział Tak czy inaczej zagwostkę mam nadal bo lekko dłubnięte lub nawet wystrojone 1.4 spokojnie przekroczy 100KM (na pewno bedzie jezdzić na DET3 bo świnka już czeka w pudełku), a rezerwy jeszcze sporo pozostanie na ewentualne pojawienie się wałków