Skocz do zawartości

ar2rek

użytkownik
  • Zawartość

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    55m 40s

O ar2rek

  • Tytuł
    nauka jazdy
  • Urodziny 04.08.1983

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WKZ / WWA
  • Samochód
    Czarny Abarth

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ar2rek

    zamiana silnika SC i Punto

    Taki miałeś uszczelniacz? Jeśli tak, to nie wina wału, te uszczelniacze są sp..p.rzone, miałem ten sam problem (kupowałem różnych producentów). Wymiar wewnętrzny tego uszczelniacza jest taki sam jak wału, wchodzi bez żadnych oporów, otwór jest za duży i leje się przez niego. Ja go rozszlifowałem piłką palcową i wprasowałem uszczelniacz standardowy z SC/Punto (EL069600 lub CO12015268B). Trzeba też dobrze uszczelnić spód który łączy się z miską Remont o którym pisze bolekatepl raczej nie nazwałbym remontem a regeneracją silnika(remont to tulejowanie z tłokami i pierścieniami nadwymiarowymi). Fakt że może przynieść pozytywny skutek, zapewne wyciek jest spory przez uszczelniacz no i prawdopodobnie pierścienie puszczają. Zaletą "remontu" 16V jest to, że nie musiałbyś wyciągać silnika z budy, a jeśli będziecie robić sami to koszty nie będą ogormne
  2. ar2rek

    zamiana silnika SC i Punto

    Możesz przybliżyć o które łożysko chodzi? Nie pomyliłeś z uszczelniaczem wału?
  3. ar2rek

    Problem jest poważny - gaśnie...

    Sprawdź czy po zgaszeniu silnika słychać krokowca czy wraca do swojej pierwotnej pozycji, dzieje sie to kilka sek po wyłaczeniu silnika, tyrkolenie silniczka jest słyszalne. Jeśli będzie słychać że chodził a nie będziesz miał możliwości podpięcia się do komputera i zaadaptowania krokowego przez soft, możesz zrobić to w trochę bardziej prymitywny sposób. Odłącz wtyczkę o kompa najlepiej noc lub dłużej, następnego dnia po podłączeniu odpal bez dotykania gazu i zostaw go aż się zagrzeje, komp powinien się zaadaptować do nowych warunków, może mu przejdzie Swoją drogą możesz sprawdzić czy uszczelki w przepustnicy są szczelne. Na wolnych po zatkaniu kanalika krokowca gaśnie?
  4. ar2rek

    Problem jest poważny - gaśnie...

    Tutaj nie mam Nie jest duży wydatek http://allegro.pl/czujnik-polozenia-walu-fiat-punto-palio-siena-1-2-i7069333387.html do MPI musi mieć 1,2k ohm rezystancję
  5. ar2rek

    Problem jest poważny - gaśnie...

    Również obstawiam CPW. Nie da się go sprawdzić, wzrokowo będzie OK, na omomierzu będzie pokazywał odpowiednią wartość, ale podczas pracy potrafi się chrzanić i komp też przez to szaleje
  6. ar2rek

    Głowica 1.2 16v

    8 tys. dla mnie też wysoko, więc na pewno bym założył
  7. ar2rek

    Głowica 1.2 16v

    Kanały ssące w starym typie są sporo węższe niż w nowym. Jeśli masz podwójne sprężynki z głowicy w Lancii to możesz przerzucić do nowej, zależy jak chcesz wysoko kręcić Na zdjęciu ta czysta jest z P1 1.2, brudna ze Stilo 1.4, w jednej i drugiej kanały były deko liźnięte, trochę widać różnicę
  8. ar2rek

    Cinquecento prawie WRC by Paweł

    Mokro nie było więc jednak coś tam kleiło. Znajomy kiedyś miał podobny problem w Clio, ale w Cento nigdy nie słyszałem o tego typu sytuacjach Spawać potraficie to może na spód coś podobnego sobie wymodeluj, na pewno pomoże
  9. ar2rek

    Cinquecento prawie WRC by Paweł

    Nawet ze skręcaną klatką buda CC gnie się jak plastelina, zwłaszcza jak opona trzyma Na dole wahacze masz spięte?
  10. ar2rek

    Sc 1.1 SPI nie wkreca sie do odciecia

    Sprawdź czy rozrząd się nie przestawił
  11. ar2rek

    Pierścienie oporowe pilnie

    Samych pierścieni nie kupisz, zazwyczaj są w zestawie z panewkami głównymi (dopytaj u sprzedającego) Nie kupuj nadwymiaru bo zapewne wał będzie cięzko chodził, te które masz są wytarte, jeśli włożysz nowe standardowe luz powinien sie skasować
  12. ar2rek

    Silniki 1,2 75km punto palio siena

    Nie we wszystkich silnikach Fiat numerował korbowody, ale ja w 1.2 spotkałem się z numeracją. Obejrzyj dokładnie z latarką, mogą być słabo widoczne. Miejsca gdzie mogą być oznaczenia zaznaczone czerwonymi kółkami. Oznaczenia są po jednej stronie na korbowodzie i na "przykrywce", zamkami do siebie, numerki też powinny być po tej samej stronie
  13. ar2rek

    Seryjny kolektor wydechowy 1.2 8v - ma ktoś?

    teraz Ci nie odpowiem jaki dokładnie stan bo nie wiem kiedy będę w garażu (kolektor jest bez szpilek) pomyślałem że skoro się nie odzywasz temat nie aktualny
  14. ar2rek

    Toczenie koła zamoachowego w 1.2 16v

    Ludki czasami ciekawe rzeczy piszą w necie Jak moze być silnik slabszy skoro wał zamiast 7kg kręci połową tej masy Jedynym "negatywnym" skutkiem jest szybsze schodzenie z obrotów po wysprzęgleniu
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.