Jump to content

ar2rek

użytkownik
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1h 40m 11s

About ar2rek

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 08/04/1983

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WKZ / WWA
  • Car
    Czarny Abarth

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może uszczelniacz na wale puścił i chlapnęło na sprzęgło?
  2. Trudno wróżyć Zwalaj skrzynię i sam zobaczysz co jest, może łożysko oporowe się posypało dlatego coś rzęzi
  3. Taki miałeś uszczelniacz? Jeśli tak, to nie wina wału, te uszczelniacze są sp..p.rzone, miałem ten sam problem (kupowałem różnych producentów). Wymiar wewnętrzny tego uszczelniacza jest taki sam jak wału, wchodzi bez żadnych oporów, otwór jest za duży i leje się przez niego. Ja go rozszlifowałem piłką palcową i wprasowałem uszczelniacz standardowy z SC/Punto (EL069600 lub CO12015268B). Trzeba też dobrze uszczelnić spód który łączy się z miską Remont o którym pisze bolekatepl raczej nie nazwałbym remontem a regeneracją silnika(remont to tulejowanie z tłokami i pierścieniami nadwymiarowymi). Fakt że może przynieść pozytywny skutek, zapewne wyciek jest spory przez uszczelniacz no i prawdopodobnie pierścienie puszczają. Zaletą "remontu" 16V jest to, że nie musiałbyś wyciągać silnika z budy, a jeśli będziecie robić sami to koszty nie będą ogormne
  4. Możesz przybliżyć o które łożysko chodzi? Nie pomyliłeś z uszczelniaczem wału?
  5. Sprawdź czy po zgaszeniu silnika słychać krokowca czy wraca do swojej pierwotnej pozycji, dzieje sie to kilka sek po wyłaczeniu silnika, tyrkolenie silniczka jest słyszalne. Jeśli będzie słychać że chodził a nie będziesz miał możliwości podpięcia się do komputera i zaadaptowania krokowego przez soft, możesz zrobić to w trochę bardziej prymitywny sposób. Odłącz wtyczkę o kompa najlepiej noc lub dłużej, następnego dnia po podłączeniu odpal bez dotykania gazu i zostaw go aż się zagrzeje, komp powinien się zaadaptować do nowych warunków, może mu przejdzie Swoją drogą możesz sprawdzić czy uszczelki w przepustnicy są szczelne. Na wolnych po zatkaniu kanalika krokowca gaśnie?
  6. Tutaj nie mam Nie jest duży wydatek http://allegro.pl/czujnik-polozenia-walu-fiat-punto-palio-siena-1-2-i7069333387.html do MPI musi mieć 1,2k ohm rezystancję
  7. Również obstawiam CPW. Nie da się go sprawdzić, wzrokowo będzie OK, na omomierzu będzie pokazywał odpowiednią wartość, ale podczas pracy potrafi się chrzanić i komp też przez to szaleje
  8. 8 tys. dla mnie też wysoko, więc na pewno bym założył
  9. Kanały ssące w starym typie są sporo węższe niż w nowym. Jeśli masz podwójne sprężynki z głowicy w Lancii to możesz przerzucić do nowej, zależy jak chcesz wysoko kręcić Na zdjęciu ta czysta jest z P1 1.2, brudna ze Stilo 1.4, w jednej i drugiej kanały były deko liźnięte, trochę widać różnicę
  10. Mokro nie było więc jednak coś tam kleiło. Znajomy kiedyś miał podobny problem w Clio, ale w Cento nigdy nie słyszałem o tego typu sytuacjach Spawać potraficie to może na spód coś podobnego sobie wymodeluj, na pewno pomoże
  11. Nawet ze skręcaną klatką buda CC gnie się jak plastelina, zwłaszcza jak opona trzyma Na dole wahacze masz spięte?
  12. Sprawdź czy rozrząd się nie przestawił
  13. Samych pierścieni nie kupisz, zazwyczaj są w zestawie z panewkami głównymi (dopytaj u sprzedającego) Nie kupuj nadwymiaru bo zapewne wał będzie cięzko chodził, te które masz są wytarte, jeśli włożysz nowe standardowe luz powinien sie skasować
  14. Nie we wszystkich silnikach Fiat numerował korbowody, ale ja w 1.2 spotkałem się z numeracją. Obejrzyj dokładnie z latarką, mogą być słabo widoczne. Miejsca gdzie mogą być oznaczenia zaznaczone czerwonymi kółkami. Oznaczenia są po jednej stronie na korbowodzie i na "przykrywce", zamkami do siebie, numerki też powinny być po tej samej stronie
  15. teraz Ci nie odpowiem jaki dokładnie stan bo nie wiem kiedy będę w garażu (kolektor jest bez szpilek) pomyślałem że skoro się nie odzywasz temat nie aktualny
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.