Skocz do zawartości

kranu

użytkownik
  • Liczba zawartości

    242
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kranu's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Wymiana termostatu to niestety u nas wysoki koszt Dlatego też najpierw zdiagnozowałem awarię w ASO, bo wtedy oni biorą odpowiedzialność. I u nich naprawiłem, bo oddali kasę za diagnozę, a mieli taniej niż prywatny mechanik.
  2. Ale najpierw sobie wymień za darmo czujnik temperatury jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
  3. Zauważyłem, że przy wyłączonych nawiewach wszystko ok. Ale gdy tylko włączę nawiewy, to temperatura leci w oczach w dół. Ja wiem, że ciepło idzie z głównej chłodnicy, ale przecież nie może w kilkanaście sekund wskazówka opaść z 90 na 50 stopni :/
  4. W internecie znalazłem za prawie 300zł, więc już się boję ile zaśpiewa mechanik z robocizną.
  5. Termostat niestety nietani elektroniczny zintegrowany z obudową. A czujnik temperatury wymieniony kilka dni temu w ASO w ramach kampanii serwisowej.Dlatego to nie jest dla mnie takie oczywiste.
  6. Czyli jeśli chłodnica i węże zaczną się rozgrzewać od razu po odpaleniu samochodu tzn. że termostat? Tylko trochę dziwne, bo jest on podobno sterowany elektronicznie przez czujnik temperatury.
  7. Zastanawiam się nad poprawnością działania systemu chłodzenia w moim 208 1.4 VTi. Dzisiaj rano (18 stopni) wskazówka temperatury płynu chłodniczego drgnęła już po 3km (czyli 50 stopni) ale doszło do 70 stopni dopiero po 10km, 80 stopni po 15km, w czasie szybszej jazdy znowu spadło do 70 stopni. Do 90 stopni nagrzewa mi się tylko na postoju i spada podczas jazdy, a wcześniej wydaje mi się osiągało szybko 90 stopni i trzymało stabilnie. Byłem z tego powodu na kampanii serwisowej wymiany czujnika temperatury, ale to nie to. Chyba, że jest jakoś inaczej wyskalowany. Oczywiście teraz podejrzewam termostat, ale najpierw chciałbym się upewnić: jak u Was szybko się zagrzewają te silniki, do ilu i czy stabilnie utrzymują temperaturę? BTW: Wentylator chłodnicy silnika i klimy to ten sam? Bo widzę tylko ten jeden chodzi zawsze gdy klima jest włączona.
  8. Peugeot 208 1.4 vti - średnio 7 l/100km.
  9. > za kolizję z tego co kojarzę > jest minimum 250zł i 4pkt, dostajesz wszystko na piśmie i dzwonisz do TU. Cała notatka ze zdarzenia jest dla policji i jej nie dostaniesz. Ale dane sprawcy tak.
  10. > Witam!!! > Ja miałem to samo, ponoć to standard w 208. W zeszłym roku byłem na porządnym odgrzybianiu > tradycyjną metodą, bo ultradźwiękowo nic nie pomogło i teraz mam spokój jak na razie. Klimy > używam bardzo często (nawet zimą), takie zalecenie fachowców od klimy. Jak nie używasz, to > potem śmierdzi i są grzybki. > Pozdrawiam Jaka to tradycyjna metoda? W ASO? Pianka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.