Skocz do zawartości

bazyl121

użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O bazyl121

  • Urodziny 28.03.1988

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

bazyl121's Achievements

rowerzysta

rowerzysta (3/20)

0

Reputacja

  1. A powiedzcie mi jeszcze dobrzy ludzie taką rzecz. W Stilo w tylnych zaciskach występowały dwa różne tłoczki. Różnią się między sobą długością, jedne mają 47mm a drugie 49mm. Czy to było zależne od modelu Stilo czy to tylko taka zmiana kosmetyczna? Jeszcze druga sprawa. Wpadł mi w ręce zacisk od Multiwagona z 2005 roku. Już na pierwszy rzut oka widzę, że jest inny. Brak na nim tej pięciokątnej śruby. Pozatym więcej różnic nie widzę. I teraz pytanie do Was, czy ten zacisk spasuje do mojego Stilo 5d z 2001?
  2. > Ja sam regenerowałem sobie zacisk. Jak tłoczek nie jest skorodowany do nie trzeba inwestować w > żaden inny zacisk tylko kupić zestaw naprawczy. Rozebrać zacisk na czynniki pierwsze, > wyczyścić, wymienić gumki poskładać i działa jak nówka. Warunek to porządnie wyczyścić każdy > zakamarek. To zdradź mi w jaki sposób wyjąć ze środka zacisku cały mechanizm hamulca ręcznego? Bo ni cholery nie mogę rozebrać. Odkręciłem dźwignie ręcznego od zacisku ale ośki już nie dałem rady wypchnąć
  3. A co myślicie o regenerowanych zaciskach z allegro np. http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-fiat-stilo-multipla-tyl-i4893156368.html ? Warto się w nie pakować, czy one tylko z wierzchu tak ładnie wyglądają?
  4. > Wielkie dzieki > Zaproponowali mi cos takiego: > Zacisk za 315zł szt. > Firma A.B.S. z Holandii...mily Pan z czatu powiedzial ze nie warto przeplacac 150zł za TRW . > Dobrze gadał? Odświeżę trochu temat. Jako, że mnie też dopadła konieczność zakupu nowych zacisków, chciałem się zapytać czy już kupiłeś te zaciski? A jeśli tak to jak się sprawują?
  5. > Nie grzeje mi kilka paskow na tylnej szybie. Na szybko sprawdzalem miernikiem ciaglosc przewodzenia > i niby jest OK (miernik piszczal). > Gdzie i jak szukac problemu? Miernik piszczał zapewne dlatego, że ciągłość obwodu była zachowana poprzez te paski, które jeszcze grzeją. Sprawdź wzrokowo dokładnie czy nie są gdzieś przetarte te paski, które nie grzeją. Są specjalne kleje do naprawy tego
  6. > Tak, musiałem jest ustawić w najniższym położeniu żeby móc zamknąć maskę. > Maska ma normalny zaczep, zamek też jest standardowy. A czy przypadkiem maska od 5d nie jest inna od tej z 3d? Może właśnie dlatego nie leży tak jak powinna
  7. > 100 PLN wymiana, w warsztacie u mojego brata:) Brat zdzierca
  8. > takie procesory rozlutowuje sie na stole do tego przeznaczonym:D Podejrzewam kolego, że nie każdy w domu posiada taki stół do lutowania My tu gadamy o domowych sposobach > opalarka podgrzewal i jak zaczelo sie ruszac to wyciagnal W omawianym przez nas przypadku, podgrzewanie opalarka mogłoby się skończyć wydmuchaniem elementów z połowy płyty. W tunerze jest dużo drobnych elementów zbitych na małej powierzchni więc grzanie opalarka raczej odpada. Już prędzej hot airem ale to też nie każdy posiada. BTW wylutowanie elementu to jedno, potem trzeba jeszcze wlutować nowy
  9. > podziwiam - jesli to ogarnałes tym przyrzadem No właśnie takim przyrządem operowałem tylko sobie najpierw odpowiednio grot spreparowałem Co do sposobu pokazanego na filmiku to w tym wypadku nie polecam. Sposób jest oczywiście pomocy jeśli przypadkiem kilka nóżek sklei się cyną, ale lutowania całego układu tym sposobem to może być ciężkie- wiem bo próbowałem
  10. > dołączam się do pytania, jakim cudem takie tanie ? Jakim cudem to nie wiem Gdzieś na jakimś forum znalazłem link do sklepu gdzie ten układ jest podobno najtańszy. Jego symbol to TEA6842H a kupić można go tu http://north.pl/karta/phi-tea6842h-ic,728-LT-3620.html
  11. > Słowa pochwały , próbowałem zrobić to samo w swoim i poległem. Dziękuję W pierwszym momencie myślałem żeby znaleźć jakiś serwis gsm gdzie mieliby sprzęt do lutowania takich układów, ale wkońcu złapałem lutownice w dłoń i powoli lutowałem nóżka po nóżce. Łatwo nie było bo odstępy między nóżkami układu to tylko 0.5mm ale pewna ręka i cienki grot w lutownicy i jakoś dałem radę
  12. A ja bym jednak obstawiał padnięty układ w głowicy. Miałem tydzień temu to samo u siebie. Rano jadąc do pracy wszystko było ok a jak wracałem to już nie łapało stacji zbyt dobrze, gubiło sygnał stereo, szumiało. Wymieniłem układ na nowy i jak ręką odjął, radio gra czyściutko, bez zakłóceń. Cała operacja kosztowała mnie 38zł. To jest cena za nowy układ. Podmianę wykonałem we własnym zakresie ale jak ktoś nie ma smykałki do elektroniki to nie polecam tego robić
  13. > Dzis ja wyjalem. Rzeczywiscie po zwarciu dwoch kabli dochodzacych do niego went. wlacza sie na I > biegu ale znacznie szybciej niz byc powinno, ale tez za to slychac ze chodzi i tak wolniej niz > na II biegu. > Teraz pytania: > 1. Czym moge uzupelnic ten zielony plastik na tej beczulce? Jest w jednym miejscu wykruszone. > 2. Na poczatku nie chcial reagowac na miernik, ale jak zaczalem skrobac przy tym malym "oporniku" > to zaczal dzialac. Teraz zostaje mi tylko wszystko wyczyscic i zakonserwowac. > Wiec kolejne pytanie - czym to wyczyscic? Cola? no i czym uzupelnic wykruszone zielone cos? Moze to > byc klej na goraco z pistoletu? > Jest nadzieje zaoszczedzenia ~60zl > Szerokosci To normalne, że wentylator bez opornicy kręci się szybciej bo nie ma mu co ograniczać prądu. Co do uzupełniania ubytków "zielonego czegoś" to klej z pistoletu na gorąco się nie nadaje-rozpuści się. Najlepiej chyba będzie poxiliny użyć
  14. bazyl121

    overbost

    > W jtd chyba nie wywala bledu, tak mysle.. Na desce może i nie wywali ale w kompie już chyba tak
  15. bazyl121

    overbost

    > Moja rada jest taka, przekonał mnie do niej polecany tutaj serwis z Katowic, jeśli cewka jest > sprawna to nie zaślepiamy EGR tylko czyścimy, jeśli spalona to zaślepiamy. Tylko, że jeśli cewka jest spalona to zaślepienie w zasadzie nic nie da bo egr się nie otworzy (jeśli oczywiście nie będzie już wcześniej zablokowany w pozycji otwartej). Pozatym przy spalonej cewce będzie chyba wywalać błąd dotyczący braku egr'a w obwodzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.