Skocz do zawartości

Zbysio74

użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Zbysio74's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. > Witam Kolegę. > Ja bym sprawdził czujnik temperatury w kolektorze, po opisie jaki napisałeś stawiałbym na niego. > Miałem 6 miesięcy podobnie. A nie zaczął troszkę więcej palić ? Witam, czujnik temperatury wymieniony, słyszałem że może to być moduł zapłonu lub czujnik położenia wału , proszę o radę czy te dwa urządzenia mogą być przyczyna wymienionych problemów
  2. Witam, mam poważny problem z uno 1,4 97r. benzyna+gaz.Nie wiem co się dzieje , gdy chcę odpalić samochód na paliwie jak jest zimny silnik to nie może zaskoczyć, dopiero po 5 lub 6 kręceniu rozrusznikiem odpala.Po odpaleniu szarpie silnikiem nie może wejść na obroty.Sprawdzałem pompę paliwa -sprawna, wymienione przewody napięciowe i kopułka, wymieniony filtr paliwa .Dodatkowo gdy jest silnik ciepły to przy odpalaniu dopiero po kilku sekundach załapie, nie mam pojęcia co to może być , poratujcie bo tracę już głowę.
  3. Witam.Mam problem z instalacją gazową w uno 1,4.Otóż po przełączeniu automatycznym z paliwa na gaz i przejechaniu kilku metrów z niewiadomych przyczyn gaz samoczynnie przełącza się na paliwo.Gdy ponownie przełączam na gaz sytuacja się powtarza.Wcześniej zrobiłem przegląd przewodów instalacji gazowej, poprawiłem styki przewodów na przekaźniku załączającym elektrozawór na parowniku i było OK. Przed przeglądem instalacji gazowej i wysłuchaniu pracy przekaźnika samoczynnie rozłączał on dopływ prądu do elektrozaworu na parowniku w wyniku czego wracał do zasilania paliwem.Temat ten poruszyłem w rozmowie z kolegą ,który mi radził sprawdzić połączenia elementów na płytce komputera, gdzie mogą być przerwy.Bardzo proszę o pomoc i poradę
  4. > Powrót samoczynny na paliwo może oznaczać np problem z ciśnieniem gazu, zbyt niską temperaturą > silnika. Wszystko zależy jaki masz rodzaj instalacji gazowej. > Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika ten do komputera co jest w kolektorze ssącym? Witam. Wymieniłem czujnik temperatury w kolektorze ssącym i zmartwił mnie fakt ,iż stary czujnik był zalany płynem chłodzącym - nic się nie zmieniło. Po sprawdzeniu styków przekaźnika załączającego elektromagnes na parowniku nie przełącza się samoczynnie na paliwo. Czy mokry czujnik w kolektorze ssącym to normalne? Mam pytanie, czy możliwe jest wyczyszczenie silniczka krokowego (znajduje się przy absorbniku katalizatora - z przodu silnika 1.4 uno).
  5. > Proponuję przeczyścić gaźnik i sprawdzić czy nie przyciera przepustnica, dalej sprawdzić iskrę po > rozgrzaniu silnika (kiedy już pojawiają się kłopoty z mocą) > Ewentualnie sprawdzić klin na krzywce zapłonowej czy przypadkiem zapłon się nie przestawił. > Zimne moto pali OK? Tak, około 1-2 km wszystko jest OK
  6. Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Ts-ki 250 , od pewnego momentu mam problem. Otóż po wyjechaniu z garażu i przejechaniu około 2-3 km. silnik nagle zaczyna przerywać i gasnąć po chwili wraca na obroty jednakże jest znacznie słabszy. Proszę o pomoc i poradę w tej sprawie. Czy może to być przyczyną przegrzewania i braku kompresji?
  7. > Powrót samoczynny na paliwo może oznaczać np problem z ciśnieniem gazu, zbyt niską temperaturą > silnika. Wszystko zależy jaki masz rodzaj instalacji gazowej. > Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika ten do komputera co jest w kolektorze ssącym? Witam. Jeszcze nie wymieniałem czujnika temperatury powietrza ssącego o efektach po wymianie w najbliższych dniach poinformuje.
  8. > Napisz dokładnie jaką masz instalacje gazową , z czujnikiem temperatury czy bez , z krokowcem czy > bez oraz dokładnie okoliczności pojawienia się usterki (czy pojawiła się nagle i jest taka > sama, czy też narastała , itp itd). Witam, w weekend sprawdzałem okablowanie instalacji gazowej -ok, ale czy pęknięta obudowa elektrozaworu na parowniku może być przyczyną samoczynnego wyłączania gazu i przechodzenia na paliwo.Wcześniej jeździłem z pękniętą obudową i wszystko było ok.Obecnie kiedy po dodaniu gazu automatycznie przełączy się na gaz po kilku minutach wraca na zasilanie paliwem. Proszę o komentarze w tej sprawie. > pozdr
  9. > u mnie takie objawy miała awaria krokowca, pomogło dokładne jego wyczyszczenie (głownie kostka - > styki) Czy jest możliwość rozkręcenia krokowca i jego wyczyszczenia, około pół roku temu wymieniałem krokowca na nowy, czy oprócz tego krokowca może być inna przyczyna powstawania nagłych wysokich obrotów silnika.
  10. Witam.Jestem nowy na forum fiat-uno i proszę o pomoc.Mam problem z uno 1,4 -zasilanie gazem.Otóż od około dwóch miesięcy z moim samochodem dzieje się coś dziwnego, w trakcie jazdy[na LPG] oraz po zatrzymaniu na swiatłach niewiadomo skąd silnik dostaje bardzo dużych obrotów , jest to bardzo niebezpieczne .Po przejechaniu kilkunastu kilometrów wszystko wraca do normy.Czy ten problem związany jest z czujnikami temperatury cieczy i powietrza dolotowego .Jeszcze jedna sprawa,gdy jeżdżę na LPG samoczynnie gaz przełącza się na paliwo, co może być tego przyczyna.Za okazaną pomoc z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.