Skocz do zawartości

Edimixer

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Edimixer's Achievements

pieszy

pieszy (1/20)

0

Reputacja

  1. Witam, to mój pierwszy post na forum. Jestem w trakcie montażu wspomagania z Seicento do Punto 1. Kolumna jest już przerobiona, pospawana, teraz pozostaje tylko przeróbka mocowania kolumny przy karoserii, dlatego powoli zabieram się za instalację. Tutaj mam kilka pytań. 1. Jak wygląda sprawa z kontrolką sprawności wspomagania? Na granatowym przewodzie pojawia się masa czy + i kiedy się pojawia? 2. Mam zestaw z Anglika z roku 2002 i nie ma 3 pinowego złącza diagnostycznego, tylko żółty przewód biegnie do kostki łączącej wiązkę wspomagania z wiązką główną, a potem (tak przypuszczam) do złącza OBD2. Punto nie ma złącza OBD, dlatego dołożyłem 3 pinowa wtyczka diagnostyczna komputera silnika ze Sieny. Wychodzą z niej 2 przewody, czarny-masa i biało-czerwony, który jest przylutowany do żółtego (czyli tak jak miało to miejsce seryjnie w pierwszych wersjach - takie są moje przypuszczenia). 3. Pytanie odnosi się do wałka kolumny pod wspomaganie. Nowa kolumna jest dłuższa niż ta z Punto oraz ma inny frez. Mógłbym zamontować wałek z Punto ze wspomaganiem hydraulicznym (ten sam frez z jednej strony), ale jest zbyt długi. Czy wałek łączący kolumnę z przekładnią w Seicento jest składany? Jeśli tak, a ktoś miałby na zbyciu - proszę o kontakt. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.