Skocz do zawartości

Loginek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Loginek's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Mialem dac znac co i jak za jakis czas ale tak naprawde nadal nic konkretnego nie wiem. U mechanika mu sie poprawilo. Byl zalany ale zaczal normalnie odpalac. Instalacja lpg sprawdzona i tutaj wszystko dobrze. Swiece byly chyba troche okopcone dlatego tez zostaly sprawdzone kable ale nie ma zadnego przebicia czy cos. Teraz do wymiany prawdopodobnie czujnik polozenia walu pojdzie.
  2. Samochod wylozyl sie calkowicie. Nawet od kabli juz nie odpala. Niby cos tam lapie troche obrotow i szarpnie silnikiem jakby juz mial odpalic ale nie daje rady. Pojedzie do mechanika i niech robia z nim co chca. Dam znac za jakis czas co bylo przyczyna. Moze moj przypadek komus posluzy pomoca.
  3. Czujnik temperatury cieczy chlodzacej wymieniony. Wentylator nadal wlacza sie przy 96 a nie 99 stopniach jak zawsze (o ile to ma jakiekolwiek znaczenie w tej sprawie). Samochod nie odpala nadal. Kreci normalnie i niby zaczyna odpalac i obroty wzrastaja do 100 czy 200 ale odrazu spadaja do zera i dalej kreci. I tak wkolko. Takze nadal jestem w punkcie wyjscia i bez koncepcji co to moze byc.
  4. Zauwazylem jeszcze ze wlacza mi sie wentylator chlodnicy przy 96 stopniach a nie tak jak zawsze przy 99. Moze to bedzie jakis trop jak rozwiazac moj problem ?
  5. Pisalem wczesniej ze samochod byl podlanczany pod komputer czy tam pod tester jesli to to samo i niestety sie nie udalo.
  6. No to ciezka sprawa widze. Probowalem wymrugac bledy ale nic sie nie zapisalo. >Jeszcze gorszy przypadek - uszkodzony ECM, czyli komputer: ciepły działa, zimny, nie działa... To ze akurat nie odpala po nocy na zimnym silniku raczej uznaje za przypadek bo do tej pory z tym problemu nie bylo a zdarzalo mu sie i na cieplym krecic dobra chwile zanim odpalil. > W najgorszym przypadku masz uszkodzoną UPG i po poprzedniej jeździe ciśnienie wciska ci płyn chłodzący do cylindrów na postoju, dlatego rano nie można odpalić silnika, ale to też jest do ustalenia Nieraz przed postojem odkrecalem korek wlewu plynu chodzacego zeby cisnienie sobie zeszlo a i tak raz nie odpalil. > Jedź do mechanika, stracisz mniej czasu... Mechanik zrobi odpowiednie testy, które go naprowadzą na wadliwy element Jak go zostawilem u mechanika to jak na zlosc akurat normalnie odpalal. Pozatym u mechanika dowiedzialem sie ze to moze byc czujnik polozenia walu i moge jechac go wymienic tylko ze ja chce uniknac wymiany polowy samochodu bo prawdobodobienstwo ze to jest akurat ten czujnik pewnie jest male przy takiej ilosci rzeczy ktore moga byc odpowiedzialne za taki stan rzeczy. Pozatym nikt mi tam nie mowil ze moga zrobic jakies testy i dojsc do tego co jest zepsute.
  7. > Mokre = jest paliwo, nie ma iskry, > Suche = nie ma paliwa. > Po to jest ten test. Pozdr. Dopytam jeszcze raz bo juz trzeci dzien z rzadu samochod nie odpala rano a przeciez na tyle zimno jeszcze nie jest. Predzej odpala popoludniu chociaz tez nie bez problemow. Niby by chcial zalapac ale nie daje rady. Co trzeba naprawic kiedy okaze sie ze swiece sa mokre a co trzeba zrobic kiedy okaze sie ze sa suche ?
  8. Proba podlaczenia pod kompa sie nie udala. Chyba za stary jest. A czy z ta sytuacja ktora teraz jest moze miec cos wspolnego to ze niecale 3 miesiace temu okazalo sie ze swiece zaplonowe ngk po przejechaniu na nich 5 tys km okazaly sie do wymiany ? Jedna swieca nie miala wogole porcelanki a druga miala peknieta porcelanke a pozostale dwie normalne. Czy moze poprostu przypadek ?
  9. Na podstawie mojego opisu objawow dowiedzialem sie ze moze to byc czujnik polozenia walu. W sumie nikt wrozka nie jest wiec skad ma wiedziec taki mechanik co sie zepsulo jak przyczyn takiego stanu rzeczy moze byc przynjamniej kilka zapewne. Chcialbym uniknac wymiany polowy samochodu dlatego tez tak dopytuje.
  10. Dzieki za informacje. Podpowiedz mi tylko jeszcze jakie postepowanie jesli sie okaze ze swiece mokre a jakie kiedy beda suche ? Zebym wiedzial co ma naprawic mechanik i co mu powiedziec. Ciekawe tez dlaczego odpala normalnie od kabli skoro moze nie miec iskry albo paliwo mu nie dochodzi.
  11. Jesli sie okaze ze swiece sa mokre to znaczy ze dostaje za duzo paliwa ? Co w takim wypadku trzeba zrobic ? A jesli swiece beda suche to co wtedy ? Jeszcze w dodatku zaczyna po odpaleniu chodzic przez kilka czy kilkanascie sekund jak na trzy gary. 1.6 i x 16 sz tylko tyle znalazlem.
  12. Ponawiam pytanie bo sytuacja sie powtarza.
  13. Nic szczegolnego na samej benzynie nie zaobserwowalem. Zauwazylem jedynie ze teraz problem z tym odpalaniem wystepuje srednio raz na tydzien. Wyglada to tak ze przy probie odpalenia samochod kreci wiecej razy niz zwykle zalapie na sekunde na 200-300 obrotow a nastepnie spadnie do zera i pozniej jeszcze chwile pokreci i odpali. Oczywiscie caly czas pomagajac mu pedalem gazu. Pewnie bedzie trzeba wymieniac pokolei jakies czujniki i liczyc ze to bedzie akurat to. Od czego zaczac ?
  14. Filtr lpg wymieniony. Okazalo sie ze w mojej instalacji jest tylko jeden. Zabierac sie tez za wymiane tego czujnika temperatory ? Narazie jeszcze nie zakrecalem butli z gazem wiec nie wiem jak samochod sie zachowuje na samej benzynie.
  15. Nie wiedzialem ze sa dwa filtry lpg. Ja pisalem o tym filtrze elektrozaworu czy jak on sie tam nazywa. W takim razie podjade do gaziarza i wymienie obydwa bo juz chyba tak czy tak na nie czas. Tylko czy te filtry moga miec cos wspolnego z ta sytuacja ze mi samochod nie odpala ? A z samochodem nie robilem nic. Poprostu odpalil od kabli. Bede cos probowal dzialac z tym zaworem butli i sie zobaczy co i jak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.