Skocz do zawartości

Esteban

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Esteban's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Iskra jest. Nowe świece i przewody WN.
  2. Paliwo do przepustnicy dochodzi jak należy. Bardziej bym obstawiał wtryskiwacz bo to stało się podczas jazdy. Tak jakby się zatarł po prostu. Jechał i nagle koniec ( bez szarpania, przerywania). Zatrzymałem się na poboczu, ściągnąłem dolot, zakręciłem nim i paliwo wcale nie było rozpylane.
  3. Miernikiem na wtyczce do wtryskiwacza. Wypiąłem wtyczkę, wsadziłem do miernika i przekręciłem silnikiem z kluczyka.
  4. Witam. Pacjent CCS bez gazu. Chciałem się dowiedzieć ile powinno wynosić na wtrysku. U mnie wynosi 4,65V, nie podaje paliwa i nie wiem czy wina leży w tym że dostaje za małe napięcie czy jest to wina mechaniczna.
  5. Nie będzie ok ponieważ zaspawałem całe wnętrze wajchy żeby sztywna i wytrzymała.
  6. Ręczny jest wygięty w górę i w bok ale niestety nie ma żadnej zapadki. Nie ma możliwości zablokowania go w odpowiednim miejscu. Można zrobić taką blaszkę na zawiasie przymocowaną do podłogi i nacięcie na ręcznym gdzie ta blaszka wejdzie.
  7. Ja mam to zrobiony w ten sposób. Nie jest to do pionu ale to rozwiązanie moim zdaniem się lepiej sprawuje. Wajcha jest tylko przedłużona i delikatnie podciągnięta do góry i zespawana od dołu ( bardzo ważna sprawa żeby pospawać to bardzo dokładnie i solidnie aby się to wszystko nie połamało i nie pogięło ) Jak się wszystko ładnie wyreguluje to nie potrzeba dużej siły żeby zblokować koła, nieważne na jakiej nawierzchni, a największa zaletą jest wygoda tego rozwiązania. Wcale nie potrzeba robić hydraulicznego ręcznego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.