Skocz do zawartości

stolarz

użytkownik
  • Liczba zawartości

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O stolarz

  • Urodziny 19.01.1991

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    majsterkowanie

Ostatnie wizyty

1 351 wyświetleń profilu

stolarz's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

4

Reputacja

  1. stolarz

    Demontaż wahacza

    Jakiś ASmet czy inny metalowy sklep w Twojej okolicy i coś się dobierze
  2. stolarz

    Demontaż wahacza

    Tak jak wyżej napisane - żeby tą małą śrubkę odkręcić trzeba na jej łepek założyć klucz i wtedy odkręcić. Ja musiałem poluzować śruby, którymi sanki są przykręcone do karoserii i wtedy łomem zrobić miejsce na klucz. Co do samej zwrotnicy i sworznia możesz spróbować wbijać przecinak między sworzeń (na końcu gwintu zostaw nakrętkę, żeby się gwint nie uszkodził) a przegub - tylko nie zbyt agresywnie, żeby przegub przeżył 2-3 razy już tak robiłem i wszystko działa.
  3. stolarz

    linka licznika

    W 999 prosta sprawa - odkręcić od skrzyni biegów, razem z gumowym kołnierzem wepchnąć przez ścianę grodziową troszkę do kabiny, odkręcić zegary i można wtedy spokojnie odpiąć od zegarów bez nurkowania pod deską rozdzielczą. Nową polecam od seicento - jest trochę dłuższa i łatwiej zegary demontować w przyszłości...
  4. Możesz jeszcze kupić auto-dawcę z wojska, wtedy jest wyrejestrowany z ewidencji militarnej, w cywilnej (póki sam nie zarejestrujesz) nie istnieje, a że nie musisz w ogóle takiego auta rejestrować, więc bez płacenia OC możesz wyciągnąć co Ci potrzebne, a resztę utylizujesz w dowolny sposób, nawet pozwalając rdzy zjadać niepotrzebną blachę
  5. Czy w clipie jest dowolność, z której cewki brać sygnał? Jeśli tak, to może brać sygnał z obu jednocześnie - wystarczą 2 diody prostownicze, a do zegarów dotrze właściwa ilość impulsów... Jeśli jest na sali elektronik, może to zweryfikuje...
  6. Kiedyś czytałem, że tylko mobil i elf mają czysto mineralne oleje a nie mieszane z syntetycznymi dodatkami. Przy wymianie miałem wlany mobil, a później drobne ubytki uzupełniałem lotosem, bo akurat się trafił w dobrej cenie i jakoś też jeździ...
  7. Wkręć manometr "na zimno". Jeśli na codzień kontrolka ciśnienia oleju chodzi dobrze, to możesz zaryzykować przejazd z wypiętym czujnikiem.
  8. stolarz

    Tylna szyba

    Program Wheeler Dealers, stary Fiat 500 - tam na pewno było...
  9. stolarz

    Tylna szyba

    Lepiej wiedzieć, żeby nie wylądowała awaryjnie na ziemi (lub mieć asystenta)
  10. W skrzynce bezpieczników pod kierownicą są z lewej 3 gniazda przekaźników odpowiedzialnych kolejno: za klakson, za ogrzewanie tylnej szyby oraz za konsolę środkową (podświetlenie zegarka i wentylator nagrzewnicy). Jak wiadomo z przyczyn ekonomicznych pierwszy i trzeci przekaźnik producent zastąpił zworkami, ale na fiatuno.pl są manuale jak uzyskać efekt poniżej: Ten niebieski z prawej to przerywacz kierunkowskazów. Jeśli zaś chodzi o poszukiwany przez Ciebie przekaźnik to sprawdź, czy nie schował się pod maską, na kielichu amortyzatora (po stronie kierowcy), pod czarną plastikową osłoną...
  11. Spróbuj w zwykłym motoryzacyjnym, a jeśli nie mają to w pierwszej lepszej motoryzacyjnej hurtowni typu "inter cars" lub podobnej, jest tego trochę w ofercie: https://www.motointegrator.pl/szukaj/plytki-regulacyjne-luzu-zaworow-1070218/
  12. To dobrze, że się udało, a skoro masz kabelek do kostki przy zegarach podciagniety to może wstaw zegary z obrotkiem?
  13. Za pierwszym razem trochę ciężko ta linka schodzi, bo z długością nie zaszaleli i jest na styk, ale jakbyś na przyszłość potrzebował zaglądać do zegarów to za grosze z powodzeniem można wstawić trochę dłuższą - zdaje się od seicento, i wtedy spokojnie można wyjmować zegary bez nurkowania ręką od spodu a i zamontować ponownie jest dużo łatwiej...
  14. Ciężko mi stwierdzić, bo sam mam gaźnikowca i komputerem samochodowym się nie bawiłem i nie znam dokładnie kolejności kabli w kostce, ale nie wykluczone, że to jakiś wolny pin w kostce komputedra, z którego nie wychodzi żaden kabelek. Może ktoś bardziej obeznany we wtryskowcach by się odezwał jeszcze?
  15. Skoro czujnik ma 3 przewody, to zasilanie, masa i sygnał. Nie znam dokładnie który jest który, ale podłącz czarny przewód (COM) miernika na pewno gdzieś do masy samochodu (może być minus aku), a czerwony (jeśli z sygnałowym kablem czujnika nie dało rady, to najlepiej tak, jak w instrukcji miernika) do wyjścia na obrotomierz z ECU
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.