Skocz do zawartości

juniek11

użytkownik
  • Liczba zawartości

    459
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    BB/Żywiec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

juniek11's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

18

Reputacja

  1. O co kaman? O jazdę w zimie? Ciesze się, że poprawiłem ci humor ale napisz co Cie w moim podejściu do sprawy tak bardzo śmieszy.
  2. To grafika z publikacji Samaru z rozmowy z jakimś bossem od Boscha chyba z 2013 roku, więc informacje są od producenta systemów (czyli on płaci żeby ktoś takie badania wykonał), znalazłem te same dane w kilku źródłach więc uznałem że można im zaufać. Masz coś innego to dawaj Trudne sytuacje? E no dla jednego będzie trudne jak jest -5 a dla drugiego wyjechać z garażu jak jest poniżej 20 stopni. To była pierwsza moja "zima" kiedy jeździłem i był na drodze syf, było mokro, śnieżyca mnie raz dopadła, więc uważam że "trudne sytuacje" to pojęcie baardzo szerokie i zależne od człowieka i od jego doświadczeń nie można zapominać też o drugiej części tej układanki czyli o przygotowaniu tech. sprzętu - o czym w polsce się zapomina, bo dobrze jak jeździ. Cały czas twierdze, że bez systemów się da, tylko trzeba robić wszystko z głową a nie wyręczać się systemami i ślepo wierzyć w ich zajebistość, ograniczając się tym samym. Ze spaniem dramatyzuje? Za kilka/naście lat będziesz potrzebny żeby wsiąść do/na pojazdu i włożyć kluczyk a reszte zrobi system, wystarczy aby jakiś ponury pan obudził się pewnego ranka i powiedział "za dużo wypadków, mamy tak zajebiste systemy, że najsłabszym ogniwem stał się człowiek więc trzeba je wyeliminować z procesu". Gotowe przykłade projektów nad którym pracują podałem na tacy a robot prowadzący motocykl jest wisienką na torcie. Najpierw wtryski, koniec dwutaktów, obowiązkowe systemy abs, później TC, później automaty? Sami sobie ludzie kręcą na siebie bat. Obym się mylił. Tu macie jak to super działają systemy, niby błacha sprawa- zachaczył się ochraniaczem p. deszczowym o podnóżek... https://youtu.be/fsRYktEWd2k Mógł oprzeć się o renówkę a tak mało nie zginął. DCT bo się nie chce biegów zmieniać w motocyklu? litości.
  3. NIeee to gumolit hehehe Transalp to nie klasyk? Znają go na każdym kontynencie, w sumie 1200gs też, ops to złe porównanie Może to motocykl dla zboczeńców. Z tym plastikiem to nie tak dosłownie, plastik to stan umysłu
  4. Grafika wskazuje jasno, że abs może pomóc uniknąć 26% wypadków, dużo czy nie? Każdy sam zdecyduje. Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ale, czy w motoGP (tam chyba jeżdżą najlepsi) mają abs?
  5. E tam, twoje v4 nie wjedzie tam gdzie moje v2 ;-) A z tą instalacją jest jak z prawdziwą motoryzacją, chociaż nie wygląda to daje rady.
  6. A pracujesz na niej Ty czy pracownik? :D
  7. .. do domu przywiozłem, nie jest to żaden plastik a klasyczna japonia. Zrobiłem nim w niedziele 200km (każdemu życze takiej jazdy testowej ) i bardzo spodobała mi się charakterystyka tego V2. Do ogarnięcia eksploatacyjne pierdy i tyle.
  8. Wiesz, wole mieć swoje ujowe poglądy i ujowy charakter ale przynajmniej mam swoje.
  9. Mnie tak bardzo nie przeszkadza bo nie mam Twierdze, że jeśli ktoś nauczy się jeździć w dobrym stopniu moto bez abs to bedzie dobrze jeździł na każdym sprzęcie, ktoś kto będzie uczył się na moto z absem czy innymi, nie znając swoich granic i granic przyczepności,bo przecież samo się robi- ja tylko naciskam. Czy ten z systemami pojedzie szybciej? Pewnie tak, ale co jak system nie zadziała? imo to takie ogłupianie ludzi- masz tu systemy i się baw, pojedzie kontrolki sobie pomrugają, dojechał. A człowiek na normalnym moto poczuje każdy uślizg koła ( ), wyczuje własną i motocykla granice, nauczy się tego jak reagować albo nie zdąży- takie ryzyko. Jakieś 300m od domu mam zjazd z górki I wiem, że mam nie zagrzaną opone i zawsze staram się dojachać i zatrzymać się na stopie z największą, bezpieczną do tego prędkością, kiedy blokuje tylne koło to wiem, że za mocno, popuszczam ,jade na granicy, badam tą granice przyczepności, czuje to. W moim odczuciu chodzi o doskonalenie, siebie, techniki a systemy przeszkadzają a nie we wszystkim da się je wyłączyć. Nie miałem sytuacji kiedy w pełnym złożeniu (czy 30 stopni czy 70- nie iwem jaki jest trend) musiałem awaryjnie hamować, pewnie dlatego że nie jeżdzę jak Rossi (chociaż czasem tak mi się wydaje hehe) Co do ABS, przez który można więcej,szybciej,łatwiej to może on zmniejszać i może uratować... może- magiczne słowo. Oprócz tego może, jest jeszcze na pewno: http://www.samar.pl/wiadomosci/abs-obowiazkowy-w-motocyklach-od-2017r?locale=pl_PL A dalej, jak już wszysktie motongi będą miały super systemy, to już nie duży krok do tego źródło http://www.obserwatorium.word.olsztyn.pl/index.php?option=com_k2&view=item&id=58:charakterystyka-motocykli%C5%9Bci&Itemid=81〈=pl W skrócie, siadasz i naciskasz przycisk, możesz się zdrzemnąć, moto ci zawibruje jak będziesz na miejscu Nie wystarczy Wam, że jeździmy już plastikowymi samochodami? Ładowanie elektroniki, systemów, ogłupiaczy może niektórej grupie społecznej pomóc lub ich wyręczyć ale nie wierze, że trzeba przekonywać ludzi na forum motoryzacyjnym. PS. Tylne prawe to nie problem, ręczny tylko na to mi łapie - wyszło ostatnio na przeglądzie Dobra wystarczy, bo wyszedł elaborat z moich chorych myśli
  10. Od kiedy liczysz koniec zeszłego a początek tego? Bo w sumie ciężko sie zorientować :-D
  11. Zgadzam się, ale czy o to chodzi aby wsiąść na moto i nacisnąć guzik i za chwilę być na miejscu prowadzonym przez robota? bez wpływu na jazde - a do tego to imo prowadzi. Nie neguje działania systemów, neguje ich montowanie w motocyklach. Przy niewatpliwych zaletach w zakresie bezpieczenstwa zatraca sie to o co chodzi w motoryzacji, pelną kontrole nad tym co robi maszyna, popelnisz błąd to leżysz i takie ryzyko trzeba kalkulować siadając jednoślad, mnie to daje zayebista dawke adrenaliny i świadomość, ze mam życie w moich rękach a nie opiera się ono o jakiś bezpiecznik. Ale tutaj myśląc inaczej niż główny nurt zostałem (jak to na ak ;-) ) poddany "obróbce" forumowej. Konkluzja dla autora z tego tematu taka, że musisz mieć abs przez wzgląd na bezpieczeństwo (natomiast guzik jest o tym, ze jak nie ma umiejętności i oleju w glowie to zaden system nie pomoże - autor jest początkującym motocyklista). Masz wierzyć, że będzie dobrze bo masz abs i tego sie trzymajmy.
  12. Slupek na 2 cegły? Murowanie klinkieru, w zależności od miasta i ekipy od 1 zł za sztukę. Wybierz dobrą zaprawe, co by nie było za kilka miesięcy wątku "jak usunąć białe wykwity z klinkieru" ;-)
  13. Czyn nie będący wykroczeniem.Edit faktycznie masz racje, pomyliłem terminy.
  14. Tak, jestem- od pół roku mam abs i auto z '00.
  15. Masz racje, przez dwa lata nakrecilem tylko 10k km, w różnych warunkach pogodowych i temperaturach, więc sie nie znam. Nie twierdzę, ze umiem hamować lepiej niz abs, twierdzę ze mozna sie bez niego obejść! Co do niebezpiecznych sytuacji to każdy kto przekroczył dozwoloną prędkość ja miał, czy to dziwne? Niech każdy sobie odpowie na pytanie czy jakby jechal wolniej o 30/50/100 km/h wolniej to czy do takiej sytuacji by doszło. Dwanaście lat za kierownicą innych niż motocykl pojazdów, utwierdza mnie tylko w przekonaniu, że większość wypadków, błędów można uniknąć, gdy ograniczy sie prędkość czy to błędów swoich czy efektów błędów innych. To samo widac w przytoczonym przez ciebie filmie. Widać tam też doskonale, że technika i systemy nie oszukaja fizyki i jak nie ma warunków to nie zapierdalamy. Tyle ode mnie, dziewicy. :-D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.