Skocz do zawartości

str3ss

użytkownik
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

str3ss's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

0

Reputacja

  1. Zgadza się, odpowiednie będzie VALEO 826354 http://www.sprzegla24.pl/ProductDetails/Show.rails?s=,,Wybierz,,,,&n=,55191330&a=VALEO-Zestaw-sprzegla-VALEO-826354-826354&i=-1,-1,-1,P,-1,-1,1050 Jeżeli ePer podaje 55191330. Natomiast od nowego BRAVO nie podpasujesz moim zdaniem, pokazuje zastosowanie tylko do Bravo. Wysprzęglik z Bravo jest ten sam co w Stilo po lifcie.
  2. odświeżam. Czy łożysko oporowe z reguły huczy podczas jazdy czy postoju? Czy powinno huczeć po naciśnięciu sprzęgła, czy huczenie powinno ustawać po wciśnięciu pedału? http://www.sprzeglo.com.pl/artykuly-porady/sprzegla/objawy-zuzycia-sprzegla/
  3. Polecam temat z forum Forda: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=2083267#post2083267
  4. Podejrzyj temat: http://autokacik.pl/showflat.php?Number=286711311
  5. Silnik T18SED. TYLKO Valeo produkuje części do tego auta, takie również były na pierwszy montaż stosowane.
  6. str3ss

    Wsteczny problem

    Ja bym wszystko dokładnie obejrzał, a to smarowidło, które dolałeś na pewno nie jest jakimś szitem??
  7. str3ss

    Koniec sprzegła ?

    To jest encyklopedyczny przykład ślizgania się tarczy sprzęgłowej. Sprzęgło do wymiany, a wymieniać tylko w komplecie, inaczej się to nie opłaca. Najlepszy do tego modelu będzie LuK, VALEO albo SACHS - zależy, co będzie najtańsze z tej całej trójcu
  8. Dobrze, że tak na to patrzysz. Ja pewnie bym go sprzedał i przeczekał, odłożył i kupił nowe. Teraz też czekam rok aż będę się mógł pozbyć obecnego...
  9. Bierz SACHSa. Niemiecka jakość za normalne pieniądze.
  10. Dojedziesz na pewno, tylko po powrocie zrób w miarę szybko i po sprawie
  11. na 100% łożysko w sprzęgle...
  12. Co do objawów koła, zerknij sobie taki wątek np.: http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=179199
  13. Zależy która to Meganka. Może być zewnętrzny jak w benzyniakach (siłownik sprzęgła), a może być wewnętrzny przy tarczy i docisku.
  14. O objawach zuzytej dwumasy już było nieraz, poszukajcie
  15. Uooo... Może być wszystko... Sam miałem sporo problemów z Nubirą 2.0. I dalej nie mogę sobie poradzić więc sobie dałem spokój... Sprawdź wszystkie węże doprowadzające powietrze oraz czujniki. Udaj się na regulację.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.