Jump to content

Uncrossed

użytkownik
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Uncrossed

  • Rank
    zielony listek
  • Birthday 03/23/1992

Profile Information

  • Lokalizacja
    Włocławek
  • Zainteresowania
    cento :)
  1. > W sobotę po raz drugi temperatura poszła ponad 120* olej na 130 > Próba długa, prędkości znaczne. Auto powinno się chłodzić. > Wentylator chodzi. Termostatu nie ma. > Co może być, zakładając że chłodnica jest ok? > Silnik 1.2 8v > Ostatnio poszła UPG teraz też są takie objawy. > Ktoś sprawdzał jaką większą chłodnice można zamontować? chłodnica od felicji 1.6 albo 1.3 jedna wieksza druga mniejsza zalezy co chcesz. mam i daje rade.
  2. > Czyli aby sciagnac glowice potrzebuje dwa klucze? > Allegro mnie nie urzadza bo potrzeba mi na jutro. Dokładnie tak musisz mieć dwa klucze. Glowiczke niby da rade odkręcić torxem. Ale mi sie jedna sruba obróciła także jest ryzyko.
  3. > Klucz do srub glowicy jaki to ma byc ribe czy jakos tak? 13,14? > silnik 1.2 16v. > W castoramie kupie to? Ribe 9 długa na 80 do odkręcenia głowiczki. Ribe 10 do odkręcenia głowicy. W castoramie nie wiem ja nasadki kupiłem po 15 zł na allegro.
  4. > ok ale bardziej chodziło mi jak one są z sobą połączone Co masz na myśli konkretnie ? Chodzi ci o podłączenie elektryczne ? Zasilanie idzie do wszystkich i podawana jest tylko masa na dwa wtryski jednocześnie. 2 z 3 i 1 z 4
  5. > Komp od mpi włącza wentylator na podstawie czujnika temp. płynu a nie na podstawie czujnika temp. > zasysanego powietrza, o którym mowa w tym temacie. Ciekawe teorie głosisz yyy tak pomyliły mi się tematy.
  6. > Zdaje mi się, że wystarczy wpiąć rezystor równolegle we wtyczkę od tego czujnika. Ja kiedyś się z > tym bawiłem w pugu 206, wpiąłem rezystor z regulacją. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć > czy to coś dało, bo zmiany, jeśli były, to nieodczuwalne "pod butem" czujnik jest rezystancyjnie ujemny i do tego nieliniowy. Niestety wpinanie rezystora równolegle w układ owszem zaskutkuje podbiciem temperatury na jednak powyżej pewnej rezystancji niestety ale ta temperatura zaczełaby wg wskazań spadać. Niestety skończy się na tym że komputer zgłupieje i w przypadku np MPI nie włączy wentylatora silnik się zagotuje i po bajce. Dość ryzykowna zabawa
  7. > http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=287269584 > gdzieś kiedyś znalazłem takie dane dla SC > http://ecomodder.com/wiki/index.php/Vehicle_Coefficient_of_Drag_List to wychodzi 1,8 m2 dla CC. sej ma raczej identyko.
  8. > Współczynnik oporu areodynamicznego CX chyba będzie to samo co w CC - 0,33 > Frontal Area - Powieszchnia czołowa pojazdu - tego nie mogę znaleźć. > Ja takie dane potrzebuję do EMU z policzenia wychodzi około 2.2 m2 ale nie wiem do koncza czy jest to poprawne
  9. > 100 wiosenek! a na pytanie odpowiedzi nie znam a już miałem nadzieje że coś się ruszy w temacie xD Dzięki wielkie
  10. Panowie jak w temacie - szybkie pytanie do DETowiczów. Jakie parametry ustawić pod seicento w hamowni drogowej DETa ? Skrzynie wiem jak ustawić - spoko. Ale nie znam parametrów frontal area itp Za pomoc z góry dzięki !
  11. > Pany, czy czujnik położenia wału z 1.1 spi bedzie prawidłowo dzialal z 1.2 16v? Bo cos mi mój > swiruje i nie wiem czy musi byc z 1.1 mpi, czy spi. > Wiem ze kiedys ktos pisał ze te czujniki cos sie miedzy soba roznia. > Pacjent to 1.2 16v na oryginalnym kompie. ja u siebie z kolei i w 1.2 i 1.4 oba na osprzęcie MM mam czujnik od 1.1 SPI i wszystko chodzi "normalnie" poza tyrkoleniem ale do tego się przyzwyczaiłem
  12. > Tylko że ja nie mam takiej wtyczki to jak masz podłączone wtryski ?
  13. > a może ma ktoś foto jak to powinno być podłączone ?Będe bardzo wdzieczny na zdjęciu nie powinna byc masa tylko zasilanie na wtryski bo one są sterowane masą ale to taki mały szczegół
  14. > Idzie od silnika bezpośrednio, poprzez bezpiecznik, aku, i idzie do włącznika w środku auta, + > idzie normalne podłączenie do czujnika temp w chłodnicy Ok a jak odepniesz wtyczkę od czujnika w chłodnicy i zewrzesz styki to jest to samo ?
  15. > ok podłączyłem i to samo > zdjełem listwe wtryskową i zauwazyłem ze nie leja tak samo tz ostatni wtrysk licząc od zasilania > leje najlepiej a reszta nie za bardzo czyżby pompa za słaba jest 3bar .????? Rozumiem że zasilanie masz na górze listwy a powrót na dole podłączony ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.