Jump to content

cesarz

użytkownik
  • Posts

    2244
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Zainteresowania
    różnorakie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cesarz's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

157

Reputation

  1. Myślalem ale z automatem tego praktycznie nie ma:/
  2. a czym sie różni nowy po zmianach? Moze mokre sprzęgła dali - moze to w ogóle ten DCT300 co w BMW?
  3. S max to chyba ma wspaniałe Powershifty? Smok olejowy tu nie dotyczy - bo z tego co wyczytałem 170koni to jest konstrukcja Opla, 163 koni to JTD i wtedy jest tak jak piszesz. A ten opla ma rozrzą na pasku ale jeszcze jakis łańcuch do zmiennych faz czy cuś i razem koszt wymiany daje około 5k
  4. Rocznik 2015 lub nowszy, jako że będzie ciagnał przyczepe kempingową to raczej diesel, automat koniecznie Co brać? Zafira 2.0 CDTI 170 koni -> niby fajny ale podobno silnik drogi w serwisie - tam jest pasek i łańcuch? Skrzynia też chyba jakaś GM co tak średnio wzbuda zaufanie C4 Picasso 1.6 BLuehdi EAT 6 -> fajnie nawet wykończony, dużo miejsca. Silnik raczej sprawdzony skrzynia też. Jedyna wątpliwość to czy 1.6 będzie dobrze jechał z przyczepą DMC 1300kg. Ceny tak koło 50k można juz znaleźć BMW F45 Active Tourer 218d -> w weekend przypadkowo takie cos znalazłem. Wykończenie silnik skrzynia fajne. Niby dwusprzęgłowa -> ale z tego co czytałem mokra to powinno być spoko. Cena z 2015 rok 65k więc sporo, pytanie jak awaryjność Golf Sportsvan 2.0 HDI DSG -> konserwatywne strasznie ale w środku nie jest źle. Cenowo tak 55-60k można już kupic 2015-16 rocznik. Jakies inne opcje? Scenic ?
  5. Tesc ma gospodarstwo rolne i przeszedl na vat. Chce sobie wziasc autko jak w temacie w leasing - w ogole to sie oplaci? Jak brac to u dealera leasing czy szukac po bankach lepiej?
  6. Ograniczona zaufanie jak do każdego komisu. Ale ogólnie ja znam 3 osoby co kupiły w AAA Auto i auta całkiem fajne. Sam byłem z teściem - kupił Megane. Były na placu takie ładne jak ta meganka - mały przebieg, tuvy i przegląy do końca w aso, naprawde łądny stan. Ale był też złomy- jak np 308 bita przodem , z renegenrowanymi plastikami w środki opisana jako bezwypadkowa
  7. W 508 nie miał kuzyn problemu przez święta - moze jakas wadliwa seria z czasów covida :)?
  8. Raz biegi wchodzą okej a raz cieżko - 2,3 i 6 szczególnie. Tam jest jakas możliwośc regulacji linek?
  9. No biorac pod uwage że to bylo tanie auto to mozna takie rzeczy wybaczyc - w przeciwiśniestwie to wiecznie nie działającego infotaimentu w nowych vagach
  10. Imo wada fabryczna dwumasy. Zdarza się. Ostatnio Autochallenge miał nawet przypadek z 0.9TCE który rozpadł sie po śmiesznym przebiegu mimmo że te silniki robią na taksach po 300k bezproblemów.
  11. Jak jeździ tylko po warszawce to czemu nie zmieniac na całoroczne? JA całorocznymi obleciałem nawet w lutym jak była faktycznie zima kłodzko wałbrzych i sobie dawały rade bez problemu. 10 lat to jednak duzo dla opon. Choc jak prędkości tylko miejskie to nic nie powinna sie stać. Z tego co teraz czytam po też szukam wielozonów ale do Smarta -> najrozsądniejsze ze średniej półki są Falken AS210
  12. Zdecydowanie C3 - tam komfort resorowania na poziomie niektórych aut klasy średniej
  13. Kiedys mialem letnie i były głosne i szybko sie zużyly Ale to było 8 lat temu - moze cos sie poprawili?
  14. Je. Które wybrać? Ewentualnie jeszcze są falken AS210 ale mam średnia zaufanie do tej firmy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.