-
Liczba zawartości
46 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Łódź
-
Samochód
Uno 899 +
Uno 1.4 T-jet +
Uno Turbo i.e. +
Bravo 1.4 T-Jet
Ostatnie wizyty
602 wyświetleń profilu
korsarz_7's Achievements
starszy motorowerzysta (6/20)
6
Reputacja
-
witam, pytanie czy wyżej wymieniony silnik jest kolizyjny?
-
witam wszystkich takie pytanie odnośnie felg coś jak borbet B http://olx.pl/oferta/felgi-borbet-4x100-okazja-bbs-style-rant-vw-audi-mazda-honda-CID5-IDbsAcp.html#35a519fa52 15" et30, jak to będzie siedziało w uniaku na standardowym zawieszeniu i czy nie będzie tarło? Na takie felgi to już chyba opony 185? Obecnie mam podobne tylko 14" na oponach 175/50 i nie czuje dużego spadku "mocy" (39km:D), ale na tych pewnie będzie odczuwalna? Dać sobie spokój?
-
> Półka inna i parapety w bagażniku też inne. hm o tym zapomniałem Zawiasy rozumiem, że w tych samych miejscach, bo ktoś pamiętam zakładał odwrotnie (nie pamiętam nicku): nową to starego typu i chyba nie było problemu??
-
> lampy inne no lampy to wiem ale czy reszta p&p?
-
czy zakładał ktoś klape z uno turbo mk1 do mk2? Bo zastanawiałem się nad zmianą tyłu na stary. Obecna klapa mi rdzewieje, a ta jest z laminatu i w dobrej cenie. Zawiasy te same?
-
> Taki oto jak ten ? Fiatowski? Porównując zdjęcia to chyba 1.6 z tipo.
-
całego nie sprzedają, skrzynia zarezerwowana. W tym silniku jest plastikowy kolektor? Ciekawi mnie sprawa lpg bo mam 2 generacji. przepustnica na lince
-
Otóż byłem dziś na szrocie po jakieś drobiazgi i znalazłem fiata brava z silnikiem 1.2 16v. Po podmianie aku odpalił od pierwszego, nie kopcił, wchodził na obroty, utrzymywał niskie tylko w porównaniu do dźwięku 900 wydawało się jakby "wył". One tak mają? Co jeszcze sprawdzić, oprócz sprężania? Zastanawiam się nad nim bo cena chyba dobra 300-400 zł kompletny z wiązką tylko sam bym musiał go wyciągnąć. Jak myślicie warto? Pare osób ma doświadczenie w tych silnikach w swapie chyba nie byłoby problemu Odpowiedź musze dać do jutra, później idzie na żyletki.
-
Przerobienie licznika diesla przechodzi w niepamięć bo ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa, ale mam za to już zamontowany licznik od sx'a. Licznik w sumie nawet fajniejszy bo ma taki rarytasik jak check panel kwestia tylko podłączenia tych wszystkich przewodów. Jakby któryś z kolegów miał jakiś schemat albo wiedział co i jak to byłbym mega wdzięczny.
-
> kiesyś były manuale na ten temat, generalnie to licznik z D wchodzi do B bez problemu, tylko > właśnie się obrotek przerabia... > ps. jest i manual O super, dzięki. Nie wpadłem na to żeby tam poszukać. A czy przełożenie jest podobne do tego z licznika z 899? >Na wrzucie wpisz uno trasa to zobaczysz jak takie zegary pracują w uno z krótką skrzynią No tyle to ja narazie nie wyciągne ale troche ponad 150 na dłuuugiej prostej da rade
-
Czy licznik z td uno różni się od benzyny tylko sygnałem do obrotomierza? W dieslu sygnał jest z altka, tak? Da się taki obrotomierz uruchomić w benzynie? Linka prędkościomierza jest taka sama?
-
Poza tym sonda poszła na gwarancje bo nie dawała sygnału. Oddali kase i poluje teraz na sonde bosha.
-
Odkopuję temat. Od ostatniej wizyty u gazownika w tamtym roku pogodziłem się z apetytem na gaz mojego uniaka. Jednak wczoraj razem z kolegą próbowaliśmy samodzielnie wyregulować gaz. Jak się okazało w komputerze nie ma żadnego odczytu wskazań sondy. Zakres maks. otwarcia aktuatora był ustawiony na 255 i bez względu na to czy cisnąłem do 5tys obr, czy trzymałem równo 2tys obr, albo nawet czy był na biegu jałowym aktuator był calkowicie otwarty. Jedynie przy nagłym odpuszczeniu pedału gazu troche się domykał. No więc zaczęliśmy szukać przyczyny i już na samym początku okazało się że są pomylone dwa przewody. Ten który miał iść od kompa gazu do sondy idzie do ECU, a ten który do ECU do sondy... Stąd brak wskazań sondy. Tylko pytanie czy takie podłączenie nie uszkodziło kompa gazu i czy mogę sam zamienić przewody bez utraty gwarancji? Przypominam mój komp to KME Bingo M.
-
> polecam przekaźniki, to podstawa tuningu wg mnie > 5KM więcej na każdej lampie Te przekaźniki to przy samych lampach zrobić, nie? Robić tylko na mijania czy na długie też?