Skocz do zawartości

korsarz_7

użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź
  • Samochód
    Uno 899 +
    Uno 1.4 T-jet +
    Uno Turbo i.e. +
    Bravo 1.4 T-Jet

Ostatnie wizyty

602 wyświetleń profilu

korsarz_7's Achievements

starszy motorowerzysta

starszy motorowerzysta (6/20)

6

Reputacja

  1. witam, pytanie czy wyżej wymieniony silnik jest kolizyjny?
  2. korsarz_7

    Borbet 15"

    witam wszystkich takie pytanie odnośnie felg coś jak borbet B http://olx.pl/oferta/felgi-borbet-4x100-okazja-bbs-style-rant-vw-audi-mazda-honda-CID5-IDbsAcp.html#35a519fa52 15" et30, jak to będzie siedziało w uniaku na standardowym zawieszeniu i czy nie będzie tarło? Na takie felgi to już chyba opony 185? Obecnie mam podobne tylko 14" na oponach 175/50 i nie czuje dużego spadku "mocy" (39km:D), ale na tych pewnie będzie odczuwalna? Dać sobie spokój?
  3. korsarz_7

    Klapa mk1 do mk2

    > Półka inna i parapety w bagażniku też inne. hm o tym zapomniałem Zawiasy rozumiem, że w tych samych miejscach, bo ktoś pamiętam zakładał odwrotnie (nie pamiętam nicku): nową to starego typu i chyba nie było problemu??
  4. korsarz_7

    Klapa mk1 do mk2

    > lampy inne no lampy to wiem ale czy reszta p&p?
  5. czy zakładał ktoś klape z uno turbo mk1 do mk2? Bo zastanawiałem się nad zmianą tyłu na stary. Obecna klapa mi rdzewieje, a ta jest z laminatu i w dobrej cenie. Zawiasy te same?
  6. korsarz_7

    Co to za silnik?

    > Taki oto jak ten ? Fiatowski? Porównując zdjęcia to chyba 1.6 z tipo.
  7. korsarz_7

    Szybka odpowiedź

    całego nie sprzedają, skrzynia zarezerwowana. W tym silniku jest plastikowy kolektor? Ciekawi mnie sprawa lpg bo mam 2 generacji. przepustnica na lince
  8. Otóż byłem dziś na szrocie po jakieś drobiazgi i znalazłem fiata brava z silnikiem 1.2 16v. Po podmianie aku odpalił od pierwszego, nie kopcił, wchodził na obroty, utrzymywał niskie tylko w porównaniu do dźwięku 900 wydawało się jakby "wył". One tak mają? Co jeszcze sprawdzić, oprócz sprężania? Zastanawiam się nad nim bo cena chyba dobra 300-400 zł kompletny z wiązką tylko sam bym musiał go wyciągnąć. Jak myślicie warto? Pare osób ma doświadczenie w tych silnikach w swapie chyba nie byłoby problemu Odpowiedź musze dać do jutra, później idzie na żyletki.
  9. korsarz_7

    Licznik z diesla

    Przerobienie licznika diesla przechodzi w niepamięć bo ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa, ale mam za to już zamontowany licznik od sx'a. Licznik w sumie nawet fajniejszy bo ma taki rarytasik jak check panel kwestia tylko podłączenia tych wszystkich przewodów. Jakby któryś z kolegów miał jakiś schemat albo wiedział co i jak to byłbym mega wdzięczny.
  10. korsarz_7

    Licznik z diesla

    > kiesyś były manuale na ten temat, generalnie to licznik z D wchodzi do B bez problemu, tylko > właśnie się obrotek przerabia... > ps. jest i manual O super, dzięki. Nie wpadłem na to żeby tam poszukać. A czy przełożenie jest podobne do tego z licznika z 899? >Na wrzucie wpisz uno trasa to zobaczysz jak takie zegary pracują w uno z krótką skrzynią No tyle to ja narazie nie wyciągne ale troche ponad 150 na dłuuugiej prostej da rade
  11. Czy licznik z td uno różni się od benzyny tylko sygnałem do obrotomierza? W dieslu sygnał jest z altka, tak? Da się taki obrotomierz uruchomić w benzynie? Linka prędkościomierza jest taka sama?
  12. Poza tym sonda poszła na gwarancje bo nie dawała sygnału. Oddali kase i poluje teraz na sonde bosha.
  13. Odkopuję temat. Od ostatniej wizyty u gazownika w tamtym roku pogodziłem się z apetytem na gaz mojego uniaka. Jednak wczoraj razem z kolegą próbowaliśmy samodzielnie wyregulować gaz. Jak się okazało w komputerze nie ma żadnego odczytu wskazań sondy. Zakres maks. otwarcia aktuatora był ustawiony na 255 i bez względu na to czy cisnąłem do 5tys obr, czy trzymałem równo 2tys obr, albo nawet czy był na biegu jałowym aktuator był calkowicie otwarty. Jedynie przy nagłym odpuszczeniu pedału gazu troche się domykał. No więc zaczęliśmy szukać przyczyny i już na samym początku okazało się że są pomylone dwa przewody. Ten który miał iść od kompa gazu do sondy idzie do ECU, a ten który do ECU do sondy... Stąd brak wskazań sondy. Tylko pytanie czy takie podłączenie nie uszkodziło kompa gazu i czy mogę sam zamienić przewody bez utraty gwarancji? Przypominam mój komp to KME Bingo M.
  14. korsarz_7

    Jakie żarówki?

    > polecam przekaźniki, to podstawa tuningu wg mnie > 5KM więcej na każdej lampie Te przekaźniki to przy samych lampach zrobić, nie? Robić tylko na mijania czy na długie też?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.