Jump to content

bochumil

użytkownik
  • Posts

    5579
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Polska
  • Zainteresowania
    kobiety, samochody, Praha, muzyka i film.
  • Car
    włoski

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bochumil's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/19)

2.5k

Reputation

1

Community Answers

  1. Kiedy działali przy piecu nie potrafili wymusić nawet funkcji CO, stąd teoria, że siadła elektronika. Mnie laikowi udaje się uruchomić CO bez żadnego problemu z poziomu aplikacji. Oni działali z panelu pieca. Nie wiem co jest grane, ale jestem tym wszystkim coraz bardziej poirytowany. Czy jest to brak kompetencji lokalnego serwisanta, nie wiem. Znam go od lat i wydawał si3 ogarnięty. Zobaczymy w poniedziałek.
  2. Nie mogłem się powstrzymać Dwóch wziętych tunerów z Warszawki po raz pierwszy w AR Giulia Quadrifoglio [emoji41]
  3. Dzwoniłem dzisiaj na infolinię VIESSMANN nieco pogonić serwis w działaniu. Z informacji, które posiada centrala do wymiany jest czujnik temperatury przepływu - cokolwiek to jest. Wcześniej od serwisantów którzy byli na miejscu usłyszałem, że do wymiany jest cały układ sterujący. Po tym telefonie zadzwonił do mnie serwisant, który wcześniej nie odbierał telefonów i był zdziwiony że wymiany wymaga czujnik. Druga rzecz, nie jestem jedyną osobą zgłaszającą problem z nową wersją Vitodens 050W. Ciekawe...
  4. No oszwabił mnie na 10 zł [emoji6] Transport organizował sprzedawca.
  5. Tak jak mówiłem, daję im ustalone 14 dni od momentu zgłoszenia czyli jeszcze tydzień.
  6. Felgi lecą na wg zapewnień warsztatu profesjonalną regenerację. Koszt regeneracji kompletu 16 calowych felg to 700 zł wraz z demontażem, wyważaniem oraz montażem. Wybrałem standardowy, srebrny kolor z fajnym ziarnem (brokatem) - najpopularniejszym wg szefa warsztatu. Tymczasem na zimę wlecą felgi stalowe z przyzwoitym, oryginalnym kołpakiem.
  7. 300 km po felgi... Nie bardzo [emoji6] Przyszły kurierem InPostu. Koszt transportu 60 zł. Także tragedii nie ma.
  8. Do dzisiaj cisza. Kocioł działa wyłącznie w trybie CO. Coraz bardziej skłaniam się do teorii, że wysiadł zawór trójdrożny.
  9. No nie jest zła. Pytanie brzmi, czy jest realna?
  10. Ja właśnie kupuję felgi stalowe na zimę. Znalazłem na OLX. Sprzedajacy pisze mi że transport kompletu felg stalowych to 50 zł. Coś mi się nie chce wierzyć. Ile może kosztować faktycznie transport kurierem 4 felg?
  11. Dzięki serdeczne. Skorzystam z pomocy jeśli zawiedzie standardowa procedura gwarancyjna, a ta wg informacji zamieszczonej w karcie gwarancyjnej trwa 14 dni roboczych od momentu udostępnienia serwisowi wadliwego urządzenia. Do tematu włączył się wczoraj instalator kotła i coś tam przez swoje kontakty załatwia. Jestem dobrej myśli.
  12. Dramat. Zadzwonili żeby kontaktować się z centralą Viessmanna i tam zgłosić usterkę. Powód? Brak elektroniki na wymianę. Zadzwoniłem na płatną infolinię gdzie zgloszenie zostało przyjęte. Czekam na rozwój wydarzeń.
  13. Stwierdzono awarię sterowania, w sensie elektroniki. Czekają za częściami. Mieli być wczoraj i temat dokończyć ale póki co, cisza...
  14. Tak. Ponoć już są na miejscu i działają.
  15. Ma być dwóch [emoji6] Tamten serwisant jest ok, po prostu piec jest świeży na rynku i chyba jest brak dokumentacji serwisowej.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.