Jump to content

bochumil

użytkownik
  • Content Count

    1544
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    4d 14h 41m 36s

1 Follower

About bochumil

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Polska
  • Zainteresowania
    kobiety, samochody, Praha, muzyka i film.
  • Car
    Fiat Stilo JTDm 1.9 120KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie sądzę. Prędzej obroty wału korbowego podczas kręcenia rozrusznikiem.
  2. Kabel najlepiej w sklepie VIAKEN. Najtaniej wyjdzie niebieski kabel KKL. Połączysz się nim z silnikiem, poduszkami i ABS. https://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-ecu-scan-usb-we-wtyku-obd2.html Nie połączysz się nim z zegarami i BCM, do tego potrzebujesz ELM327. Najlepszy do diagnostyki będzie program Multiecuscan. Do wykasowania błędów wystarczy wersja demo https://www.multiecuscan.net Wersja demo wyłącza się po 20 minutach. Równocześnie odczytasz 4 parametry. Do kabla KKL i kasowania błędów w zupełności wystarczy.
  3. Na razie dokręciłem nakrętki pod dekielkami i jest trochę lepiej. Niepotrzebnie wymieniłem poduszki, bo oryginały były w przyzwoitym stanie.
  4. Jakie bzdury? Czego dotyczy link? Produkcji żółtego sera? Wrzuciłem dla informacji link do strony Melett, producenta części zamiennych do turbosprężarek. Sam nie miałem dziś czasu na lekturę, więc zostawiłem to zainteresowanym. Fakt, popełniłem błąd przywracając właściciela do życia, ale powiedz mi jakie to ma znaczenie dla tematu? Znaczenie dla tematu ma informacja, że Melett to nie "chińczyk" i przez niektórych uznawany jest za pełnowartościowy zamiennik dla oryginalnych części, które np taki Garrett przestał w pewnym momencie sprzedawać. Nie obraź się, ale to co uprawiasz razem z kolegą to zwykłe czepianie się, nic więcej. I jeszcze jedno: Gdybym był zbyt dosłowny albo złośliwy napisałbym, że albo brakuje Ci elementarnych zasad kultury, albo masz problemy z poprawną polszczyzną. Ale złośliwy nie jestem i mam świadomość, że ludzie popełniają błędy.
  5. Bez sensu. Jakie to ma znaczenie dla tego tematu?
  6. Produkcją części zamiennych do turbosprężarek chociażby Garrett zajmuje się brytyjska firma Melett, której szefem jest były kierownik działu Aftermarket w firmie Garrett. Jakby kogoś interesowało skąd się firma wzięła: https://www.melett.pl/about-melett/
  7. Filtr jest przed pompą wtryskową.
  8. Zapytaj tutaj https://perunturbo.pl
  9. Tak, masz rację. Profilaktyka. Ale na bardzo poczytnym forum alfaholików jest chyba najdłuższy temat na świecie poświęcony olejowi 2T. Wielokrotnie wspomina się w nim, że olej 2T działa zbawiennie na odchyłki dodatnie. Oczywiście trzeba pamiętać, że odchyłka dodatnia na danym cylindrze może wynikać z niedomagania kompresji. Tutaj już żaden olej 2T nie pomoże, prędzej ceramizer, który też ma wielu sympatyków na wielu forach, także AK
  10. Zawsze jest ten pierwszy raz... Znajomy miał podobny temat ze skrzynią M32. Jeśli dobrze pamiętam to on niestety poniósł koszty ponownego demontażu i montażu.
  11. Marketing Oczywiście możesz spróbować, ale cudów bym się nie spodziewał.
  12. W moim przypadku olej 2T mimo dość długiego stosowania nie przyniósł żadnych pozytywnych rezultatów. Testy przeprowadzałem z wykorzystaniem program diagnostycznego, którym odczytywałem korekty. Korekty zwiększają się. Stosowałem środki typu Liqui Moly Diesel Spülung , STP i Archoil 6400D-MAX i lipa. Nie twierdzę oczywiście że innym w czymś ta alchemia nie pomoże...
  13. Zapach jest zupełnie inny Poza tym, Archoil AR6900-D to bardziej cetane booster niż środek do smarowania i czyszczenia mimo, że w składnikach wymienia się silne detergenty. Żeby poczuć jego moc musiałem zalać ilość dużo większą niż zalecana przez producenta, dlatego jestem coraz bardziej sceptyczny co do stosowania takich dodatków.
  14. Koledzy, nie mieszajmy do tematu LPG
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.