-
Posts
6158 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Polska
-
Zainteresowania
kobiety, samochody, Praha, muzyka i film.
-
Car
włoski
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
bochumil's Achievements
-
bochumil changed their profile photo
-
bochumil started following Mandat z "suszarki"
-
Sytuacja: drogówka z suszarką strzela fotę z zza węgła. Auta nie zatrzymują do kontroli. Czy mandat wysyłany jest pocztą? Ktoś dostał taki mandat?
-
Czyżby Tonale?
-
Poszły anonse na grupy FB, więc pewnie poszło
-
Nie zawsze widać na silniku. Dopiero po wymianie użytkownik czuje różnicę. No ale skoro wymieniałeś całkiem niedawno na oryginał to powinno być ok.
-
A co z poduszką główną silnika od strony rozrządu?
-
A te półosie to nowe, regenerowane, zamienniki typu GSP?
-
A Ty dalej nie rozumiesz, że interwały wymiany oleju narzucone przez producentów nijak mają się do wytrzymałości silników jak i ekologii. Auto ma być tanie w produkcji, drogie w zakupie i tanie w serwisowaniu w okresie gwarancyjnym.
-
Forum się zmienia. Wielu użytkowników traktuje swoje pojazdy podobnie jak ich koledzy w Niemczech czy w Szwajcarii - kupują nowe z otwartym excelem na pulpicie, analizują wyposażenie, awaryjność, najlepszy moment na sprzedaż i nie przejmują się kto później będzie tym jeździł. Mimo powszechnie znanych opinii fachowców nt długich interwałów wymiany oleju stosują się do ekologicznych/ekonomicznych zaleceń w instrukcji obsługi. Po prostu "centusie" .
-
Dać Ci dwie stalowe kulki, to jedną popsujesz, a drugą zgubisz
-
Uwaga. Audycja zawiera lokowanie produktu
-
Google nie jest skomplikowane https://zasadaauto.pl/aktualnosci/robert-maklowicz-ambasador-alfa-romeo
-
Skończył się kontrakt reklamowy.
-
Po cichu liczę, że niczym Makłowicz dostanę nową Alfę prosto z salonu w celach promocyjnych tj promowania marki wśród alfasceptyków na forach Może nie gotuję i nie gaworzę jak Makłowicz, ale lubię dobrze zjeść
-
Komputer leciał w wersji 1.6 16V. Błędem konstruktorów było umieszczenie go na głowicy silnika. Wibracje i temperatura robiły swoje i większość kilkuletnich aut trafiało na serwis elektroniczny na tzw. reballing. Temat znany i szeroko opisywany więc znalezienie skutecznego rozwiązania (przeniesienie sterownika w inne miejsce) minimalizowało ryzyko pojawienia się problemu. Zawieszenie. Wymieniałem jedynie amortyzatory przy przebiegu 160 tys. km. Korozja. Typowym miejscem były okolice zamka klapy bagażnika, przednie nadkola przy progach. Trochę nalotu na belce i sankach. Zgniło łączenie rury wydechowej na wejściu w końcowy tłumik. Zanim kupiłem Stilo zajrzałem na autocentrum i poczytałem o bolączkach modelu. A że czytać potrafię i kieruje mną racjonalizm, stąd wybór padł na jtdm. W przypadku Alfy na bezpieczną benzynę 1.4 tjet. Póki co, jestem zadowolony. Pod uwagę brałem Audi A3 oraz Peugeota 3008 2.0 HDI 163KM w automacie. Ten ostatni nie mieścił mi się specjalnie w garażu. Jak widać, nie zrażam się do marek niemieckich i francuskich. Koreańskich też. Kupuję trochę oczami, patrząc na zawartość portfela i na to co oferuje producent, niekoniecznie patrząc na materiały promocyjne, a bardziej na opinie użytkowników. Wątek Fiata w temacie o Alfie Romeo uważam za wyczerpany i nie będę kontynuował dalszych wywodów w tej kwestii