Jump to content

bochumil

użytkownik
  • Content Count

    1652
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5d 23h 9m 18s

1 Follower

About bochumil

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Polska
  • Zainteresowania
    kobiety, samochody, Praha, muzyka i film.
  • Car
    Fiat Stilo JTDm 1.9 120KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miałem jeden incydent z zasilaniem kamerki kiedy to telefon ładowany z tego samego rozgałęźnika miał problemy z naładowaniem telefonu. Aktualnie wszystko jest w porządku.
  2. W Stilo też pękały sprężyny i zapiekały się tylne zaciski Bosch [emoji4] Na szczęście silnik 1.6 102 w Audi to chyba na szczęście nie TFSI oraz DSG.
  3. Tak, A3 8P. Co do awaryjności nie widzę na stronach autocentrum.pl większych problemów wokół wersji silnikowej 1.6 102KM, uznawanej za "pancerną". Ciekaw jestem tej skrzyni, która tam siedzi.
  4. A ja przekonuję się do Audi A3 Sportback z silnikiem 1.6 102KM w automacie. Ktoś coś? Jak z trwałością i kulturą pracy tych skrzyń? Wiem, że sam silnik 1.6 demonem szybkości nie jest ale dla mnie wystarczy. Chcę mieć w miarę komfortowe auto.
  5. bochumil

    elm327

    Do jakiego auta? Standard USB czy BT? Najlepiej szukać na www.viaken.pl.
  6. Kupiłem zacisk hamulcowy NTY na tył. Sprawuje się lepiej niż regenerowany Bosch. Nie wiem jak z pozostałym asortymentem tej f-my. Byłbym ostrożny. Najlepiej zasięgnąć opinii na innych, dedykowanych danej marce pojazdu forach.
  7. Kontaktowałem się w tej sprawie z Cinsoftem. Wg nich mimo normowania do DIN70020 lekkie różnice w mocy/momencie będą.
  8. Czyli co, legendarny Ceramizer? Amerykański Archoil?
  9. Mój Stilon oleju nie bierze, albo bierze olej i zastępuje go ropą z lejących wtrysków - jeśli leją. Wydaje mi się, że matowe wałki z rana zamiast lśniących od oleju to raczej nie jest dobry objaw. Chyba że jestem przewrażliwiony.
  10. Jeśli to działa wyłącznie na zasadzie "nie zaszkodzi", to ja nie widzę sensu tego lać Z tego co czytam, płukanki to bardzo dyskusyjny temat. Na stronie Liqui Moly przedstawiono dowody w postaci zdjęć z pomiarów ciśnienia sprężania na silniku przed i po wykonaniu płukanki i wymianie oleju. Czy to nie jest przypadkiem marketing i manipulacja i już sam świeżo zalany olej nie podniesie ciśnienia sprężania?
  11. A co sądzisz o stosowaniu płukanek podczas wymiany oleju?
  12. Ok, przekonałeś mnie do Totala. 0W40 na zimę będzie ok? DPF nie posiadam.
  13. No właśnie żaden z tych olejów nie posiada certyfikacji Fiat. Czy to ważne? Potrzebuję olej odporny na rozcieńczanie (krótkie odcinki). Pół roku po zalaniu oleju, patrząc z rana (zimny silnik) przez wlew oleju na wałek rozrządu widzę, że jest on matowy, czyli olej rozrzedza się znacznie. Zastanawiam się nad wymianą oleju 2 razy do roku w miesiącach kwiecień/październik.
  14. Robiłem swego czasu pomiary mocy i momentu obrotowego na hamowni. 1) Pomiar w temp. otoczenia 12 stopni - zmierzony max. moment obrotowy 279Nm 2) Pomiar w temp. otoczenia 28 stopni - zmierzony max. moment obrotowy 256Nm Książkowo silnik 1.9 Multijet 120KM posiada moment obrotowy 280Nm. Fiat z reguły dawał gifty w postaci większej ilości koni oraz momentu. U mnie tak średnio bym powiedział, tak średnio...
  15. Tak, każdy odradza, zwłaszcza w serwisie w którym wymieniam olej (byłe ASO). Poza tym, warto zarejestrować się na lpg-forum.pl i zadać pytanie o możliwość zagazowania t-jeta w dual-logicu.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.