Skocz do zawartości

remikm

użytkownik
  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

remikm's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

3

Reputacja

  1. tak felgi od wielu lat te same, fabryczne alusy 15 cali
  2. zakladam że spręzyny muszą ścisnąć zeby te poduchy wymienić a mechanik nie mówił nic o uszkodzonej lub źle osadzonej sprężynie więc zakładam że ta sprawa jest w porządku. Zauważyłem natomiast ostatnio że jadąc na wprost aby auto jechało prosto kierownica jest lekko przechylona w lewo o jakies 5 stopni i jak ustawię ją prosto to mi auto jedzie w prawo więc to jest dziwne i wymaga korekcji. Wcześniej tego nie zauważyłem a poza tym auto jedzie normalnie, nie trzęsie przy żadnej prędkości ani przy hamowaniu, nie ściąga na boki. Jadę w pn na tą geometrię jeszcze raz aby to zbadali.
  3. Bylem na geometrii to stwierdzili ze nie biorą sie za ustawienie bo poogladali i mówią że poduszki amorków przednich są wybite a z taką usterką robienie gemoetrii nie ma sensu. Dokładniej przyjrzeli się jeszcze przekładni i potwierdzili że poci się jednak nic nie cieknie i nie ma luzów żadnych. Wymieniłem dziś poduszki amorków i dalej ociera, żadnej różnicy nie ma. W następnym tygodniu pojadę jeszcze raz na geometrie tym razem już z nowymi poduchami.
  4. na przekladni nic nie puka, moge krecic prawo-lewo do oporu i nic nie czuc. Luzu tez nie czuje jak chwycę kierownice na godz. 9.15 lub 12:30 i ruszam na boki wszystko jest sztywne nie czuje luzu. Umówiłem sie na geometrie na wtorek, zobaczymy co powiedzą.
  5. umowie sie na geometrie na poniedzialek. Przy okazji 3 mechanik zobaczy czy ta maglownica faktycznie w takiej zlej kondyncji. Widziałem że się poci, wiem że lekko popiskuje gdzieś zza kierownicy jak się kręci kierą ale poza tym nie mam innych objawów. Wspomaganie działa poprawnie.
  6. Bylem u 1 mechanika powiedzial ze poduszki amorków wybite. Pojechalem do drugiego mówił że poduszki wyglądają ok, pooglądał trochę więcej, sprawdzał sprężyny i ostatecznie wydał wyrok że przekładnia kierownicza jest winna bo ona ma jakieś ograniczniki i że to siadło i dlatego koło na jedną stronę bardziej się wychyla. Dodał że z przekładni trochę się poci ale to pocenie widziałem już ponad rok temu a wtedy nic nie tarło w kole. Fakt może i przekładnia niedługo zawoła o regeneracje ale nie leje się z niej bo płyn sprawdzam i nie dolewam ani też mokro nie mam nigdy pod autem. Mechanik nie zrobił żadnej geometrii. Przy zawieszeniu nie było nic robione, żadne drążki nie wymieniane, ogólnie nikt nie dotykał, stało się to tak z czasem aż pewnego dnia zauważyłem że trze mi koło. Nie wiem co robić, wyciąganie przekładni i jej regeneracja sporo wyjdzie, ponad 1tys zł na pewno z robocizną. Pytanie czy z powodu przekładni może się to koło tak wychylać ? I to tylko 1 koło bo drugie jest ok.
  7. dodam że auto jedzie równo, nie ściąga na żadną stronę, nie trzęsie przy żadnej prędkości ani przy hamowaniu
  8. felgi fabryczne od lat te same, opony fabryczny rozmiar 195/55 R15
  9. Mam taki problem, że przy max. skręcie w lewo opona na lewym kole ociera o wahacz lub element karoserii nad wahaczem. Tak jakby koło za dużo wychylało się jednak z prawym kołem jest ok i nic nie było robione przy zawieszeniu w ostatnim czasie. Również zawieszenie nigdzie nie uderzone żeby coś się przestawiło. Byłem na podnośniku, mechanik patrzył i mówi że wahacze i ogólnie zawieszenie jest ok, nic nie wybite jednak zwrócił uwagę na przednie poduszki amortyzatora. Gdy auto jest podniesione i kręcili kołami prawo-lewo widać, że na poduszkach jest luz. Te poduszki w Lacetti to jakiś niefart bo w przeciągu 90 tys km wymieniałem je już 3x i teraz okazuje się że znowu są wybite. Czy to możliwe, że przez wybite poduszki lewe koło ociera mi przy max. skręcie ? Powtórzę, że prawe koło jest ok. Bardziej ociera gdy auto stoi na kołach, na podnośniku nie dało się tego wywołać gdyż koła wiszą w powietrzu i nie ma odpowiedniego nacisku. Mechanik nie daje mi gwarancji, że jak wymienię poduszki to usterka zniknie. Mówił, że nic innego nie wykrył. Koszt 2 poduszek marki KYB to 150zł + wymiana 200zł (Kraków).
  10. > E tam. Po prostu sam się z czymś takim bardzo długo męczyłem. dla mnie była to pp prostu bardzo dobra i celna wskazówka. Co do drgań to bez zmian więc w następnej kolejności wymienie 2 poduszki dolne a jeśli to nie pomoże to jeszcze ta poducha górna po lewej. Stawiam że drgania pochodzą jednak od poduszki bo natężają się w zależności od tego jak stoi auto. Na płaskim najmniej a na pochyłości w góre lub w dół drga najmocniej.
  11. > W apcar mają to. Cena + wysylka 18zl kurierem za pobraniem Nuki_tsw jesteś Wielki !! poduszka wymieniona stuki ustąpiły. Co do drgań to muszę wiecej pojeździć aby sprawdzić czy też ustąpiły. Stuki sprawdzałem na progach i teraz jest cisza.
  12. > Pytaj tych z apcar, czy faktycznie mają na stanie. Kiedyś u nich kupowałem i nie miałem powodów do > narzekania. W apcar mają to. Cena + wysylka 18zl kurierem za pobraniem
  13. > Oby Cię tylko nie zabili ceną. Ja za swoją z przesyłką dałem dokładnie 141,36PLN, bez mała rok > temu. > Alternatywny (nowszy) numer tej poduszki to 96550236. > Kupisz ją np. tu: http://www.sklep.apcar.com.pl/oferta1.html?mod=5&nt=l&alfa=P no i byłem w ASO, zabili mnie ceną 280zł i 5 dni czekania. Kupie jednak gdzieś indziej
  14. > Fotka nr 3. > nr katalogowy 96550227. > Widzę, że w Potaku nie mają, ale zamówić zawsze możesz. Przypłynie w następnym kontenerze. zapytam jutro w ASO chevrolet, przejezdzam codziennie kolo nich na jasnogórskiej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.