Skocz do zawartości

marcineks100

użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

marcineks100's Achievements

rowerzysta

rowerzysta (3/20)

0

Reputacja

  1. Witam, Postanowiłem zakupić nowy silniczek krokowy, gdyż mój przy próbie zdjęcia do czyszczenia rozsypał się. Złożyłem go i owszem działa, tylko obroty są jakby za niskie. No wię zakupiony produkt jest firmy SKV Germany, skusiłem się na ten model bo cieszy się w miare fajną opinią. No ale ok, podłączyłem i jest problem. Na benzynie auto zachowuje się tak że sam sobie dodaje gazu, co przełącza go na gaz a na gazie już pracuje dobrze z tym że obroty są za wysokie. Podczas wymiany klemy były odpięte a po podłączeniu została przeprowadzona adaptacja. Czy ktoś wie gdzie leży wina?
  2. > ja mam inne wskażniki, ale wskazania są identyczne jak u Ciebie. tak powinno być > a czujnik od wskażnika powinien być wkręcony w termostat (tak przypuszczam, bo masz 1.2, u mnie w > 1.6 jest właśnie w termostacie) W 1.6 owszem może być wkręcony w termostat, ale w 1.2 nie. wiem bo go rozbierałem i wymieniałem wkład. Wyszukałem gdzieś że może byc wkrecony obok termostatu gdzieś przy kolektorze. Ale jeśli wychodzi na to że dobrze wskazuje to nie bede tam grzebał. Temat mozna zamknąć.
  3. > U mnie trzyma na czerwonej, w "stresie" potrafi urosnąć lekko ponad godzinę 9. To dziwny temat, wg mnie godzina 9 to powinno być 60 stopni. Następna kreska to 90 no i wiadomo, przed czerwonym powinno zbijać. Teraz pytanie, czujniki zepsute? Może ktoś jeszcze się wypowie w tym temacie? P.S. Czy ktoś w ogóle wie gdzie znajdę czujnik pokazujący tem. na desce? W Punto 1 miałem go wkręconego w blok w okolicy miarki oleju. w Sienie za cholere nie mogę go znaleźć
  4. Witam, otóż teraz rozchodzi mi się o wskaźnik temperatury. Mianowicie czy u was też 90oC to troszkę ponad pierwszą kreskę? Pod spodem pokazuje zdjęcie poglądowe. Zieloną kreską zaznaczyłem miejsce gdzie stoi wskazówka podczas jazdy, a czerwoną gdzie unosi się mniej więcej na światłach (potem wentylator ją zbija) Uploaded with ImageShack.us
  5. marcineks100

    Sonda lambda

    Kiedyś w punto wymieniłem sonde sam, zapłaciłem na allegro z przesyłką 97 zł i śmigał na niej bardzo długo. Co do kata, może założyć strumiennice? Zdecydowanie tańsza, i ponoć poprawia osiągi Wiele ludzi tak robi, wycina kata i wstawia strumiennice
  6. Wczoraj odebrałem samochód. Zapłaciłem 420. Mechanik zrobił przycinkę na częściach ale co mi tam... Generalnie jest ok, wziąłem go na trasę, cały czas trzymał jedną i tą samą temperature, jedynie na światłach się unosiła ale went robił swoje. Po wystygnięciu nie było żadnego pssst z korka ani odpowietrznika. Wiec chyba jest ok Gdyby zaczęło się pieprzyć wpadnę tu jeszcze Dzięki i pozdrawiam.
  7. Byłem dziś u mechanika, niestety nie skończył bo nie wróciła głowica z planowania jeszcze. Będzie na 100% w piątek. Okazało się że było tak jak napisał jozekuno, pompowało kompresje do układu. Generalnie uszczelka w kiepskim stanie, strasznie się kruszy A jeszcze jedno. Kupił komplet uszczelek Elring, dobry wybór? czy raczej jakieś badziewia?
  8. > no to prawie jak za darmo. i jeszcze na środe? to wręcz expres No mówił że we wtorek wieczorem był by do odbioru ale ja mu powiedziałem że we wtorek nie moge ale spokojnie na środe. Boje się tylko żeby to "tanie planowanie" odbyło się jak należy, ale jak go o to pytałem powiedział że planowanie głowicy jest gwarancją za wykonaną prace bo wie że mogę wrócić za jakiś czas jesli jej nie splanuje. Mam jeszcze pytanko, czy warto przed zalaniem nowego płynu nalać jakiegoś środka odkamieniającego? Jak wymieniałęm węże to na niektórych był taki żółty osad z kamienia (nie gruby).
  9. Pojazd zostawiłem dziś u mechanika. Diagnoza - Uszczelka pod głowicą.. W środę do odbioru. Dam znać czy jest w porządku Aha, koszty: Robota: 160zł Planowanie: 60zł Materiały: +/- 120zł Dobra Cena?
  10. No właśnie dziś wracając z pracy jechałem na benzynie i miałem wrażenie że już nie grzał się tak szybko. Jutro faktycznie odłącze gaz i sprawdzę jak to będzie przez kilka dni. Dodam też wydaje mi się że w kabinie czuć lekko płyn chłodniczy... dywaniki suche więc wykluczam rozszczelnioną czy pękniętą nagrzewnice, mam obieg otwarty więc może faktycznie jest gdzieś wyciek i po rozgrzaniu parując dostaje się do kabiny... No ale skąd ta biała para? Para bo dymem tego nie mogę nazwać. Oglądałem na YouTubie filmiki z autami które kopciły na biało to normalnie auto ginęło, u mnie aż tak nie ma. Dopiero na wyższych obrotach zaczyna kopcić ale jest przeźroczyste i szybko znika. Coś czuje że wina leży po stronie gazu/reduktora. No nic nie ma co gadać, czas brać się do roboty. Myślę że jutro uda mi się "przystosować" pojazd do jazdy tylko na PB. Pozdrawiam Przedstawiam nagrane filmiki, pierwszy to bieg jałowy. Zero dymku, żadnej pary na drugim już wyższe obroty, nawet bardzo http://www.youtube.com/watch?v=pyQv4AP5yIA http://www.youtube.com/watch?v=dNFHduv0k0k
  11. Wpadł mi jeden pomysł do głowy, a jeśli to reduktor? (Przypomne że Siena ma LPG) Czy moze on powodować zapowietrzanie się? Jutro odepnę reduktor i złączę ze zobą węże (omine go) i pojeżdzę trochę na benzynie i zobacze. Czy prócz tego gdzieś muszę "zakręcić gaz"? Czy wystarczy go wyłączyć na przełączniku aby się nie przełączał gdy wejdą wyższe obroty?
  12. To jestem w du*ie ze tak powiem. Dam gosciowi do zrobienia UPG a okaze się ze dalej to samo to mnie krew zaleje. No nic skoro nie ma innej możliwosci ani nic to chyba bede musial zrobic UPG. Dzieki za pomoc
  13. Węże bez problemu mogę uciskać czy są ciepłe czy zimne. A co do tej kompresji, jestem w stanie to sprawdzić bez robienia uszczelki? Chciał bym mieć pewność że to ona bo jednak to nie 100 zł
  14. No i dziś np. już mi nie kopcił, dziwne jest też to że wody w ogóle mi nie ubywa. W oleju ani gramika wody, w wodzie ani gramika oleju. Dziwny temat.
  15. Panowie to chyba uszczelka pod głowicą. Dziś zaczął mi kopcić na biało na wyższych obrotach i to nie para. Dzieje się tak na benzynie jak i na gazie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.