Skocz do zawartości

lasekeee

użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lasekeee

  • Urodziny 23.08.1990

Profile Information

  • Lokalizacja
    Lubawa
  • Zainteresowania
    samochody

lasekeee's Achievements

rowerzysta

rowerzysta (3/20)

0

Reputacja

  1. Witam, chcialbym sie was zapytac co moze byc grane z moim cento, pacjent to cc 1.2 16v(P1) turbo. Objawy sa takie ze gasnie podczas jazdy na poczatku zapala sie kontrolka od wtrysku tzn marchewa i wskazowka od obrtomierza spada do zera wyglada to tak jak bym wygasil silnik poprzez klucz. i jak to mi sie stanie to nie zatrzymuje sie tylko caly czas ciagne go na biegu i po chwili zaskakuje i jedzie dalej, niekiedy jest tak ze nie moge ruszyc z skrzyzowania i jak mi wtedy zgasnie to juz nie moge dpalic silnika bo w tym samym momencie gdy mi zgasnie przepala sie bezpiecznik od immo ktry znajduje sie w komorze silnika, jak zamienie bezpiecznik to odpali bez problemu. jak macie jeszcze jakies pytania to smialo pisac, niech ktos pomoze
  2. jak masz mozliwosc zobaczenia kolektora wydechowego to mozesz tez rozpoznac, juz bardziej szczegolowe to szpilki w glowicy a najlepiej to kod silnika
  3. > Kurcze 600 zł za cały silnik z wiązką i kompem?? > Zależy od stanu, jak go odpalimy to zobaczymy co to jest. > Coś czytałem ze wydechowy z p1 nie pasuje do 1.2 i 1.4 z pII i stilo To dobrze wyczytales wszystko pasuje, tylko nie wydechowy reszta pasuje
  4. ja u siebie mam 195/45/14 zawias przod 70 tyl 50 do tego wszedzie dystanse 15 ociera dopiero wtedy gdy wpadniesz w jakis dolek albo masz 2-3 osoby ale nie suchoklatwsow
  5. Witam, mam banalne pytanie a mianowicie potrzebuje informacji gdzie znajde na bloku kod silnika, bo znalazlem tylko informacje ze silnik jest 16-nasto zaworowy, a silnik to 1.2 16v
  6. Przyczyna jest urwany zawor dokladnie mowiac sam kapselek, ale nie jestem w stanie powiedziec czy ssacy czy wydechowy, a znalazlem go w kolektorze ssacym
  7. skonczylem robote i ide zbadac co sie dokladnie stalo, na poczatku zobacze czy wgl pasek jest jezeli nie bedzie to zdejmuje glowice, a jesli bedzie to sprawdze czy moze przeskoczyl na zebach, na bierzaco bede informowal co i jak.
  8. tak tez mi sie wydaje ze to zrobilem, ale mnie to ciekawi ze po wymianie amorkow to sie stalo, a przed wymiana wszystko jak w szwajcarskim zegarku.. z badzidem rozmawialem przez tele jutro bedzie w domu to podskoczy do mnie
  9. Witam, mam problem z swoim cc po wymianie amorkow z przodu, mianowicie przyjechalem do domu wszystko tak jak sie nalezy 150 mruczalo az milo. Przyszla paczka amorkow i w trybie natychmiastowym zabralem sie za wymiane amorkow wszystko ladnie pieknie, po zlozeniu przyszla pora na jazde probna doznalem okropnego szoku cc nie chce zapalic prad jest benia tez, pomyslalem ze moze zerwalem jakis przewod czy cos podnioslem go jeszcze raz, zdjelem kola i badam czy wszystko jest na swoim miejscu i czy nie ma zadnego kabla zerwanego wszystko wydawalo sie git, wpadlem chyba na najgorszy pomysl jaki jest mozliwy wzielem go na hol, hol byl robiony na 3 biegu zeby uniknac przeskoczenia paska, i podczas holowania dzwiek jaki sie wydobywal mozna porownac z 20letnim golfem w dieslu czyli kle kle kle.. cc nie mialo nawet najmniejszych checi zeby dac swoj piekny glos. Odstawilem fure pod domem, stwierdzilem ze jeszcze raz zobacze rozrusznikiem odpalic ale najwidoczniej cos musialo sie zablokowac bo nawet nie dal rady zakrecic, i w tej chwili zlapalem sie za moj glupi leb sprobowalem jeszcze przepchnac go na 4 i 5 biegu powinien pojsc bez problemow, ale ani rusz stoi jak wryty, wiem ze troszke czyta sie to do bani ale szczegolowo chcialem opisac napotkany problem. kto moze wiedziec co sie stalo to proszonny jest o udzielenie sie w tym temacie Czuje ze to ostatnie podrygi tego serucha ((
  10. Ja w soim tez mialem ciety pas przedni ale nie caly nie zauwazylem roznicy
  11. Witam, jak w temacie. Moj problem jest taki ze jutro jade kupic zimy do mojego cc, moj cc obecnie ma opony 195/45 i czy jak wloze zime oczywiscie na 14' bo mniejsze nie wejda to nie bedzie wadzic o nadkole przy skrecaniu dodam ze przod jest -70. Dziekuje za odp
  12. w moim przypadku pomoglo i po dzis dzien, pali na dotyk
  13. > Witam. za pierwszym razem samochód kręci i nic... za drugim odpala normalnie... Jakieś pomysły? Gdy ja mialem tak w swojej 900 na wtrysku to mechanik stwierdzil ze czujnik polozenia wału, a objawy mial takie ze nawet podczas jazdy gdy sie dojezdzalo do skrzyzowania to zgasl albo jak chcialem odpalic to nie trybil za pierwszym strzalem, po wymianie pierdoly chodzi jak zegarek
  14. > No to w takim wypadku zapytam: > Gdzie polerowałeś i jaka cena ? Może być na pw ja osobiscie nie wiem czy to robil suchy czy driver, ja kupilem go juz z bixenonem, dla zainteresowanych z przykroscia stwierdzam ze nie chce sie pozbywac swiatel, beda one wkladane na jakies konkretne spoty ;p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.