Skocz do zawartości

Sjepka

użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Niedaleko Żywca

Sjepka's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. > Węże od klimy nie przeszkadzają - wymieniałem z rok temu bez żadnego problemu. > Wyciągasz aku, ściągasz wygłuszenie za aku, spuszczasz płyn, trzeba pościągać przewody z > nagrzewnicy, chyba 2 wkręty i wysuwasz nagrzewnicę. > Mam wersję z klimą i nic nie trzeba poza nagrzewnica wykręcać. > Nagrzewnica a parownik klimatyzacji to dwa różne elementy, w nagrzewnicy krąży płyn z układu > chłodzenia a w parowniku klimy gaz, więc nie wiem po co spuszczać gaz jak ktoś pisze u góry > postu Potwierdzam,przerabiałem temat u siebie Możesz mieć jedynie delikatne problemy z samym włożeniem potem, co by nie uszkodzić żeberek,ale ogólnie robota bezproblemowa BTW: Jeżeli masz sprawny zawór nagrzewnicy lepiej go przełóż, ja kupiłem nową nagrzewnicę z zaworem (zamiennik) po tygodniu obudowa zaworu pękła i się lało. Dopiero zakup oryginalnego pomógł
  2. > Witam! > Pacjent SCS 1.1. Moja zgłosiła mi wczoraj po przyjeździe z pracy, że nie działają wycieraczki, po > sprawdzeniu działają, ale tylko w dwóch pozycjach- do góry raz i w najniższym położeniu dolnym > (najszybsze). Sprawdziłem przekaźnik, bezpieczniki i na razie kicha. > W którym kierunku teraz podążyć? silniczek, przełącznik? U mnie też kiedyś klękły wycieraczki w podobny sposób jak u Ciebie. Sprawdziłem wszystko i okazało się ,że winny temu był silnik wycieraczek,a dokładniej ślizgi które poruszają się po tarczy ze scieżkami. Jeden się przyjarał i wypaliło dziure. Wyczyściłem wszystko,wyprostowałem te blaszki (ślizgi),polutowałem ściezkę i gitara.
  3. > jest, tylko...nie mozesz dac lewarka na maks w prawo...i nie kloc sie, jak zle sprawdziles...gdyby > nie bylo, to moje cento nie mialoby 5...ale moze ja o czyms nie wiem?? > na zalaczonym obrazku masz rozklad biegow w CCS/SCS. dodatkowa linka podnosi tylko taki bolczyk, > ktory nie pozwala na maksymalne danie lewarka w prawo, w seju ta sprawe rozwiazano w koszu, > dlatego masz podciaganny wsteczny, zeby blokada przeszla ponad. jak bawisz sie na sucho, to > masz mozliwosc dania wybierakiem tak daleko, ze juz wlazi wsteczny, a piatki tam nie ma. > piatka jest jakby naprzeciwko 6, ktorej nie masz, a wsteczny jest obok 6. i wsteczny w cale > nie jest na przeciwko 5. on jest w takiej pozycji, jak 4 wzgledem 1 To jest FORUM więc można pyskować A tak całkiem serio,to dzięki za info...
  4. Przed chwilą się bawiłem skrzynią,także nikt mi kitu nie próbował wciskać... Nie ma 5 i tyle...
  5. Pozostaje jeszcze kwestia wybieraka... Po wywaleniu 3 linki i zaślepieniu otworu,nie ma możliwości wbicia 5 Da się to ugryźć jakoś czy przekładać wybierak?
  6. > Wcześniej aluminiowy też występował. I nie ma na to jakiejś reguły?
  7. > narazie mam duzzzo pracy, drutuj lape Anyway wielkie dzięki za info Jeśli będzie okazja stawiam pianę
  8. > ja bym przekładał obudowę bo dla mnie to nie problem > a druta z łapa tez zrobiłem i jeździ bez awaryjnie juz drugi rok To kiedy mam wpaść na przekładkę skrzyni? Ja tam wole nie pchać paluchów do skrzyni A z tym drutem nie będzie problemów
  9. > chyba do 2000r( spi) byl stalowy banan, pozniej aluminiowy ale jego tez nie przykrecisz No teraz już wiem o co biega Domyślam się ,że przekładka obudowy to lepszy manewr,ale rzeźba z oryginalnej też da radę?
  10. > można udrutowac ta łapę co masz, dorobić do niej profil, w ccs jest gwint na 3 śrubę od tylu, po > dorobieniu kątownika skręcisz to na 3 śruby, ew przerzucić obudowę skrzynki z scs A nie było przypadkiem,2 rodzajów tejże łapy w scs?
  11. > tak, od gory hmmm jakieś przeciwwskazania co do takiego rozwiązania?
  12. > polosie i linka spasuja(ew przelozyc naped) > wybierak mozna zostawic z ccs > tylna lapa taka sama, boczna w seju na 3 sruby a w cienkim na dwie od frontu A zatem w ccsowej brak 3 otworu na śrube w skrzyni? Dobrze myślę? Potrzebna boczna łapa z ccs?
  13. Zatem tak. W SCS pada skrzynia,jest opcja dorwania skrzyneczki z CCS (gołej) i mam w związku z tym kilka pytań(brak jednoznacznej odpowiedzi na CM albo za świeży jestem ) Czy po zdemontowaniu tej z scsa,założę tą z ccs bez problemu? Przekładać wybierak z scsowej,czy tylko zaślepić 3 linkę w ccsowej? Co z łapami? Wpakuję gołą CCS pod łapy SCS? Jak wygląda sprawa półosi z kielichami? Podejdą z SCS do CCS? Mocowanie linki prędkościomierza,takie samo? Ewentualnie uwagi,porady mile widziane
  14. Możliwe ,że to luz na przekładni głównej...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.