Jump to content

zastava

użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About zastava

  • Rank
    nauka jazdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  1. dziś sprawdziłem świece - są ok, rozebrałem przepustnice - wyczyściłem wymyłem, wyczyściłem krokowca i tu mam podejrzenia obroty na biegu jałowym nie spadaja po niżej 1000obr/min praktycznie trzymaja sie na 1150 patrząc na obrotek, szarpanie jest właściwie losowe raz jest raz nie ma tak jak by cos sie przycinało. Co o tym myślicie??
  2. > Po pierwsze > początkowo powstało 1000 sztuk Seicento Schumacher do 2000/1 roku, > sinik 1.1 SPI, zderzaki sportingowe bez progów i lotki, pomarańczowe kierunki, karbonowe listwy > drzwi, czarne słupki na których widnieje numer .../1000, na klapie napis MS limited edition, > zagłówki przednich foteli również z tym napisem, fotele w kratę, aluminiowe obramowanie wajchy > biegów oraz ręczny (bez alu nakładek i podstopnicy), skórzana kiera i gała biegów, dwa > airbagi, panel karbon, klima, elektryka i wspomaganie, alusy sportingowe no i oczywiście białe > zegary z obrotkiem. Te seje były w Niemczech ale auto okazało się takim sukcesem, że było > produkowane do maja 2003 roku. > Od 2001 produkowano schumachery takie jakie każdy zna w Polsce silnik 1.1 MPI, zderzak schumacher z > dużymi wlotami powietrza, lotka, progi, na progach i klapie napis MS limited edition. Wnętrze: > limitowany numer na drzwiach pasażera, fotele grafitowo-szare, skórzana kiera i gałka, > aluminiowe nakładki na pedały, podstopnica, ramka biegów, ręczny, jasny panel, czarny licznik > i obrotek, el szyby,wspomaganie itp. Ewentualnie jak ktoś chciał klimę, skóry, poduszkę > pasażera itp. to dopłata > Ten z linka to ulep dołożone elementy schumachera spi ale zabrakło niebieskich foteli w krate bo > te są seryjne, alu ramki biegów i rączki ręcznego, panelu karbonowego i listwy z klimą i > halogenami bo ten jest zwykły bez nich > tabliczki z numerem na drzwiach pasażera były w mpi, tak samo jak nakładki i podstopnica w mpi, w > szumin spi lotek nie było > niektóre schumachery spi miały jeszcze malutką listewkę pomiędzy mieszkiem a popielniczką Tak jak kolega pisze, ja mam szumiego z przed lifta, jest wystawiony na tablicy zobacz jak to wygląda.
  3. > widze ze z kolega ten sam problem mamy ja mam tylko Pb i na niej tak sie dzieje no i u mnie problem podobny, zmieniłem CPW na nowy generalnie jak by lepiej ale o nie jest tak jak być powinno, na zimno jest całkiem elegancko jednak jak dam mu buta z niskich obrotów ok 1800 to przy 2000 szarpnie, przerywa tak jak by to coś z zapłonem, podobnie jak u kolegów swiece i kable wymieniane całkiem nie dawno, cewki podmieniałem było bez zmian. Pacjentem jest sejo 1,2 8v. objawy na LPG na benzynie jest to samo ale znacznie delikatniej prawie niewyczuwalne.
  4. Witam panowie kolega ma na pchnięcie ronale A1 14" 7j 4x98 otw. cent. 58,1 et nie podał pewnie wszystkie A1 maja taki sam, ile za to można wołać, może ktoś chętny. Gdzieś na e-bay były za ok 4000zł ale to chyba przeginka. http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/3315/441/33285220009_large.jpg
  5. sejo 1,2 z sienny na seryjnym wydechu 4-1 z seja, i kibel dolocie, wykres gaz/benzyna, gaz wiadomo słabszy.
  6. Przez przypadek okazało się, że w moim kompie 1.2 MPI IAW 18F.B4 brakuje dolnej zaślepki , chciał bym ją kupić lecz jak sądzę jest to nie możliwe, stąd pytanie jakie kompy mają taką samą obudowę co mój? może ma ktoś na zbyciu uszkodzonego kompa, obudowę ??
  7. > stag 4+ ile drożej? > ja bym wolał zmienic kompa na staga, a wziąc słabsze wtryskiwacze omvlr reg fast lub wtryskiwacze > ac... źle napisałem qbox 200zł drożej a o cenie staga 4+ nie rozmawialiśmy poprostu też można. na qbox 5 lat gwarancji ale tylko na kompa
  8. dziś pojeździłem po Bydgoskich gazowniach w celu wyceny i propozycji zestawu do seja z silnikiem jak w temacie. Praktycznie wszyscy zgodnie roponowali następujący zestaw: komputer- zenith pro ewentualnie tańszy compact wtryski- hana reduktor-alaska butla - toroid 34l cena zestawu z zenithem to 2400 lub z comactem 2200 generalnie compacta nie biorę pod uwagę co sądzicie o zestawie, cenie, nie mam zdania o zenith pro dobre to?? alternatywnie proponowano też qbox lub staga 4+ tyle że drożej.
  9. > To jest jakieś bliżej nieokreślone urządzenie (po włosku consumometro, prawdopodobnie wskaźnik > aktualnego spalania), które jest wprogramowane w soft ECU, ale nie widziałem jeszcze samochodu > z tym ECU, który by coś takiego miał. Podobnie z zaworem EGR, który tam masz wyżej. Krótko > mówiąc olać. jeśli chodzi o EGR to test mam zaliczony
  10. tak wygląda to na ekranie komputera http://i103.photobucket.com/albums/m128/kontener/iaw/DSC_5184.jpg
  11. Po sprawdzeniu silnika 1,2 8v 73km w seicento pojawił się komunikat jak w temacie, szukałem i nie mogę ogarnąć co to jest ten ekonomizer?? czy przy okazji przeszczepu mogło być to pominięte??
  12. > gaz to ZŁO jest , wygląda,że Ci się mapy rozjechały, odepnij aku (reset) i pojeźdź na benzynie > cirka 60-80 km. choć wątpię czy coś to pomoże, na komputer błędy sprawdzić jeździł ? tyle z > "fusów" Komputer to podstawa, pojechał do jednego poddał się i odesłał do innego magika tamten się podpiął i nie mógł się skomunikować, stwierdził jednak jw (przepustnica), z chęcią zajechał by na jakąś dobrą diagnozę komp. Tylko gdzie znajdę w Bydgoszczy??
  13. Witam przeskoczyłem gościnnie z centomani z takim problemem: W Hultaju Santamo w czasie pracy na benzynie jest mocne falowanie obrotów 1-3tyś (na biegu jałowym) w momencie próby ruszania silnik gaśnie. Jeszcze co ciekawe gdy na luzie dodamy gazu obroty rosną jednak zaraz jak odejmiemy gazu spadają do ok 500-600 lub jeśli mniej to silnik gaśnie. Spadek obrotów po gazowaniu jest przeciwnie proporcjonalny do tego na jak wysokie obroty go wkręcaliśmy. Wczoraj wymieniona została kompletna przepustnica z map sensorem i potencjometrem- nie przyniosło to żadnych efektów. Santamo ma tez intalacje gazową 2gen BINGO S-2 na gazie poza podwyższonymi obrotami chodzi bardzo dobrze. Proszę o jakieś wskazówki bo ja już wymiękam.
  14. > Potwierdzam a w wysokości bez obciążenia też??
  15. > tak mówi teoria... a turbina na zejściu ma "kanał" o średnicy 1/2 wyjścia z głowicy.... i co teraz? > ; > teraz wkracza praktyka Zgadzam się w zupełności że praktyka pokazuje często zupełnie inną drogę, a jeśli chodzi o klejenie autorskiego turbo to trzeba być bardzo elastycznym, jednak mimo wszystko teorie warto znać , a co się z nią robi to już zależy od własnego projektu.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.