Skocz do zawartości

RederOr

użytkownik
  • Liczba zawartości

    825
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Glasgow
  • Zainteresowania
    Lubię dłubać w samochodach :)
  • Samochód
    Espace IV

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

RederOr's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

27

Reputacja

  1. Czy tam przypadkiem nie jest tak jak w Espace IV, że spryskiwacze mają tryb lania strumieniem i mgły ? W Espace jak się obróci dyszę o 180 stopni (z boku ma "wejście" na śrubokręt), to jest mgła lub strumień.
  2. To mnie cieszy Na zdjęciach samochód wygląda nieźle, może się w tym tygodniu wybiorę obejrzeć. Jedyne co mnie niepokoi to właśnie DPF i dwumasa/sprzęgło (sądzę, że tutaj będę w stanie ocenić chociaż stan dwumasy).
  3. Cześć, Czy ktoś ma może doświadczenia z DPF'em w tym silniku ? Czy 200kkm to już agonia tego filtra ? Mój Espace tego nie ma, ale mam na oku Lagunę III i obawiam się, że może mieć ten wynalazek na pokładzie.
  4. Najpierw podepnij CLIP'a. Rozebranie deski w Espace to jest niezła zabawa.
  5. Nie jest, ale kiedyś to zrobiłem patrząc na to co pokazuje CLIP to część elementów (klap ?) wykonało jakieś takie ruchy min-max. Jednak widzę, że niestety nic to nie dało.
  6. Zakładam, że u pasażera pokazuje tę samą temperaturę ? Przed odpięciem panela można wymusić taki delikatny reset - trzeba przytrzymać przycisk AUTO kilka sekund (aż diodka zamruga), to "resetuje" ustawienia do takich jakie ma kierowca (tył, przód, lewo i prawo są wtedy ustawianie tak jak u kierowcy). Może coś da.
  7. Mnie chodzi po głowie EGR. Można go łatwo kontrolować, a jest odpowiedzialny za emisję NOx. Nie wiem czy ktoś robił testy emisji NOx z zaślepionym EGR (dosyć popularna praktyka w dieslach i benzynach), ale może się okazać, że spece z VW poszli tędy. Póki auto stoi to EGR coś udaje, ale jak ruszysz to zamyka się na amen. Do tego dochodzi sterowanie składem mieszanki, uwarstwianiem wtrysków (nie wiem ile te najnowsze CR mają faz wtrysku 5 czy 7, ale pewnie jest duże pole do popisu) itp. itd. IMHO dadzą radę zrobić to programowo, kwestia na ile wzrośnie zużycie paliwa i czy spadną osiągi.
  8. Przeczytam całe jutro, dziś już nie jestem w stanie. Ale wyniki ciekawe, na jednej za tabel (3.1) coś jest o urea-SCR - czyżby była jakaś wersja z AdBlue ? Jutro pewnie do tego dojdę
  9. Tyle to znalazłem, ale nadal nie wiem do jakiej normy porównali i co konkretnie przekroczono (tylko NOx czy coś może jeszcze ? O ile dokładnie. Musi być jakaś tabelka z tymi wynikami skoro tak nadmuchali sprawę. Sam NOx byłby dziwny).
  10. Chodzi mi o aspekt techniczny sprawy, na czym oszukiwali i jak ma się to do norm EU. W USA diesli nie kochają i zdaje się, że normy są wyższe niż EU. Chętnie bym sobie porównał do norm europejskich bo o ile oszustwo jest oszustwem to te 40x przekroczenie jest ciekawe.
  11. Może. Dlatego bym sobie obejrzał dane, bo może się okazać, że to jakaś wyśrubowana amerykańska norma, która w EU nie obowiązuje.
  12. Są gdzieś wyniki tych testów ? Takie konkretne, że norma mówi tyle, a emitował tyle. Te przekroczenie norm 40x jest o tyle enigmatyczne, że nie bardzo mogę wyszukać, które normy przekroczył.
  13. Jaka jest żywotność takich czujników ? Podejrzewam, że Renault ma tą samą technologię i ciekaw jestem za ile czeka mnie wymiana (lub wyłączenie).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.