Skocz do zawartości

Micho35

użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Radom
  • Samochód
    Fiat Stilo MW 19.JTD

Micho35's Achievements

rowerzysta

rowerzysta (3/20)

0

Reputacja

  1. Sprawdzę z tym korkiem. Zdrowo mi dmucha z odmy i tą drogą mi ucieka olej do turbiny i intercoolera. Ostatnio ponownie zrobiłem trasę ~1100km tylko tym razem jechałem drogą krajową a nie autostradą więc prędkość ~110km/h i prawie nic oleju nie ubyło. Jak gnałem autostradami to wtedy mi ubyło te 0.5L oleju. Czy jeśli miałbym niską kompresję to byłby problem z rozruchem? Bo póki co nie mam z tym problemu.
  2. JTD 115km. Byłem dzisiaj u mechanika żeby zregenerować turbinę i okazało się że jest spory przedmuch z silnika i wali olejem z odmy. Pierścienie? Moc ma, cisnienie 1.9 więc szału nie ma ale jeszcze ujdzie. Kopci przy mocniejszym bucie. A kapie z łączenia IC z rurą dolotową. Remontować?
  3. Czy ubytek oleju na poziomie 0.5L na 1500km kwalifikuje turbinę do regeneracji? Kapie mi olej z łączenie IC z rurą idącą do silnika.
  4. > A wszystko zaczęło się po zmianie oleju na valveline durabend diesel. Czy to możliwe, że taki zbieg > okoliczności? > Pozdro! Coś z tymi olejami na rzeczy bo jak rok temu wymieniłem olej z Mobil1 0W40 na Gulf 5W40 to zaczęła mi turbina puszczać olej do intercoolera. I teraz delikatnie pokapuje z łączenia intercooler-rura dolotu. No i zaczęło ubywać w ilości pół bagnetu na 5tyś km. A to dymienie z pod korka też mam. A przynajmniej miałem jak 2 miesiące temu patrzyłem czy majonezu nie ma Ale to raczej wynikało z różnicy temperatur i wilgotności powietrza.
  5. U mnie często-gęsto przy sprawdzaniu poziomu oleju, z jednej strony bagnetu jest w połowie a z drugiej strony jest minimum A auto stoi na równej powierzchni.
  6. Micho35

    Problem z kontrolką

    Zrób jak tam piszą, wytargaj, rozkręć i wysusz. Sam muszę to zrobić ale na razie brak mi motywacji
  7. Micho35

    Problem z kontrolką

    > http://autokacik.pl/showflat.php?Number=284095005 No może teraz uwierzy że to licznik, bo uparł się na te żarówki
  8. Micho35

    Problem z kontrolką

    > świeci mi się kontrolka trójkąt z wykrzyknikiem oraz opisem Brke. lamp fail. > Gdzie szukać usterki? > I jakie kontrolki powinny świecić się w 1,6 ? A wystarczyło zajrzeć do instrukcji samochodu A tam napisali że ten komunikat to: SYGNALIZACJA AWARII LAMPEK SYGNALIZACYJNYCH. Mam to samo u siebie. Ten komunikat z założenia informuje, że nie działa jakaś kontrolka na zegarach. A z opisów w necie, to problem z elektryką zegarów, w większości tzw. zimne luty.
  9. > zakup wurtha za 30zl penetracyjny, nie zadne wd itp... wajha jest przykrecona srubka, miedzy > korpusem zacisku a wajcha jest gumowa uszczelka > najpierw popsikaj wurthem z wezyka okolice,,, tylko nie przesadzaj zeby tarczy itp nie spryskac.. > nalej wurtha do strzykawki i przy pomocy igly wcisnij miedzy korpus a uszczelke.. dosyc duzo, > zostaw na 24, i sprawdz co jest grane? kumplowi tez ani drgnelo, po 64h walki wurth i > odciaganie pomoglo i jest jak nowy > w 10% pekla sprezynka wewnatrzna odciagajaca wajhe, bo ta na zew jest pomocnicza:D Zrobiłem jak napisałeś. Ciężko było ale w końcu wajcha zaczęła się ruszać Tylko że nie odbija do końca, trzeba postukać młotkiem żeby na maxa cofnęła. Wygląda tak, jakby ta zew. sprężyna nie miała siły odepchnąć do końca bo dosyć luźno się rusza. Zrobiłem test i po zaciągnięciu ręcznego i próbie ruszenia nie rusza, wszystko trzeszczy z tyłu Jak jadę wolno i zaciągnę to hamuje ale bez rewealcji. Na piasku po zaciągnięciu koło w miejscu staje. Tylko że lewe, chyba ta sama operacja czeka mnie z prawej strony
  10. Dzisiaj zacząłem wstępne odrdzewianie tego zacisku i co zwróciło moją uwagę to to, że na lewym zacisku ta spręzyna jest w pozycji poziomej a w prawym zacisku spręzyna kieruje się w dół. Coś mi się wydaje, że nie tylko zapiekł się zacisk ale i ta sprężyna jest źle zamontowana i nie odbija.
  11. Linka jest ok, sprawdzałem, luźno chodzi, nie zerwana. Poprostu to cięgno w zacisku które ciągnie linka stoi.
  12. > zakup wurtha za 30zl penetracyjny, nie zadne wd itp... wajha jest przykrecona srubka, miedzy > korpusem zacisku a wajcha jest gumowa uszczelka > najpierw popsikaj wurthem z wezyka okolice,,, tylko nie przesadzaj zeby tarczy itp nie spryskac.. > nalej wurtha do strzykawki i przy pomocy igly wcisnij miedzy korpus a uszczelke.. dosyc duzo, > zostaw na 24, i sprawdz co jest grane? kumplowi tez ani drgnelo, po 64h walki wurth i > odciaganie pomoglo i jest jak nowy > w 10% pekla sprezynka wewnatrzna odciagajaca wajhe, bo ta na zew jest pomocnicza:D Spróbuję tej metody, może się uda A ten środek penetrujący to nie wysuszy całego mechanizmu i po wyschnięciu nie zatrze to się? Zastanawia mnie tylko to, że cięgno jest zaciągnięte a koło kręci się i nie wiem czy ta metoda zadziała bo chyba raczej coś w środku nie trybi.
  13. U mnie zbliża się termin przeglądu i postanowiłem sprawdzić ręczny którego nie używam. Okazało się że wogóle nie trzyma. Sprawdziłem linki są ok tylko że jak odkręciłem z tyłu lewe koło to okazało się że to cięgno od ręcznego stoi w pozycji zaciągniętej i ani drgnie. Próbowałem postukać i nic. To już koniec zacisku czy da się to jeszcze rozrusszać, wyczyścić-przesmarować??
  14. W końcu drzwi udało się otworzyć i zabrałem się za rozbieranie. Okazało się, że w środku zamka zardzewiał element otwierający drzwi (ten element który jest przesówany przez tą część która jest poruszana linką od klamki-ale opis ). Miałem problem z otwarciem pokrywy zamka. Śrubki wykręciłem, zatrzaski odhaczyłem ale nie dało się zdjąc pokrywy. Trzymało w miejscu metalowych elementów do któych dochodzi linka od klamki wew. Odchyliłem ile się dało i popsikałem dobrze WD, rozruszałem i teraz wszystko działa jak trzeba. Żona twierdzi że teraz drzwi lżej się otwierają Ciekawe na jak długo to "smarowanie-czyszczenie" wystarczy.
  15. > Wewnętrzny element klamki posiada ośkę,którą może blokować rdza.U mnie tak było./też klamka > pasażera/ Ma ktoś może fotkę pokazująca wnętrze zamka a zwłaszcza tę felerną ośkę? I czy trzeba odkręcać klamkę zew. żeby wyjąć zamek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.